Treenijako

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terlin
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Rinta
Selkä
Lepo
Olkapäät
Jalat
Lepo
Kädet
Lepo

kierto alusta

Onko mielestänne tuossa jaossa jotain korjattavaa? Esim. kannattaisiko käsien ja jalkojen paikka vaihtaa??

6 reeniä 8päivässä ? saatko tarpeeksi aikaa palautua ja lihakset tarpeeksi lepoa?

Sundado sanoi:
6 reeniä 8päivässä ? saatko tarpeeksi aikaa palautua ja lihakset tarpeeksi lepoa?

Tuossa on kyllä 5 treeni 8:ssa päivässä. Kyllä tuo 3päivää pitäisi riittää palautumiseen.....??

2-3 jakoiseen en muuta koska on tarkoitus tehdä yksi lihasryhmä/treenikerta paitsi hauis,ojentaja samana päivänä. Vaihdoin 4-jakoisesta juuri tähän ja aloittelen sitä vasta.

kyllä toi ihan hyvältä näyttää. palautuminen ei oo ongelma, jos esim. 3 kierron jälkeen pidät kevyen viikon. ei ihminen ylikuntoon mee parissa päivässä. ite pystyny treenaa 6 viikkoa 4 kertaa viikossa ja kaikki treenit täysiä, välillä jopa pakkotoistoja, vähän negatiivisia, ja silleen. että jos toimii, niin tee vaan noin

Mielestäni treenijako ei saada hyväksi 5 jakoisessa tai suuremmassa, ellei jalkoja jaeta kahdelle eri päivälle (ellei ne jalat tosiaankin ole muuta kroppaa edessä). Samalla saadaan pohkeet tehtyä 2 kertaa per kierto. Eli jako vaihtoon :)

-- Edit --
Treenimääräällisesti tuossa ei nyt varmasti mitään ongelmaa ole.

sori olin aamu höperöissä ja kuten tooclate sano fiksuin teko 5 jakosessa on jakaa jalat kahteen eri osaan. muuten en näe myöskään järkeä ..

Kyllä mä tunnun palautuvan 5 kertaa viikossa reenistä hyvin, maanantaista perjantaihin on vaan jalat, selkä ja rinta kipeet mutta kyllä ne palautuu sitte loppuviikosta.

Itse vedin viime kesän samanlaisella jaolla, kun oli aikaa vähän enemmän ja kyllä joka paikka kehittyi hurjaa vauhtia :)
Itse suosin muutenkin enemmän 4 ja 5 jakoisia kuin 1 tai 2.

Ei olkapäät tarvi omaa päivää, enkä noista käsipäivistäkään tiedä. On kuitenkin niin pienet lihasryhmät.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minä suunnittelin hauikselle ja ojentajille erikseen omat treenipäivät eikä mitään niiden lisäksi. Kuusijakoisella ohjelmalla. Harmittaa kun harvajakoisemmassa treenissä ei oikein koskaan voi keskittyä yhteen lihasryhmään kunnolla. Pienten lihasten treenipäivä tasapainottaisi siinä mielessä, että ei ainakaan tule kovin pitkää ja rasittavaa treeniä joka päivälle. Eilenkin meinasi hauis olla kirjaimellisesti "10 minuutin" käsitreeni. Taisi siinä 15-20 minsaa vierähtää.

anna mennä vaan, ei sitä kotona kannata istua jos on aikaa treenata, syöt vaan paljon niin kyllä sitä palautuu, ainakin vielä nuorena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom