treenijako

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zimpura
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
49
Kaupunki
kuopio
Mitäs miltä olette seuraavasta jaosta: Ti jalat Ke hauis,ojentajat Pe Selkä La rinta,olkapäät

Pitäiskö jakoa muuttaa jollainlailla

zimpura sanoi:
Mitäs miltä olette seuraavasta jaosta: Ti jalat Ke hauis,ojentajat Pe Selkä La rinta,olkapäät

Ihan jees, jos luulet et perjantaina ei oo hauikset kipeet kun pitäis selkää tehdä. Siinä selän treenaaminen vähän kärsii. Ja muista nyt mahduttaa kyynärvarret ja epäkkäätkin johonkin. Ja tietenkin vatsat.

itse en ainakaan reenaa kyynärvarsia ollenkaan. ne kehittyy ihan hyvin muutenkin hauis yms.. liikkeissä. Itselläni ainakaan ei kyllä selkätreeni kärsi jos olen toissapäivänä ottanut käsitreenin ja välipäiväkin vielä välis. ihan jees

zimpura sanoi:

Itse asiassa mulla on juuri tuo treenijako...on aivan loistava!!! Tai anakin sopii mulle erittäin hyvin. Forkkuja treenaan jalkojen kanssa... vatsat teen kaikkina treenipäivinä paitsi selkäpäivänä...mut mun mielestä hyvä treenijako :thumbs:

Powerhousu sanoi:
...Ja muista nyt mahduttaa kyynärvarret ja epäkkäätkin johonkin...
Noiden epäkkäiden tekemistä kannattaa miettiä että tekeekö vai ei. Hyvä puoli tossa liikkeessä on se että niska vahvistuu, huono puoli taas se että hartiat tulee aika nopeesti roikkuvan näkösiks jos epäkkäät on liian suuret. Mut kaikki päättää itse mitä tekee kropalleen... :)

hartiapankki sanoi:
itse en ainakaan reenaa kyynärvarsia ollenkaan.

:lol2:
Hyvät sulle...

Edit: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=16108

nicke sanoi:
Noiden epäkkäiden tekemistä kannattaa miettiä että tekeekö vai ei. Hyvä puoli tossa liikkeessä on se että niska vahvistuu, huono puoli taas se että hartiat tulee aika nopeesti roikkuvan näkösiks jos epäkkäät on liian suuret. Mut kaikki päättää itse mitä tekee kropalleen... :)

:itku:
Ja sulle kans. Susta tulee varmaan hiukan koomisen näköinen kun vähän kasvat. Jos et jo oo.

jaha.. itselläni ainakin kyynärvarret kipeytyy ylitreenamisesta. kyllä hauistreeni rasittaa kyynärvarsia ainakin itselläni ihan tarpeeksi ja kasvua tapahtuu suhteessa muuhun käteen sopivasti. jos en itse kelpaa mittatikuksi niin esim.. manfred höberl ei treenaa kyynärvarsia ollenkaan ja luulen että niissä on enemmän lihasta kuin vaikka powerhosun käsissä yhteensä... Jos nyt olet ikinä herrasta kuullut

Tossa Powerhousun postaamassa linkissä jo kerroinkin, että mulla ei ainakaan forkut kasva ilman omaan reeniä niille. Rasitus muissa liikkeissä on hyvin pitkälle staattista (esim. selkäliikkeet) eli puristusvoimaa tulee mutta koko ei juuri kasva. Ja kun oppii tekemään hauikset hauiksilla niin väitän, ettei siinä kyllä forkkuja tule tehokkaasti reenattua samalla, ellei sitten tee myötäotteella hauiskääntöjä tms. Eli jos haluaa forkkuihin kokoa niin tekee niille kerran kierrossa vaikka 3-4 sarjaa rannekääntöä. Ja sama juttu pätee epäkkäisiinkin...

se on sitte sulla niin.. mulla kehittyy hauikset ja kyynärvarret.. en tiedä tarkemmin minkä liikkeen takia mutta ne rasittuu monessa eriliikkeessä kuten timba mainitsi, mutta edelleenkin miten voit väittää että forkut ei kehity ilman niiden erikseen treenausta kun manfred höberlkin sanoo omassa kirjassaan että ei treenaa niitä erikseen ja silti miehen kädet on kuin tukit.. myös itse olen huomannut etten tarvi erikseen forkkutreeniä

Jos Höberlillä kehittyy ilman erikseen reenaamista niin hyvä niin, minä olen tässä jo kohta kolme vuotta reenaillut säännöllisesti ja vasta viimeisen puolen vuoden aikana reenaillut forkut erikseen ja vasta nyt niihin on alkanut tulemaan kokoakin ihan erilailla mitä noiden ekojen vuosien aikana. Kaikki me ollaan erilaisia ja jos Höberl sanoo jotain niin etkai Hartiapankki nyt väitä että se on koko totuus treenaamisesta ja kaikkien kohdalla menee samalla tavalla??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Powerhousu sanoi:
Ja sulle kans. Susta tulee varmaan hiukan koomisen näköinen kun vähän kasvat. Jos et jo oo.
Epäkkäiden treenaamisesta sen verran että tais olla Franco Columbun kirjasta mistä ton luin. Mut ihan jees jos Powerhousu tietää mistä puhuu... itse lopetin epäkkäiden treenaamisen kun alko olee turhan massiiviset joka väistämättä johtaa siihen että olkapäät näyttää roikkuvilta. Tottakai homma riippuu siitä minkä näköseks haluu kroppansa...

hartiapankki sanoi:
manfred höberl ei treenaa kyynärvarsia ollenkaan ja luulen että niissä on enemmän lihasta kuin vaikka powerhosun käsissä yhteensä... Jos nyt olet ikinä herrasta kuullut

Kuten jo tulikin sanottua tossa toisessa threadissa, älkää verratko roinaajia, ja ei roinaajia toisiinsa. Höberl vetää tai on ainakin vetäny oikein kunnolla mömmöjä käsistään päätellen, ja sillon kasvaa fokutkin kuitenkin vähän helpommin kuin natulla vaikkei niitä treenaisikaan.

nicke sanoi:
Epäkkäiden treenaamisesta sen verran että tais olla Franco Columbun kirjasta mistä ton luin. Mut ihan jees jos Powerhousu tietää mistä puhuu... itse lopetin epäkkäiden treenaamisen kun alko olee turhan massiiviset joka väistämättä johtaa siihen että olkapäät näyttää roikkuvilta. Tottakai homma riippuu siitä minkä näköseks haluu kroppansa...

Onhan se näinkin. Mutta on silti aika tyhmästi sanottu että epäkkäitä ei kannata treenata. Ei ne kuitenkaan yhdessä yössä ylisuuriksi kasva, ja niiden treenamisen voi sit lopettaa jos näyttää siltä että ne alkaa ylikehittyä. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom