Treeni ja palautuminen (mietiskelyä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ranttu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen joskus miettinyt tuota palautumisen merkitystä lihaskasvuun ja kyllähän se varmasti on kaiken A ja O. Mutta olen leikitellyt semmosella ajatuksella, että jos treenaas jotain lihasta, vaikka nyt habaa, viikon verran joka päivä oikein kunnolla, samalla kuin muu keho saa palautua ja levätä. Kyllähän sitä habaa voi treenata maksimaalisesti joka päivä, vaikkakin treenipainoja joutuu todennäköisesti pienentää päiväpäivältä, kun se ei saa palautua, mutta silti sarjat voi vetää loppuun saakka vaikka painot pieneneekin, eli katson sitäkin maksimaaliseksi treeniksi. Voimaa näin ei varmasti saa, mutta kyse onkin lihas kasvusta. En meinaa itse näin tehdä, mutta kiinnostaas tietää, että olisko tämmönen totaalista myrkkyä haballe, vai mitä se aiheuttaas. Lisätään vielä löylyä, ja treenataan kuukausi habaa maksimaalisesti joka päivä, irtoaasko kädet, vai kasvaasko haba.

Haukka varmaan tulehtuisi aika pahasti.

voihan esim. haubereille ja muille lihaksille tehdä TTT treeniä, jos haluaa useasi viikossa tehdä. Tuskin joka viikkoisesta kurituksesta mitään hyötyä on vaan menee vaan tukkoon ja lihakset tulehtuu. Ja se treeni ei tod. ole mitään maksimaalista, sillä painoja tosiaan joutuu pienentämään. Kuukauden hoidosta luultavasti ne kädet irtois. Vaihteluna voi kuitenkin joskus tehä hyvää tollaset pidemmät setit..

Suositut

Back
Ylös Bottom