Treeniä!!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

del32157754

Banned
Sanokaahan konkarit olisko parantamisen varaa.

Maanantai:Rinta,Hauis,Kyynärät

Penkki 2*8
Vinopenkki Käsip.: 2*10
Flyes: 2*10
Hauiskääntö Tangolla 2*10
Hauiskääntö Käsip.: 2*10
Hammer Hauiskääntö: 2*10
Rannerullauksia Tangolla: 3*12-15

Tiistai:Selkä

Mave: 2*8
Kulmasoutu: 2*10
Kulmasoutu Käsip.: 2*10
Julle: 2*10

Torstai: Olkapäät,Ojentajat

Pystypunnerrus Tangolla: 2*10
Pystypunnerrus Käsip: 2*10
Vipunostot: 2*10
Penkki Kapealla Otteella: 2*10
Ojentaja Punnerrus Istuen: 2*10
Ranskalainen Punnerrus: 2*10

Perjantai: Jalat,Vatsat

JK: 3*8
Etu Reisi Ojennus: 3*10
Takareisi Koukistus: 3*10
Pohjenousu Seisten: 3*12-15
Vatsoille voimapyörää ja jalkojennostoja.

Olisko parantamisen varaa? :rolleyes:

Tuohan on oikeastaan sama kuin tämän hetkinen ohjelmani ja ainakin minulle tuo toimii erittäin hyvin! :)
Nuo toistot teen vain erilailla, teen aina kolme sarjaa niiden pituuksia vaihdellen. Itse en ainakaan saa kahdella sarjalla kaikkea irti, joskus teen neljäkin. Kannattaa koittaa kumpi sopii itselle paremmin, mutta suosittelen kolmea.
Toistoja sitten sen mukaan mikä on tavoitteena, voima vai lihas. Itse teen noin 5-12 toistoa riippuen liikkeestä. Isoille lihaksille (esim. selkä, jalat) enemmän ja pienille (esim. hauis) vähemmän. Treenaan kehonrakennuspainoitteisesti.

En ole konkari, mutta kommentoidaan silti. 2 ja 4 päivä voisivat vaihtaa paikkaa, sillä ei välttämättä ole paras mahdollinen tapa tehdä kipeillä hauiksilla selkätreeniä. Lisäksi selkätreeni voisi kaivata seurakseen leuanvetoa. Jos leukoja muutaman sarjan vetelisit vaikka alkuun, niin voisi olla hyvä juttu...

Kyllä mä korvaisin ton kulmasoudun käsipainoilla just vaikka ylätaljalla tai leuanvedolla, kun ei tossa näyttäny olevan ylhäältä vedettäviä liikkeitä lainkaan. Taidan olla vitun :david: mutta en todellakaan tiedä mikä on JULLE????
Niin ja mun mielestä pitää riittää kolme sarjaa pystypunnerruksia, jättäisin toisen noista liikkeistä pois ja lisäisin sen yhden sarjan. Oon huomannu kans että en oikein saa kahdesta sarjasta/liike tarpeeksi. Teen kaikkea aina vähintään 3 sarjaa. Ojentajapunnerrus istuen (jos nyt on se liike mitä luulen?) on liki sama liike kun ranskalainen, muuttaisin sen pushdowniin. Ja jos haluat jalat tehdä KUNNOLLA niin jaa ne kahteen päivään ja tee kummallekkin puolelle 3 liikettä/3 sarjaa ja alkaa jaloissa tapahtuun. Pohkeet voisit tehdä 2 kertaa kierrossa.

Eipä tuo minusta olleenkaan hullumalta näytä. Tosin olen kyllä niin kaukana asiantuntijasta kun olla voi, mutta..

Jotain pientä säätöä ehkä tekisin:

- ehkä toinen kp:llä tehtävä hauisliike pois
- jalka- ja selkätreenin paikat vaihtaisin keskenään
- selkäpäivälle lisäisin leuanvedon tai ylä- tai alataljan, ehkä parikin noista liikkeistä
- vipunostoja tekisin niin eteen, sivulle kuin taaksekin jolloin sarjoja tulisi väkisinkin ainakin 1-2 enemmän
- pohkeita välillä myös istuen
- suorin jaloin mavea takareisille aina silloin tällöin jalkapäivänä, näinä viikkoina jättäisin tavallisen maven selkäpäivältä pois. tai sitten takareidet selkäpäivänä
- ranskalainen punnerrus ensimmäisenä tai viimeistään toisena ojentajaliikkeenä. ehkä kolmas ojentajaliike pois
- jos pystypunnerrusta sekä tangolla että käsipainoilla niin tangolla vähän lyhyempiä sarjoja ja perään kp:llä pitempiä. itse teen vain JOKO tangolla TAI kp:llä

Tässäpä jotain mitä tuli nyt mieleen. Tosin huomattavasti tärkeämpää on kokeilla mikä ITSELLE sopii ja vaihdella liikeitä OMAN tuntuman mukaan kun kuunnella tällaista aloittelevaa ruipeloa.. :) Toisille varmasti sopii paremmin 2 kovaa sarjaa, toisille 3. Toisille vähän lyhyemmät sarjat toisille pitemmät...

edit: Ohhoh.. Olinpa hidas. Ehti tulla ainakin miljoona vastausta sillä aikaa kun katselin Tanska-Tsekki -pelin ekan puoliajan.. :rolleyes:

Olikos tuo Julle tämä Hyvää Huomenta?
Taitaa olla enemmänkin takareisiliike eli sen voisi siirtää jalkapäivälle ja tehdä enemmän selkää selkäpäivänä. Tai tehdä takareidet selkäpäivänä.

Vaihda 2. ja 4. reenien paikkaa ja tee joka toinen viikko jullee, joka toinen mavea. Tulee vaihtelua, mutta on silti joka reenissä erinomainen alaselkää ja takareisiä reenaava liike mukana. Muuten asiallisen näköinen kehoiluohjelma, jotta eikun pumppaamaan ja tsemppiä reeneihin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Samaa mieltä edellisten kanssa. 2 ja 4 päivät vaihdat keskenään ja otat leuanvedot mukaan selkäpäivänä ja jos ei leukoja tahdo mennä niin sitten ylätaljaa. Muuten oli ainakin AT:llä ja Iivilillä hyviä vinkkejä, joita kannattaa toteuttaa. Ei muuta kun stsemppitä treeneihin.

Olkapäätreenissä ehkä hieman turhaan kaksi punnerrusliikettä. Tästä AT jo kommentoikin. Yksikin varmaan riittää. Tekotapaa (kp/tanko) voi sitten vaihdella kierrosta toiseen. Toisen näistä punnerruksista korvaisin jollain takaolkapääliikkeellä tai kohautuksilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom