Treenikassi netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä paikka myy treenikaseja halvalla? Ei tarvis olla kovin iso. Näin salilla semmosen HYPNO kassin ja se ois justiin unelma mun tarpeisiin. Mistä sitä tai vastaavai saa?

itsellekkin putkikassi kelpais,eikä tarviis olla kauheen iso,tuppaavat vaan olemaan pirun kalliita alan liikkeissä ja marketeissa.
Nyt linkkiä ja vinkkiä kehiin.:).

Itse metsästin uutta treenikassia alkuvuodesta. Omat vaatimukseni olivat hyvinkin tarkat ja sopivaa oli hankala löytää. Suosittelen kuitenkin käymään tavaratalot, kuten Prisma, Citymarket ym. läpi. Niissä oli aika lailla valikoimaa. Urheilukaupoissa on tietenkin myös jotain, mutta aika huono valikoima oli ainakin täällä meilläpäin. Tosin kertoivat että keväämmällä tulee enemmän malleja kuin nyt talvella.

Netistä noita tuntui löytyvän hiukan huononlaisesti ja jos jotain olikin, niin ei kovin halvalla.

Hypno merkkiä myydään ainakin prismoissa. Tanza kannattanee käydä sieltä katselemassa. Itsekin pitäisi uusi treenikassi ostaa kun vanhasta repusta katkesi tuo hihna.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juuh, oliko ne minkä kokoisia ja minkä tyyppisiä malliltaan? Ei sattuisi olemaan kuvaa niistä? Voisin melkein tilata samaan tilaukseen kun seuraavalla kerralla tilaan prodee..

Juu oishan se parempi, että kestäisi vähän enemmän eikä heti alkaisi hajoilemaan niinkuin halvemmat yleensä tekee. Paljonkohan nuo kalliimmat sitten maksaisi?

Joo! Ei toki liian isoa mallia. Mulla on gaspin treenikassi ja tuntuu että sinne mahtuisi puolen viikon vaatteet, pari purkkia protskua, parit kengät pari nostovyötä ja muutama sheikkeri. Eli mun mielestä normikäyttöön aivan liian iso. Reppu on liian pieni ja väärän mallinen. Pitäisi olla jotain siltä väliltä...

mitäs kaikkee niissö kasseissa kannatte?
itelle riittää ainakin reppu jossa housut, palkkar,vesipullo..

Kengät, palkkari, juomapullo, rannesiteet,rannetuki vetoremmi-yhdistelmä, mankkurasia ja treenivihko+kynä. Siinäpä taitaa olla mun treenikassin sisältö

Housut, kengät, palkkari, pyyhe, boxerit jne.

täällä ainakin yleensä treenihousut, kengät, paita, pyyhe, palkkari, rannesiteet, vetoremmit,hanskat, vesipullo, treenivihko ja kynä. Sitten toki dödöt yms, tukkamömmöt jne jne..ja jos suoraan töistä menee, kaikki vaihtovaatteet takkia myöten, jos en mene suoraan töistä, sitten vaan boxerit, sukat ja paita puhtaana.

kyllä sitä vaan on romua mukana, vaikkei remmejä yms joka kerta tarviiskaan, on ne mukana aina, ja Gasp:n kassi täälläkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom