Juu elikkäs oon nytte pistäny tänne pakkotoistoon muutamia kysymyksiä ja saanu apua todella paljon vaikka minkälaiseen ongelmaan, mutta nyt on isompi ongelma. Elikkäs treenaan joka kerta täysiä, mutta en nyt jotenkin saa niitä tuntumaan lihaksiin sillein että olis esim kauemman aikaa kipeenä paikat, esim. vaan treenin jälkeen tuntuu. Nyt siis mietityttää että mikä vikana. Tällä hetkellä lähes kaikkiin lihasryhmiin sarjoja on 2-3, mutta teenkö liian suurilla painoilla ? Tuntuu että kun olen tehnyt yhden sarjan tietystä liikkeestä loppuun, ei enää jaksa tehdä. Sitten kun olen tehnyt liikkeen kaikki sarjat loppuun, tuntuu että vielä jaksaisi tehdä. En tiedä jos ymmärrätte mitä yritän sanoa ? Mutta sitten tulee tiputeltua painoa ja tehtyä lisää kun ei treeni tunnu tarpeeksi. Nyt apua tännepäin ! Kiitos jo etukäteen vastanneille ! ( anteeksi jos oli epäselvästi sanottu )
Liikkeet joiden treenaamisessa en saa täyttä tuntumaa ( voisitteko antaa vinkkejä ?)
vipunostot taakse
ranskalainen punnerrus
ojentajapunnerrus
kulmasoutu
SJMV
Liikkeet joiden treenaamisessa en saa täyttä tuntumaa ( voisitteko antaa vinkkejä ?)
vipunostot taakse
ranskalainen punnerrus
ojentajapunnerrus
kulmasoutu
SJMV