Treenaminen kuumeen jälkeen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kaupunki
Vantaa
Yritin ettiä tästä juttua mut ei osunu silmään.(puusilmä vissiin)
Eli olin pari päivää kuumeessa. Miten nopeasti uskaltaa takasin salille mennä.
Kai olisi ainakin hyvä olla pari kuumeetonta päivää välissä?

Kyllä varmaan kannattaa ne pari päivää odottaa kuumeen jälkeen ennen kuin lähtee salille. Aika hyvin tuntee milloin on siinä kunnossa että voi treenata sata lasissa.

Entäs jos on ollut keuhkoputken tulehdus ja vieläkin on vähän kurkku kipeä, odottaisitteko torstaihin ja katositte mitä kurkku sanoo vai pitäisiköhän tästä lähtee salille?

Kannattaa pitää vähintään 2-4 päivää väliä, koska lentsut helposti uusiutuu kun rasittaa itseään sairastelun jälkeen. Ei se muutama päivä lepoa mitään haittaa, mutta se haittaa jos tulee lisää saikkua sen takia että on kiire salille. Ja Ngv:lle sen verran että tuollaisten hengitysteiden tulehduksien jälkeen kannattaa odotella rauhassa, varsinkin jos on vielä kurkkukin kipeä. Eikä todellakaan sitten treenata sata lasissa heti prkl.

Ite oon tyhmä näissä asioissa, joten voin kertoo et jos on kuumetta tai muuten ollu kipee. Ni odota pari päivää sillee, et energiaa tulee takas. Toisin kuin mä ite otan kipeenäkin punttia, ja yleensä alkaa pistää sydämestä... Mut mulla onki pakkomielle :D

mun piti nyt maanantaina alkaa piikkaamaan mut tulin perjantaina kipeeks ja viikon treenitauko ollu.. motivaatio ihan perseessä ja tekis mieli lopettaa koko touhu. nyt pe ja ma sali on kaiken lisäksi kiinni.

D0peman sanoi:
Ite oon tyhmä näissä asioissa, joten voin kertoo et jos on kuumetta tai muuten ollu kipee. Ni odota pari päivää sillee, et energiaa tulee takas. Toisin kuin mä ite otan kipeenäkin punttia, ja yleensä alkaa pistää sydämestä... Mut mulla onki pakkomielle :D

typerää ja idioottimaista, Omapa on henkesi..

Tuolla liikuntalääketieteen luennoilla, joskus Litmasen Hannu kertoili, että jos on ollut esim. kuumeessa, niin yhtä monta päivää pitäis tervehtymisen jälkeen malttaa tehdä kevyttä aerobista treeniä. Sit vasta tositoimiin..

Ite olin viikon kuumeessa helmikuussa ja sen jälkeen tein viikon vain tosi kevyttä aerobista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
mä olen ollut usein flunssassa ja aina se vituttaa, ja nykyään viimeisen sairastelupäivän jälkeen pidän vkon tauon, onpahan kunnossa ja motivaatiota löytyy.

Ajatelkaa sen verran muitakin, että kun meette salille vähän flunssaisena niin varmaan pöpöt leviää ja kohta on muutkin salilla kävijät ko. taudissa.

Iron Man sanoi:
Ajatelkaa sen verran muitakin, että kun meette salille vähän flunssaisena niin varmaan pöpöt leviää ja kohta on muutkin salilla kävijät ko. taudissa.

tuo on totta. mä kartan tyyppejä jotka on flunssasia, monta kertaa on tapahtunut niin että oon ollu kaverilla tai kaveri on tullu käymään kipeenä ja alle vkossa se tauti on mulla.

Kuumeessa ei missään tapauksessa treenata mutta pieni flunssa ei haittaa.

Kuumeen jälkeen itse odottelisin kaksi kuumeetonta päivää jonka jälkeen uskaltaisin mennä treenaileen.

vitun vitun vittu..:curs:
Taas kuumeessa ja angiina...:itku:
Eihän tästä tuu yhtikäs mitään. Eikä ole ku 3vk edellisestä. Kyllä treenit ottaa takapakkia aikalailla, ku ei ole edes edellisestä sairastelusta kerenny palautua "normaali tasolle".:wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom