Treenaatko kovaa...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siinäpä vasta pulma...voisko joku viisaampi kertoa mulle mitä noi kax pientä sanaa oikeen pitää sisällään...Monet amatimiehet sanoo kaikissa haastatteluissa etc. et pitäs joka kerta antaa ittestä se 120% irti jos mielii ISOKSI...
Mut mitäpä tästä sit seuraa?Ylikunto,tulosten tippuminen,vitutus ja reenaamisen loppuminen pahimmassa tapauksessa...
Mut taas toisaalta jos et reenaa sillä 120%,saat varmasti kuulla et ei susta tuu koskaan isoa jos et reenaa kunnolla ja kovaa...Siinäpä miettimistä kaikille ennen nukkumaanmenoa...jos jollaki on vastaus kysymykseen,voinee valaista muita samalla...

enpä minäkään tuota tiedä...vaikka olisi kuinka rankka ohjelma , tuntuu aina että en treenaa tarpeeksi kovaa(silloinkin , kun konttaan salilta pois)...:mad:

En treenaa

Omasta puolestani voin sanoa, että 120% treenaaminen tuotti hetken tulosta, mutta pian särki lähes joka niveltä ja paikat oli muutenkin paskana. Enkä edes käyttänyt tuohon 120% mitään kemiallisia apuja, tai nyt valehtelen join aina ennen treeniä kupin kahvia :)
Natikkana minulle taitaa parhaiten sopia vaihtelevat ohjelmat ja niiden sisässä nousujohteisuus. 90-100% riittää hyvin eikä itsetuntoni siitä rapise vaikka en oksennakkaan verta joka treenin jälkeen.
Sen sijaan jos saa kehon pysymään anabolisessa tilassa kemiallisesti, niin 120% lienee vain hyvästä? Siihenkin täältä löytyy parempia vastaajia.

-Loop

Haloota

Originally posted by loop
Omasta puolestani voin sanoa, että 120% treenaaminen tuotti hetken tulosta, mutta pian särki lähes joka niveltä ja paikat oli muutenkin paskana. Enkä edes käyttänyt tuohon 120% mitään kemiallisia apuja, tai nyt valehtelen join aina ennen treeniä kupin kahvia :)
Natikkana minulle taitaa parhaiten sopia vaihtelevat ohjelmat ja niiden sisässä nousujohteisuus. 90-100% riittää hyvin eikä itsetuntoni siitä rapise vaikka en oksennakkaan verta joka treenin jälkeen.
Sen sijaan jos saa kehon pysymään anabolisessa tilassa kemiallisesti, niin 120% lienee vain hyvästä? Siihenkin täältä löytyy parempia vastaajia.

-Loop
Ihan periaattteen vuoksi on sanottava tähän väliin, skaala on välillä 0%- 100%, niin miten pirussa ukot treenaavat 120% tehoilla ?.
:cool:

Re: Haloota

Originally posted by Kimmo
Ihan periaattteen vuoksi on sanottava tähän väliin, skaala on välillä 0%- 100%, niin miten pirussa ukot treenaavat 120% tehoilla ?.
Samaa olen aina itsekin naureskellut. Musta tuntuu, että tämä on tarttunut muihinkin tämän muutaman vuoden jo kestäneen lätkäbuumin aikana, kiekossahan kaikki vetää (ainakin haastattelujen mukaan) aina väh. 110 % lasissa :)

Re: Re: Haloota

Varmasti treenaan tarpeeksi kovaa!! En vain koskaan hyväksy sitä sisälläni, että näin teen-en tiedä miksi!! Olen vain kerran elämässäni päässyt ylikuntoon ja sekin 5xviikossa tehdyllä bulgaarialaisella ohjelmalla. (Ps. Siihen voi kuolla heikot).

Mutta kun pitää palautukset kunnossa niin kyllä sitä voi painaa 125% ja 125kg joka liikkeen ja treenin.

Skaala 0-100% normi. 120%, eli treenataan kovempaan kuin kestää!!! Tule joskus katsomaan jos et tiedä.

Re: Re: Re: Haloota

Skaala 0-100% normi. 120%, eli treenataan kovempaan kuin kestää!!! Tule joskus katsomaan jos et tiedä. [/B][/QUOTE]

Lahdessa sitten rikotaan fysiikan lakeja
;)

Vaikka sitä treenaisi kovempaa kuin paikat kestävät, niin haluaisinpa nähdä sen treenarin joka pääsisi edes lähelle tuota 100%

Kyllä minä ainakin mielestäni treenaan tarpeeksi lujaa! kaikkeni antanut ja väsynyt olen aina treenin jälkeen - sen on tällä hetkellä riitettävä, sitä kehitetään koko ajan!
Mitä noihin prosentteihin tulee, niin en tahdo sen suuremmin alkaa niistä kinaamaan, mutta mun mielestä olisi suuri ihme, jos joku voisi antaa edes lähelle 100% itsestään treenissä...100% on se täydellisyys, jota tavoitellaan ja sitä kohti itseään kehitetään! onko esim. oksentaminen sen merkki,että on antanut 100% itsestään? mutta mites sä vielä kävelet/liikut pois salilta sit treenin jälkeen? sulla on virtaa ja voimia höpötellä kamun kans, sanoo tutuille moi, syödä, kattoo tollöä ym. treenin jälkeen... et sä sillon mun mielestä ole 100% itsestäs antanut.

Originally posted by jpm
onko esim. oksentaminen sen merkki,että on antanut 100% itsestään?

Oksentaminen on sen merkki, että on tullut syötyä liian paljon liian lähellä treeniä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: Haloota

Originally posted by Wanger
Olen vain kerran elämässäni päässyt ylikuntoon ja sekin 5xviikossa tehdyllä bulgaarialaisella ohjelmalla. (Ps. Siihen voi kuolla heikot).

LOL!!!!!!:D

mäkin oon kelannut että kun puhutaan kovaa treenaamisesta niin sillä tarkoitetaan liiankin usein sarjojen epäonnistumiseen vetoa..asiahan on vähän kakspiippunen, vetää sarjan loppuun niin se estää suoritusta seuraavissa sarjoissa. Hermosto rasittuu eikä niinkään lihakset verrattuna jos jättää vähän vajaaksi...

No joo, mutta mua ainakin huvittaa se perinteinen HD-uhoaminen tyyliin: "vittu jos sä et vedä 500% ittestäs kaikkea ulos niin voi lähtee himaas kynäniska" "joojoo vittu mitään vajaaks jätetä ootsä joku pehmo!?" "you have to achieve the ultimate super hyper failure to achieve muscle growth"

no nyt alkaa menee jo imitoinnin puolelle:D .....

Re: Haloota

Originally posted by Kimmo

Treenaaminen 120%:n teholla on vaivatonta. Esim sunnuntaina joku kaveri teki Scott-penkissä -vittu- seisten hauiskääntöä mutkatangolla 27.5 kiloa päissä. Oli siinä naurussa piteleminen, kun kaveri sai ihan oikeasti Scott-hauiskäännössä heijattua enemmän selällä kuin moni saa selänojennuslaitteessa.

Jopa 140% onnnistuu, mikäli on tarpeeksi tyhmä. Eräs aineenvaihdunnallisesti haastettu jannu tekee istumapohjekoneessa pohkeita sadalla kilolla siten, että hän ei ota lukkoa koneesta ollenkaan pois päältä. Liikerata on siis 0.5 - 1cm. Täydellistä ja ennenkaikkea kovaa.

Re: Re: Haloota

Originally posted by Tomi77

Treenaaminen 120%:n teholla on vaivatonta. Esim sunnuntaina joku kaveri teki Scott-penkissä -vittu- seisten hauiskääntöä mutkatangolla 27.5 kiloa päissä. Oli siinä naurussa piteleminen, kun kaveri sai ihan oikeasti Scott-hauiskäännössä heijattua enemmän selällä kuin moni saa selänojennuslaitteessa.

Jopa 140% onnnistuu, mikäli on tarpeeksi tyhmä. Eräs aineenvaihdunnallisesti haastettu jannu tekee istumapohjekoneessa pohkeita sadalla kilolla siten, että hän ei ota lukkoa koneesta ollenkaan pois päältä. Liikerata on siis 0.5 - 1cm. Täydellistä ja ennenkaikkea kovaa.

Aaah, kuinka hienoa, että valaisit minulle, että näköjään todellakin on mahdollista treenata niin-so-f**king-hard ja kovaa
ja extreme, että ah, nuo niin epäpätevät( ja osittain jo aika vanhatkin) fysiikan laitkin saavat hudaa.
Tosiaan noita nykyajan "rautasotureita" , jotka omasta mielestään jumppasevat paljon kovempaa kuin kukaan koskaan on jumpannut/tulee jumppaamaan, ja katselevat muita silleen hassusti ja aikalailla huvittavasti nenää pitkin alaspäin, on varmaan joka salilla.
Samat rautamiehet käyttänevät myös 120% yläkerran kapasiteetistaan ?.

Ai hitto. pitäisköhän ruveta treenaamaan ihmisten aikaan niin saisi hyvät naurut.

Kenen muun mielestä salhousut on maailman naurettavin asuste ?

Mun mielestä ehdottomasti. Kaikkein parhaimmalta näyttävät sellaiset pystyraidalliset taitsit, varsinkin yhdistettynä kanankoipiin :D :D

Juuri

Originally posted by Andy
Mun mielestä ehdottomasti. Kaikkein parhaimmalta näyttävät sellaiset pystyraidalliset taitsit, varsinkin yhdistettynä kanankoipiin :D :D

Eilen kyseisen kaltaiseen sotisopaan sonnistautunut ironman,
eli kanankoivet ja los mahdoton pytty-taisi olla suora 10-oli muuten samannäköinen kuin tunkisi hk.n vauvanjalan nakin kuoreen.
Noniin, kumminkin kyseinen hercules tuli kysymään, jospa mä tsiigaisin sen penkkisarjan, mikä oli ok, tietty tsiigasin sen, mutta sarjan ( 110*3) valaanmaksa kysyi multa, mihin toi penkkipunnerrus muuten ottaa !!!!.

Olikohan perusprinsiipeissä jotain vikaa ?

Originally posted by Nike
mäkin oon kelannut että kun puhutaan kovaa treenaamisesta niin sillä tarkoitetaan liiankin usein sarjojen epäonnistumiseen vetoa..asiahan on vähän kakspiippunen, vetää sarjan loppuun niin se estää suoritusta seuraavissa sarjoissa. Hermosto rasittuu eikä niinkään lihakset verrattuna jos jättää vähän vajaaksi...

No joo, mutta mua ainakin huvittaa se perinteinen HD-uhoaminen tyyliin: "vittu jos sä et vedä 500% ittestäs kaikkea ulos niin voi lähtee himaas kynäniska" "joojoo vittu mitään vajaaks jätetä ootsä joku pehmo!?" "you have to achieve the ultimate super hyper failure to achieve muscle growth"

Hei, tuohan on asiaa. Se ei todellakaan ole kovaa treenaamista jos vedetään yksi sarja viidellä pudotuksella ja kymmenellä pakkotoistolla, huudetaan "YEAH HEVIDUTI RUUUULSS YEAH" ja sitten laatataan. Harrastin tuota valitettavasti itsekin monta vuotta... Ja mitä tulee 100% intensiteettiin niin rajana voisi pitää vaikka lihaksen katkeamista, silloinhan tuho on sataprosenttinen, josta hevidutimiehet varmaan unelmoivat. Lihas poikki ja päälle pari vuotta lepoa, sillähän se pala kasvaa?

Kovaa pitää treenata mutta turha uhoaminen ja meuhkaaminen kannattaa jättää pois.

Kyllä munkin mielestä liian usein kovaa treenaaminen tulkitaan varsin yksipuolisesti, eli sen mukaan, tekeekö kaikki sarjat oksutajunlähtövapinaoksututinakuolemarajallepaskatlahkeeseenjaoksupäälle-tilaan asti.
Ja ennen kaikkea tuomitaan kaikki (paljon isommatkin kaverit) jotka ei tällä tavoin treenaa täysinä pussyina.

Jokainen tavallaan, mutta kovaa voi treenata muullakin tavoin.
Ja niin kuin olen aina tilaisuuden tullen tuonut esiin, niin itse entisenä verisenä ja vihaisena :mad: HD-miehenä kehityn nykyisin helvetin paljon paremmin ilman failure-mentaliteettia/erikoistekniikoita.

Vaan paikkansa on toki hd:llakin, muttei ehkä varteenotettavana uskontona.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom