Treeni 5-6 kertaa viikossa??!!?? (kommentoikaa)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli mitä mieltä olette 5 kertaa viikossa reenaamisesta? entä 6? :rock: :wall:

Ite syön ku hevonen ja reenaan sen 5 kertaa viikossa.. mulle ainakin tuntuu ihan hyvin toimivan ja olen tällä tavalla reenannu jo pitemmän aikaa..

ma:Rinta, ojentaja
ti: Selkä, vatsat
ke:lepo
to: olkapäät, hauis
pe:Jalat
la:lepo
su:Epäkkäät, takaolkapäät (Satunnaisesti olkäpäät[kehitys kovassa vauhdissa])

saatta olla, että joku on jo tästä aiemmin puhunu, mut haluaisin niitä juttuja tähän..!! :worship: :wall:

JA NIIN: HC VAAN KAIKILLE!! :rock: :wall:

:whip: :D

epäkkäille ja takaolkapäille oma päivä :confused:
kaikkea sitä näkee...

Mitä mieltä näistä voi olla? Jos se sinulla toimii ja näin olet huomannut, niin tarviiko sitä hyväksyttää täällä?:DTässä on myös muutama ehdotelma, mitä voi myös koittaa, eikä aina tehdä välttämättä samalla.

Ite jakaisin kyllä esim. jalat kahtia eli takareidet ja etureidet eri päiville ennemmin kun tekis esim. takaolkäpäille ja epäkkäille omaa päivää jos noin monta kertaa viikossa haluu käydä salilla ja tehdä samalla mahdollisimman monijakoisen ohjelman. Tosin mikäs siinä jos noinkin toimii...

Maanantain ja tiistain reeni. to ja su samaan ja sitten jalat yhtenä päivänä. jos tuota nyt pitäisi muokata ittelle niin tekisin noin ja karsisin sarjoja jos nyt vedät esim. hauista ja olkapäitä tunnin:D

Maanantain ja tiistain reeni. to ja su samaan ja sitten jalat yhtenä päivänä. jos tuota nyt pitäisi muokata ittelle niin tekisin noin ja karsisin sarjoja jos nyt vedät esim. hauista ja olkapäitä tunnin:D

Kyllä toi on ihan perusteltua tehdä kunnolla, jos teet kerran viikkoon lihasryhmät:) Itsekin väännän olkapäitä tunnin, ja hauista saman verran. Mä en edelleenkään usko, että lihakset kasvaa jos otsa ei saa rypistyä.

Threadin aloittajalle: Teet vaan noin jos tuntuu, et kehitystä tulee. Itsekin teen vain monijakosilla, lähinnä treenien miellyttävyyden ja hc tunteen takia. Ihan sama millä muut tekee, vaikka 0,5 jakosella. Olkapäät itse laittaisin samalle päivälle, ja käsille oma päivä. Eikä mitään satunnaisesti olkapäitä, kunnolla vaan, niin on joku lihasryhmä ainakin kondiksessa. Kannattaa just muistaa syödä vitusti, jos treenaa usein, koska joku 6 kertaa viikossa treenit vaatii paljon energiaa, ja sitä pitäs jäädä myös kasvamiseen, lepokin voi tehdä kyllä tiukkaa tolla 6 jakosella. Mut kuuntele kroppaas, ei sitä kukaan muu tiedä, vaikka monet väittääkin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom