treeni?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
^ :lol2:

Mitä "vitun lyhenteitä". Jos et jaksa ton vertaa tehdä sen ohjelman eteen niin tsori vaan mut epäilen jaksatko sitten salillakaan puskea sitä ohjelmaa... Ja varsinkaan panostaa ruokailuun yms. edes vähimmässäkään määrin (ei ole tarkoitus dissata mutta sellainen kuva hieman tulee ;) )

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 tässä jo mainitussa ei ole yhtäkään lyhennettä (ellei kk (kuukausi) lasketa, mutta jos ei vittu sitä tajua niin :itku: ). Katot sieltä vaikka 2- tai 4-jakoisen ohjelman jota voit tehdä tuon 4 kertaa viikkoon. Jos valitset 2-jakoisen niin sitä ehkä pitää hieman hioa koska se on muistaakseni tarkoitettu alunperin kai jollain 3krt viikkoon systeemillä...

bastardah sanoi:
olihan tuolla vaikka mitä mut ei noista selkoo ota mikä on mitäkin..ja noita vitun lyhenteitä..:david:

Ota nyt ainakin ihan rauhallisesti ja kysy kysyttäväsi asiallisesti. Tollaisella asenteella et saa kuin vittuilua osaksesi. Jokaisen on itse nähtävä vaivaa ohjelmansa eteen, ei siellä salillakaan sun puoletasi kukaan käy. Jos jotain lyhenneettä ei tiedä, niin tässä ketjussa voit sitä kysyä.

jos mää kävin ekaa kertaa salilla joskus 8 luokalla, ja tein ihan itse saliohjelman, niin miks jotkut bastardah ei jaksa? ihme löysiä ihmisiä täälläkin on. luulis että ees jonkun verran jaksaa nähdä vaivaa oman kehonsa eteen. tekis mieli bannia tollaset, jotka tulee vaan " tehkää ohjelma, en jaksa itse "

KSENA sanoi:
jos mää kävin ekaa kertaa salilla joskus 8 luokalla, ja tein ihan itse saliohjelman, niin miks jotkut bastardah ei jaksa? ihme löysiä ihmisiä täälläkin on. luulis että ees jonkun verran jaksaa nähdä vaivaa oman kehonsa eteen. tekis mieli bannia tollaset, jotka tulee vaan " tehkää ohjelma, en jaksa itse "
Yleensä en hauku toisia ja yritän nytkin vältää, mutta hei come on. Siis jos ei ton vertaa viitsi kuluttaa aivonystyröitä, niin kehitömättömyys on taattua kamaa. Itse mietin lähes koko ajan tätä lajia, omia syömisiä ja jne. No gain with out brain..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom