Treenausta kotikonstein

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitä kaikkea voi treenata kotikonstein ilman että lähtee kuntosalille treenaamaan? Olisiko jotain harjoitusohjelmaa jota voisi tehdä kotikonstein? Esim vatsa ja selkä lihaksille joku ohjelma että kuinka monta toistoa ja miten usein jne? Juoksukin saisi sisältyä treeniin mukaan. Olisi kiva jos joku jaksaisi väsätä jonkinlaisen ohjelman.

Voitko pistää linkkejä johonkin niistä kun en tiedä minkä jutun alta noita löytyy kun olen ihan uusi käyttäjä täällä?

Clasko888 sanoi:
Voitko pistää linkkejä johonkin niistä kun en tiedä minkä jutun alta noita löytyy kun olen ihan uusi käyttäjä täällä?
Tuossa on joitain aiheeseen liittyviä ketjuja.

minun mielestäni salikorttia vaan kehään, tosin hyvän alun saa tehtyä kotikonstein jos vapaita painoja, tanko, penkkiä ja kentieskyykky teline löytyy, itse tein pohjaa juuri tällä tavalla mutta joskus se rajatulee vastaan ja houkutus on pirun kova salin kätköihin (IMO). nimimerkillä: "sortunut"

Joonaz sanoi:
minun mielestäni salikorttia vaan kehään, tosin hyvän alun saa tehtyä kotikonstein jos vapaita painoja, tanko, penkkiä ja kentieskyykky teline löytyy, itse tein pohjaa juuri tällä tavalla mutta joskus se rajatulee vastaan ja houkutus on pirun kova salin kätköihin (IMO). nimimerkillä: "sortunut"
Mikä raja siinä tulee vastaan? Jos reenaa fiksusti ja pysyy paikat suht.ehjinä niin vapailla painoilla voi nostella vaikka lopun ikää. Sitäpaitsi se on monesti tehokkaampaa. :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
Mikä raja siinä tulee vastaan? Jos reenaa fiksusti ja pysyy paikat suht.ehjinä niin vapailla painoilla voi nostella vaikka lopun ikää. Sitäpaitsi se on monesti tehokkaampaa. :rolleyes:

lähinnä tarkoitin rajalla sitä että itselläni tuli rajavastaan siinä että tahdoin tehdä treenistä monipuolisempaa ja se ei kotosalla onnistunut, toki vapailla painoilla voi toteuttaa hiton paljon erillaisia liikkeitä ja vaihdella niitä mutta itse en olisi kotona niihin kunnollista tekniikkaa saanut ilman että olisin jonkun paikan itseltäni rikkonut, tämä jälleen minun mielipiteeni.

Tämän lisäksi alkoi painolevyt kotoa loppumaan (toki niitä voi lisää ostaa en väitä sitä) ja laitteisto jolla esimerkiksi treenaa etureisiä (ojennus) täytyy olla todella laadukas että siihen pystytään mättämään myöhemmän kehityksen tultua tarvittava määrä painoja että sitä kehitystä tulisi vastakin. Tuo tietysti pätee ihan kaikkeen.

Kun luulen että suurimmalla osalla kotitreenaajista on sellainen jonkinlainen "minikeskus" johon siis penkin ympärille on kasattu kaikenlaista. kuten flyijerit, joku paska talja, ojennuslaitteet, scotti teline. Kyllähän tietysti laatuakin saa en väitä sitä. :thumbs:

Voisko joku pistää uuden linkin johonkin viesti ketjuun jossa käsitellään kotitreenaamista? Mulla ei ole kuin käsipainot, ja leuanveto tanko,että ei noilla nyt ihmeellistä treenata. :D :D :D Mutta tarkoitin lähinnä että jos olisi jotain ohjelmaa vatsalihasten,selkälihasten,leukojen tekemiseen siis jotain ohjelmaa? Ja olisi hyvä jos juoksu olisi mukana siinä treenissä.

Clasko888 sanoi:
Voisko joku pistää uuden linkin johonkin viesti ketjuun jossa käsitellään kotitreenaamista? Mulla ei ole kuin käsipainot, ja leuanveto tanko,että ei noilla nyt ihmeellistä treenata. :D :D :D Mutta tarkoitin lähinnä että jos olisi jotain ohjelmaa vatsalihasten,selkälihasten,leukojen tekemiseen siis jotain ohjelmaa? Ja olisi hyvä jos juoksu olisi mukana siinä treenissä.
Käytin hakua ja tuommoinen löytyi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom