Treenikassi netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olis kyllä niin hieno, että toi vielä käännettäisin sörkka-kisis välillä.
Täytyy käydä joku kerta katsastaa toi varusteleleka. esim tämä näyttäisi käytännölliseltä.

http://www.varusteleka.fi/fi/product/brittilainen-keikkalaukku-musta-kaytetty/3852

Hyvä laukku. Gaspit, pumat, niket ja muut urheilulaukut paukkuu paskaksi kovassa kantokäytössä ja vetoketjut lentelee seinille, mutta nuo armeijan vekottimet kestää ihan erilailla. Pari oon ostanu tommosta. Toinen käytössä ja toinen odottamassa tulevaa käyttöä. Helvetin paljon mukavampi kantaa selässä vs. olkalenkki.

Katselin juuri tänään laukkuja Sportsdirect.comista. Merkkitietoiselle sieltä löytyy myös Adidasta, Nikea ja Pumaa, noita random-merkkisiä saa tietty halvemmalla. Hinnat punnissa ja postarit on ~10 €.

Joo, noita ns. keikkalaukkuja voi suositella. Jos ovat liian armeijahenkisiä, niin voihan niihin ommella tai muuten kiinnitellä urheiluseuran merkkejä tai vaikka suosikkibändiensä kangasmerkkejä, niin muuttuvat kertalaakista siviilimmän mallisiksi. :D Mutta jos joku kampe on aitoa armeijakamaa, sotimiseen tehtyä, niin kyllä se kovaa siviilikäyttöäkin hyvin kestää.

Ei tuo Varustelekan oman mallinen keikkalaukkukaan pahan hintainen ole, vaikka se nyt ei ole aitoa armeijakampetta. Itellä on aika pitkälti saman tyylinen reenikassi, jotain Qoobs merkkiä, maksoi vissiin 20€ noin 10v sitten Oulussa, kun sen ostin. Olisiko siinä tilavuus sitten siellä 60L paikkeilla, mutta hyvin mahtuvat kaikkia mahd. reenikamat, pyyhe, vaihtovaatteet, palautusjuoma jne. Tuntuisi, että joku 80-100L jöötikassi olisi vähän liioittelua. Useimmiten mulle riittää noin 30L arkinen reppukin reenikamoille ja tietenkään kotigymillä en tarvitse mitään kantolaitetta. Ite olin aikoinaan todella tyytymätön Adidaksen, Niken, Gaspin jne. laukkujen hinta/tilavuus/laatu suhteeseen, en suostunut niitä siksi ostamaan. Tuskinpa asia on siitä muuttunut, eiköhän pöljiltä edelleen brändin avulla rahasteta, muut vertailevat ja ostavat merkitöntä tai tuntematonta merkkiä yhtä hyvän tai paremman paljon halvemmalla. Vaan eipä sillä, saahan sitä aikuinen ihminen rahansa käyttää vaikka tuotemerkin X tai Y tukemiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi Lekan laukku on ihan julman kokonen. Yhden omistan ja sinne mahtuu mm kaikki.

Seconded, eli brittikeikkakassi on ehkäpä paras laukku ikinä...

...jos sille oikeasti löytää käyttöä. Turhauduin ekan vuoden aikana taskujen/tilan määrään enkä sitten oikeastaan sitä paljon käyttänyt. Niin hervoton se on. Möin pois ja ostin tämmösen and have never looked back since.

Katselin juuri tänään laukkuja Sportsdirect.comista. Merkkitietoiselle sieltä löytyy myös Adidasta, Nikea ja Pumaa, noita random-merkkisiä saa tietty halvemmalla. Hinnat punnissa ja postarit on ~10 €.

Melko halpaa, mitähän kiinanrippauksia noi on? Hajoo viikossa?

Pitäis itelle kiva selkäreppu löytää, mut ei mikään koulurepun näköinen.

Mikeä vois kiihottaa pienistä repuista Haglöfs Corker M, 25 litraa tjsp ja saa useassa värissä.

images

Kävin ite hakemassa niinki seksikkäästä kaupasta ku Prisma tommosen kompaktin putkikassin, aika soppeli salikamoille, muistaakseni 60x30x30. Tais olla Catmandoo tjsp merkkituote (lol) ja makso kokonaista 20 egeä. Peruskasseja ei tarvi älyttömän kaukaa metsästää.

Mietin tuossa että vois vähän ottaa vanhaa koulureppua tuuningin alle, se kun toimii aika jees salikassina kans. Tarvisi vain pari ulkotaskua lisää ja samalla voisi laittaa ilmastoinnin verkosta.

Melko halpaa, mitähän kiinanrippauksia noi on? Hajoo viikossa?

Olen tilannu monta kertaa kamaa tuolta sportsdirectistä ja ei ole kyllä pahaa sanottavaa. Tavarat on hyvälaatuisia ja toimitus on melko nopea. Ainut huono puoli on tuolla se, että ne ei toimita everlastia Suomeen.

Pitäis itelle kiva selkäreppu löytää, mut ei mikään koulurepun näköinen.

Itse oon parin viikon aikana tehnyt kaksikin tilausta tuolta sportsdirectistä kun Vivon Berefoot kengät oli överi hyvässä tarjouksessa. Tilasin myös kaksi Karrimorin reppua, perus reppu joka ei näytä ekaluokkalaiselle tarkoitetulta maksoi 10€ ja juoksureppu 14€. Kevyitä ja tilavan tuntuisia reppuja molemmat ja ainakin hintaan nähden laatu tuntuu loistavalta. Itse en enään osta oikeastaan mitään urheilukamaa Suomesta kun sportsdirectistä tilaamalla saa postikuluineen välillä monta kertaa halvemmalla. Tällä kertaa juuri nuo Vivot maksoi 20-24€ kun Suomessa olisi joutunut maksamaan mallista riippuen reilut 100€.

Ostin tänävuonna gaspin treenikassin. Oma pussukka märille vaatteille ja sopivasti taskuja kaikelle muulle. Mahtuu kaikki kamat hyvin mukaan ja kätevä raahata myös salin puolella. Suosittelen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom