treeniin soveltuvat kuulokkeet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse en pahemmin soitinta käytä reeneissä mutta parhaat ois luultavasti semmoset sanka-kuulokkeet joissa se sanka menee pään yli tai sit nappikuulokkeet. Semmoset sankakuulokkeet joissa sanka menee sinne takaraivoon niin voi olla vähän hankalat esim. penkissä. Luureissa tietenki parempi äänentoisto ku nappikuulokkeissa..

koita saada selvää ;)

Uskoisin että sankat kuulokkeet olisi paremmat, pitäisi itsekkin osataa jotkut kevyet sangalliset. Nappikuulokkeet muuten hyvä mutta eivät meinaa pysyä korvissa sarjojen aikana.

Koss Sporta Pro eli Koss Porta Pro:n sporttimalli. Voi vetää sangan päälaelle tai niskan takaa. Minulla toiminut vallan mainiosti jo vuoden verran <3

Muistaakseni verkkokauppa.comista tilasin ja yhteishinnaksi kaikkineen tuli 55e mikä ei ole kovin suuri summa laatuun nähden. Yhtä hyvä äänenlaatu kuin Porta Prossa koska sisäkalut ovat samat. (S)Porta Pron äänenlaatu on aivan uskomaton! Parhaat bassot mitä olen vastaavista kuullut, pieksee jopa kaverin 3kertaa kalliimmat Sennheiser-mohlot.

Soittimena treeneissä on toiminut Creative Muvo Sport. Soittimen tehot jäävät merkittävästi jälkeen kuulokkeiden tasosta. Muuten todella hyvin menossa mukana pysyvä soitin.

B0006B486K.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Ite oon käyttäny noita lenkeillä ja duunissa. Pysyy päässä hyvin ja ääni on tosi hyvä. Vertasin noita faijan prota proihin..en huomannu oikein mitään eroa. Hinta noilla oli muistaakseni 35€. Suosittelen! :)

edit: noi on siis: Koss KSC75

Mulla on itsellä Philipsin nappikuulokkeet joissa on sellaiset sangat jotka menee korvalehden taakse. Tavalliset napit ei tahdo millään pysyä korvissa, mutta nuo pysyy vaikka hyppäisi benji-hypyn. Olisikohan ollut Anttilasta kun tuollaiset löysin...

Edit. Siis tällaiset ne on mutta mustat

246269.jpg

Edit2. Niin juuri tuollaiset kuin vilma-liina laittoi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse kun käytän mp3-soitinta niin mulla on ne nappikuulokkeet mitkä siinä tuli mukana ei se ihmeempiä vaadi, vaan sen, että kuulokkeet pysyvät korvissa. Itse kun treenailen mp3-soitin korvassa ja laittaa jotain mättö heviä kovaan sarjaan, niin kova sarjakin on mukava tehdä kun korvissa soi tyyliin Ramstein tai joku muu.

NGV sanoi:
mulla on ne nappikuulokkeet mitkä siinä tuli mukana

Yleensä noi kuulokkeet, jotka tulee mukana, on niin paskat ettei niillä pahemmin viitti kuunnella.

edit: mutta joo, eiköhän ne treenissä käy, jos korvissa pysyy

Kellään ollu semmosia ongelmia että toisesta kuulokkeesta on hävinny äänet? Itellä hajonnu jo kahet kuulokkeet sillälailla vaikka en oo mitenkään erikoisen rajusti soitinta käsitelly. Se vaan jotenki löystyy se kuulokkeen puoleinen liitin jo sitt se lakkaa toimimasta :(

Mulla on lenkkeillessä käytössä tollaset Sonyn mdr-ex71 korvakäytävään työnnettävät nappikuuokkeet.Ne toimivat samalla osittain korvatulppina.Mukana tuli 3 erikokoista kumitötsää erikokoisille korvakäytäville.

Ääni on nappikuulokkeeksi hyvä,bassoakin on jo ihan kivasti.

Oinasmie sanoi:
Kellään ollu semmosia ongelmia että toisesta kuulokkeesta on hävinny äänet? Itellä hajonnu jo kahet kuulokkeet sillälailla vaikka en oo mitenkään erikoisen rajusti soitinta käsitelly. Se vaan jotenki löystyy se kuulokkeen puoleinen liitin jo sitt se lakkaa toimimasta :(

Neljät nappikuulokkeet hajonneet kuvailemallasi tavalla. En ole vaivautunut korjaamaan(yrittämään korjausta..) kun aina jostain nurkasta löytänyt toimivat

Oinasmie sanoi:

Sama täällä. Ostin 15 euron kuulokkeet, ostin uuden soittimen, joiden kuulokkeet annoin siskolleni. Sitten parin päivän päästä ostamani kuulokkeet menevät paskaksi. Vitutti pikkasen:D
Mutta kuitenkin, voisiko nuo mitenkään korjata? Itse en ainakaan keksi mitään.

Itse threadiin, että käytän nyt sitten sen uuden soittimen mukana tulleita kuulokkeita, jotka sain siskoltani otettua (varastettua). Ääni on jopa miellyttävä:)

Jos vain omiin korviisi sopii tuollaiset tulppamalliset kuulokkeet, niin osta ihmeessä sellaiset. En ole löytänyt mitään muita kuulokkeita jotka sekä pysyisivät päässä että eristäisivät ympäristön melua. Jollekin ehkä treenatessa riittää, että jotain kohinaa kuuluu korvien lähellä, mutta itse arvostan sitä että musiikki on ainoa asia jonka kuulen. Ei inspaa kuunnella 16-kesäisten "Yeah buddy!" -huutoja salilla edes taustahälynä.

Nuo postissa #4 olevat kuulokkeet ovat hinta-laatusuhteeltaan melko suvereenit, ja äänenlaatu on erinomainen. Kertoo tässä 4 kuulokkeiden omistaja. Kuulokkeet käyttötarkoituksen mukaan siis. Mikäli meinaat esim. rullaluistelua harrastaa kuulokkeet päässä, niin osta sellaiset jotka eivät eristä ääniä, ettet jää auton alle. Mutta salille, bussimatkoille yms. ehdottomasti tulpat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom