Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
zimpura sanoi:Mitäs miltä olette seuraavasta jaosta: Ti jalat Ke hauis,ojentajat Pe Selkä La rinta,olkapäät
Pitäiskö jakoa muuttaa jollainlailla
zimpura sanoi:Mitäs miltä olette seuraavasta jaosta: Ti jalat Ke hauis,ojentajat Pe Selkä La rinta,olkapäät
Pitäiskö jakoa muuttaa jollainlailla
Noiden epäkkäiden tekemistä kannattaa miettiä että tekeekö vai ei. Hyvä puoli tossa liikkeessä on se että niska vahvistuu, huono puoli taas se että hartiat tulee aika nopeesti roikkuvan näkösiks jos epäkkäät on liian suuret. Mut kaikki päättää itse mitä tekee kropalleen...Powerhousu sanoi:...Ja muista nyt mahduttaa kyynärvarret ja epäkkäätkin johonkin...
hartiapankki sanoi:itse en ainakaan reenaa kyynärvarsia ollenkaan.
nicke sanoi:Noiden epäkkäiden tekemistä kannattaa miettiä että tekeekö vai ei. Hyvä puoli tossa liikkeessä on se että niska vahvistuu, huono puoli taas se että hartiat tulee aika nopeesti roikkuvan näkösiks jos epäkkäät on liian suuret. Mut kaikki päättää itse mitä tekee kropalleen...
Epäkkäiden treenaamisesta sen verran että tais olla Franco Columbun kirjasta mistä ton luin. Mut ihan jees jos Powerhousu tietää mistä puhuu... itse lopetin epäkkäiden treenaamisen kun alko olee turhan massiiviset joka väistämättä johtaa siihen että olkapäät näyttää roikkuvilta. Tottakai homma riippuu siitä minkä näköseks haluu kroppansa...Powerhousu sanoi:Ja sulle kans. Susta tulee varmaan hiukan koomisen näköinen kun vähän kasvat. Jos et jo oo.
hartiapankki sanoi:manfred höberl ei treenaa kyynärvarsia ollenkaan ja luulen että niissä on enemmän lihasta kuin vaikka powerhosun käsissä yhteensä... Jos nyt olet ikinä herrasta kuullut
nicke sanoi:Epäkkäiden treenaamisesta sen verran että tais olla Franco Columbun kirjasta mistä ton luin. Mut ihan jees jos Powerhousu tietää mistä puhuu... itse lopetin epäkkäiden treenaamisen kun alko olee turhan massiiviset joka väistämättä johtaa siihen että olkapäät näyttää roikkuvilta. Tottakai homma riippuu siitä minkä näköseks haluu kroppansa...