Treenikengät

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kypha sanoi:
Mulla pitäis kans jostakin ostaa oikeat kengät, jotkut kovapohjaiset, kun nuo nykyiset lenkkarit on kyllä ihan perseestä kun jalkoja treenailee. Ei vaan oikein tiedä mistä lähtis katselemaan ja kokeilemaan, netistä en rupea summanmutikassa tilailemaan. Mitkä liikkeet myy Oulun seudulla oikeita voimailukenkiä?
Supplements planet taitaa olla ainoa, mutta rintamäki ja kesportti myy painikenkiäki.

Itselläni on Otomixit ja painikengät. Otomixit hakkaa painikengat 6-0! painikengat on asicsen Mat wizardit ja otomixeistä en muista mallia. Kokkoselta Arilta ostin nuo otomixit..

Mulla on vetoon asicsen(mitenhä se nyt kirjotettiin?) ja kyykkyyn safe- merkkiset kyykkykengät, molemmat on hyviä....
Kyykkään aika kapealta, joten siksi tollaset joissa on kantaa...

tbj sanoi:
Mullakin on käytössä Asicsin BAM painikengät ja hyvät on. Ostin viimeviikolla ja ainakin täällä pääkaupunkiseudulla niitä oli saatavilla todella huonosti. Suurimmassa osassa liikkeitä jotka niitä myi oli ainoastaan liian pieniä (alle 41) tai liian suuria (yli 45). Voi olla että on jokin yleinen pula tuosta nimenomaisesta mallista.

Täälläpäin kuitenkin niitä myy suurin osa liikeistä, joilla on Asics-edustus ja ne taas löytyvät Asicsin nettisivuilta.

Eilen tuli ostettua Bamit (koko 44) ja sama tuli huomattua, että todella huonot valikoimat on pk-seudulla, kävi tuuri, että juuri tuo koko 44 löytyi. Vaikuttavat kyllä todella hyviltä kengiltä ja jokapuolelta niitä suositeltiinkin, tulen itse käyttämään niitä salilla, nyrkkeilyssä ja tulevaisuudessa myös välillä painiessa.

ZeiZei sanoi:
Eilen tuli ostettua Bamit (koko 44) ja sama tuli huomattua, että todella huonot valikoimat on pk-seudulla, kävi tuuri, että juuri tuo koko 44 löytyi. Vaikuttavat kyllä todella hyviltä kengiltä ja jokapuolelta niitä suositeltiinkin, tulen itse käyttämään niitä salilla, nyrkkeilyssä ja tulevaisuudessa myös välillä painiessa.
Paljonko maksoit nuista?

Itse en ole löytänyt Oulusta noita Asics Bameja mistään, kaikki peruskaupat tullut käytyä läpi. Myydäänköhän noita missään nettikaupassa? Ei ole löytynyt niitäkään...

Otomix Extreme Trainer Pro kiinnostaisi myös, minkälaiset kengät on ajatellen yleissalitreeniä? Pystyykö hyvin vetämään/kyykkäämään?

Noista kengistä jompi kumpi kiinnostaisi, kokemuksia?

Mize sanoi:
Itse en ole löytänyt Oulusta noita Asics Bameja mistään, kaikki peruskaupat tullut käytyä läpi. Myydäänköhän noita missään nettikaupassa? Ei ole löytynyt niitäkään...

Otomix Extreme Trainer Pro kiinnostaisi myös, minkälaiset kengät on ajatellen yleissalitreeniä? Pystyykö hyvin vetämään/kyykkäämään?

Kyllä niitä on joka kerta ollu rintamäellä ja kesportissa ku niissä oon käyny.

e: asicseja siis

Mize sanoi:

Kannattaa koittaa myös sisäpelikenkiä, vähän pitempivartisia, jäykkiä ja kantapäästä korotettuja.
tässä esim ne mun stabilit, olen ollut viikon treenin jälkeen kyllä pirun tyytyväinen hankintaan. Plussana ehkä varsinaisiin kyykkykenkiin ym muihin salikenkiin nähden se, että noi menee erinomaisesti salilla "yleiskenkinä", ei väliä onko jalka vai hauis vuorossa.

Taas tuli mainospuhe.. :rolleyes:

Minkäköhän takia mulle eräs pro tuumaili et kengissäni liian korkea kanta et pitäs olla ihan ohut pohja ni ois paras. Mulla ihan tavalliset aerobic-tyyppiset kengät, menee kuulema liian etupainoseksi kyykky niitten takia. Ja täällä porukka puhuu että pitää olla kantaa.. Tarkemmin aateltuna kannallisilla kyykkääminen vois tosiaa ottaa enemmän etureiskoihin??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
tikkuniska sanoi:
Paljonko maksoit nuista?

Liikaa luultavasti, olisiko ollut tossa 75-80 e. Muuten olisi tilannut varmaan ulkomailta mutta vähän kiire oli saada ja pappa betalar.

Mitenköhän on, löytyy Adidakselta, Asicselta yms. niinkin valtavaan räpylään kuin 47 painikenkiä. Ite oon kattellu netistä, mutta 46 tuntuu olevan tasaisen tappavasti, se suurin koko.

Mitenköhän on, löytyy Adidakselta, Asicselta yms. niinkin valtavaan räpylään kuin 47 painikenkiä. Ite oon kattellu netistä, mutta 46 tuntuu olevan tasaisen tappavasti, se suurin koko.

Addulta löytyy ainakin Pretereo ja Extero. Itse ostin noin 1,5 vuotta sitten pretereot kokoa 48 2/3. Mukavat kengät.
Googleen vain heität noi Adidaksen mallit. Hinnoissa on sitten aivan tolkuttomia eroja, että kannattaa katsoa mistä tilaa.

Ja on Adidaksella noita kalliimpiakin malleja mm. Tyrint III ja Adistrike

Suositut

Back
Ylös Bottom