Treeni ohjelmaa toipilaalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vito78
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Taustat:

32v,
193/93-95
Liikuntaa harrastettu koko ikä laidasta toiseen. Aiemmin jääkiekko, käsipallo. Viime vuosina squash, sali, juoksu (cooper 2800-2900). Nyt ollut treenitaukoa 3 kk, koska sain nivustyrän joka leikattiin noin viikko sitten. Liikkumaan tosissaan pääsee luultavasti marraskuun puolessa välissä. Sairaanaolo aikana olen toki käynyt uimassa noin 3 x viikossa tunnin verran kerrallaan.

Suunnitelmissa olisi aloittaa treeni 2-jakoisella (treeni 4 x viikko) mutta niin, että täytyy ottaa huomioon liikkeissä tehdyn leikkauksen vaikutukset. Voi olla, että ei ole viisasta heti lähteä tekemään kyykkyä ja mavea...Aerobista olen ajatellut aluksi 2 x viikossa, ja kun paikat kestää niin se vaihtuu squashiin.

Salitreenin päämääränä ei ole max voima vaan ennemminkin räjähtävyys.

Teiltä kaipaisin ehdotuksia tuosta sali ohjelmasta. Itse olen oman visioni tehnyt, mutta kaipaan muita mielipiteitä/ehdotuksia koska itse omaa treeniään katsoo aina vähän "laput silmillä".

Odota rauhassa kuukauden verran, että haava umpeutuu kunnolla. Miten ihmeessä olet pystynyt uimaan? Helvetti soikoon näitä himourheilijoita. Ei ne lihakset/tulokset katoa mihinkään parissa kuukaudessakaan.

Odota rauhassa kuukauden verran, että haava umpeutuu kunnolla. Miten ihmeessä olet pystynyt uimaan? Helvetti soikoon näitä himourheilijoita. Ei ne lihakset/tulokset katoa mihinkään parissa kuukaudessakaan.

Tarkennus tähän, että en tietenkään leikkauksen jälkeen ole uinut metriäkään...Vaan ennen sitä kun tuntui olevan ainoa asia missä kipua ei tullut.

Ja nyt niitä treeniohjelmia :)

Suositut

Back
Ylös Bottom