- Ikä
- 33
joko mun tekniikka kusee tai mun vatsalihakset on uber hyvät saan ainaki 10
19 meni
19 meni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joko mun tekniikka kusee tai mun vatsalihakset on uber hyvät saan ainaki 10
19 meni
Pakko uskaltaa sanoa etten alussa saanut yhtään mut nyt menee jo muutama, liekko puhtaita? ei tietoa, mutta ainakin tuntuu ihanalta
Janda-rutistus
Tehokkain vaihtoehto lonkankoukistajien eliminoimiseen on ns. Janda-rutistus. Se on nimetty tsekkiläisen professorin Vladimir Jandan mukaan.
Tässä versiossa teet rutistuksen siten että painat kantapäitäsi maahan ja vedät samalla jalkoja koukkuun jotain tukea, kuten puolapuuta vasten. Myös kuntopallo pohkeiden ja takareisien välissä toimii hyvin.
Idea on hyvin yksinkertainen. Kun jännität jotain lihasta niin vastalihas rentoutuu automaattisesti. Eliminoidaan lonkankoukistajien supistus jännittämällä vastalihakset eli pakarat ja takareisi. Yksinkertaista ja tehokasta.
Kun Pavel Tsatsoulin esitteli liikkeen Arnold Classicissa muutama vuosi sitten lupasi hän hyvät palkinnot niille jotka viisi toistoa. Useita kävi yrittämässä mutta vain yksi onnistui. Mikäli teet heti 10 toiston sarjoja teet jotain väärin.
-Sakari Selkäinaho
Tollasen löysin.
Quote:
Noita olen tehnyt muutaman kuukauden treenin jälkeen n.130kpl
Salilla testautin nuorilla jätkillä jalat tasapenkin päällä, eivät saaneet yhtään kunnollista, pistin sitten 30 malliksi.
Tavallisia vatsarutistuksia jossa jalat on koukussa ja yläkroppaa rutistetaan polvia kohti niin että kyynärpäät joka toistolla ottavat kosketuksen polviin on mennyt 1000 vaimon laskemana, enempää ei huvita tehdä.
Vinot vatsalihakset ovatkin sitten vastaavasti melko paskassa kunnossa.
Huhhuh, aika kovia tuloksia Archeyltä. :thumbs:
Tuloksena 0 kpl :D jalat nousee väkisellä ilmaan ku noita koitin tehdä :/