Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Treenien jaksotus, bodaus treenaus
Originally posted by makew
Sanot siis että sulle on yksi hailee miten treeni tehoaa, mielummin treenaat että siten että tuntuu mukavalta?
Ei hyvänen aika.
Olenko jossakin vaiheessa ylistänyt hd:tä?
Ja nyt väänsit tuon reenaamisen mielekkyyden kommenttini erittäin mielenkiintoisti. Siis olen todella yllättynyt että millään muotoa voit vääntää asian noin.
Kirjoitin siis aiemmin mm. näin:
Ja toinen juttu on nuo kyynärvarret ja olkapäät jotka saan jumiin todella helposti.
Rajoittavat kummasti esim. 3 kertaa lihasryhmät viikossa reenejä. Näistä yksinkertaisista syistä jätän HST:t ja muut väliin. Ja ylä-alakroppa reeneissä katoaa mielekkyys kun veivataan kaiken maailman liikkeet samana päivänä. Mielestäni reenin kuuluu olla myös hauskaa eikä väkinäistä pakertamista paikat jumissa.
Vaikka nuo olivat tekstissä erikseen kuuluvat ne samaan asiaan. Välirivi on luettavuuden helpottamiseksi lisätty ilmeisesti väärään paikkaan. Pyydän anteeksi, menen rautakauppaan ostamaan rautalankaa ja haen tiimarista pari käsinukkea, joilla voin ilmaista asian täsmällisemmin ellei se nyt mennyt perille.
Ja HST ei varmasti ole kuitenkaan tehokkaampi tapa, kuin muutkaan tavat. Jos eri treenityyleillä kehittyy samalla tavalla, valitsen sen mikä on minulle mukavampi toteuttaa.
Jos HST toistuvien tutkimustulosten valossa osoitettaisiin paremmaksi kuin muut reenitavat, vaihtaisin siihen. Kaikki kokemukset omasta ja muiden treeneistä puhuvat kuitenkin tätä vastaan.
Ja niistä muista reenisysteemeistä sen verran että tulen niitä varmasti kokeilemaan jos kehitys pysähtyy. Näiden ohjelmien tulee kuitenkin perustua lihasryhmien reenaamiseen eri päivinä, koko kroppa ohjelmia minua ei saa kokeilemaan ellen kuule tuttaviltani positiivisia kokemuksia tyylistä. Ja tähän mennessä niitä ei ole tullut.