Treenaus väsyneenä > sairastelu ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
Helou.

Mulla on sellanen kysymys teille viisaamille, että onko väsyneenä mitään hyötyä mennä salille? Mulla on sellanen elämäntilanne että mun normaali arkiviikko on about tällanen: ma-pe joka pvä töitä 7-15, koulua 18-21, nukkumaan about 23, herätys töihin klo 5. Yritän aina parina päivänä tunkea sen salin tohon työn ja koulun väliin, ehin kyllä hyvin vetää semmosen 2h treenin koulun salilla. Oon luonnollisesti aika väsyny joka päivä, ku yöunet sellasta 5 tuntia (eka tunti menee aina pyörimiseen vaikka ois miten väsyny) ja koko ajan menossa. Jaksan kyllä treenailla väsyneenäkin, ei sarjapainot putoa oikeestaan yhtään verrattuna siihen ku on virkeänä liikenteessä. Palautumisessakaan en ole ainakaan havainnut pahemmin eroja.

Mutta niin, se ongelma. Se on, että sairastelen ihan hitosti. Noin kerran kolmes viikos on hitonmoinen flunssa tms päällä niin että katkaisee treenauksen 5-7 päiväks. Ja se vituttaa. Oon nyt kelannu potentiaalisia syitä tähän sairastelutahtiin, lääkärissä tehty kaikki mahdolliset testit eikä löytyny mitään. Oon 180/78 nii et ei siinäkään varmaan valittamista. Voisko olla tästä treenaamisesta väsyneenä? Ei siitäkään oikein tulis kesää että kävis vaan viikonloppuna vääntämässä.

Just ku piti tänä viikonloppuna mennä nostaa penaa ekaa kertaa kahteen kuukauteen ja mennä oletusarvoiseseti parantaa enkkaa vähintään 5kg niin johan piti iskeä saatananmoiset kurkkukivut niin että taju meinaa lähteä :wall:

Sori, eka viesti kautta aikojen ja hirveet avautumiset heti :down:

Tuommoinen elämänrytmi kuulostaa pitemmän päälle hurjan kuluttavalta. Olisin itse tuollaisessa pyörityksessä jatkuvassa flunssassa. Ei tuossa ehdi missään vaiheessa palautua. Liian vähän unta vaikket salilla kävisikään. :(

Jotain tolkkua tuohon pitäisi saada. Töistä tai opinnoista on siis tingittävä.

Suositut

Back
Ylös Bottom