Treenaamisen hinta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2€ kerta, 26€ kevät/syyskausi, 44€ vuosi. Ehdottomasti paras sali missä käynyt...

0 euroa viimeisen 8 vuoden ajalta Oulun parhaalla salilla. Sisältää mankut, rannesiteet, nostovyöt, pöytätenniskentän ja mailat, suihku, shampoot yms. hilpetööri.

Johtuu siitä että olen joskus 8v sitten ollut paikan omistavan firman palkkalistoilla ja unohtanut taskuun ovikortin... :david:

En ole ikinä maksanut saleista mitään, yleensä (jos ei puhuta firman saleista) kierrän ilmaiset "tutustumiskäynnit" yms. läpi, myös vieraalla paikkakunnalla. Salille menen kaverin autolla, protskut ostan 50-70% alehintaan paikallisesta luontaistuotekaupasta. Vitamiinipillerit nyysitään porukoilta, ruoka tulevalta ex-muijalta :david:

Originally posted by XairaX
Entisellä (nyt vastikään suljetulla) ihanalla salilla kuukausimaksu oli 21€. Elokuun reenaan 15 eurolla. Sen jälkeen voipi mennä vähän enemmän rahaa kun kotiin pitää ostaa melkoisesti kampetta kun tuo hätäapu salikin sulkee ovensa 31.8.
Noh,kunhan kotona rupee taas reeni kulkemaan niin ilmaiseksihan sitä mennään. :)

Oletkos reenaillut siellä Haapiksen Avancia centerillä? Tuli käytyä tuossa juhannuksen tienoolla siellä, kun oltiin käymässä miehenpuoliskon kotosalla siellä Autiorannan suunnalla. Olipas aikamoinen shokki se paikka (siis se sali, ei ukon koti =)), jos suoraan sanon! Joko se Asko on laittanut lapun luukulle?

Ai niin, itse työpaikkaetuutena reenailen ilmaiseksi (eli käytännössä asun työpaikalla myös vapaa-ajat). Normaalihinta jäsenille 47 €/kk, liittymismaksu 100 €. Kuukausikortti ei-jäsenille on 59 €/kk. Mutta onpa vain Pohjois-Suomen PARAS sali! :thumbs:

Haaparannan Avancia center

Originally posted by Kalmiron
Oletkos reenaillut siellä Haapiksen Avancia centerillä? Tuli käytyä tuossa juhannuksen tienoolla siellä, kun oltiin käymässä miehenpuoliskon kotosalla siellä Autiorannan suunnalla. Olipas aikamoinen shokki se paikka (siis se sali, ei ukon koti =)), jos suoraan sanon! Joko se Asko on laittanut lapun luukulle?

Tarkoitatko Haapiksella Haaparantaa?? Itse olen kuullut Haaparannan Avancia centeristä(?) myös huvittavaa juttua. Kaveri oli käynyt siellä ja kertoi että lipun myyjä oli kuulemma täysi juntti jonka sylissä oli koko ajan istunut kikertävä keinoblondi. Kerta hinta salille oli 7 euroa!!! :lol2:

ilmasta huvia(korjaan raakaa treeniä)...uimahallin alakerrassa sijaitseva vanha ja ruma PUNTTIsali....

Re: Haaparannan Avancia center

Originally posted by Jyväbroileri
Tarkoitatko Haapiksella Haaparantaa?? Itse olen kuullut Haaparannan Avancia centeristä(?) myös huvittavaa juttua. Kaveri oli käynyt siellä ja kertoi että lipun myyjä oli kuulemma täysi juntti jonka sylissä oli koko ajan istunut kikertävä keinoblondi. Kerta hinta salille oli 7 euroa!!! :lol2:

Tarkoitan Haapajärveä, mutta olenpa kuullut paljonkin legendaa tuosta samaisesta Haaparannan "salista". Muistaakseni nimi ei ollut Avancia, mutta jotain sinne päin kylläkin. Kaverit olivat ihan kokeilumielessä menneet sinne treenaamaan Tornion puolelta, mutta yhteen kertaan oli se kokeilu jäänyt... :D

160€/6 kk. Sali on pikkukaupungin ainoa, joten pääsee monopolinsa turvin pitämään hintoja. Mutta kohtalaisen monipuolinen paikka treenata, ja tuo hinta maksaa itsensä kyllä takaisin käyntimäärääni nähden. Joskus kesän lähetessä ostan 10 kerran lipun, mutta sen hintaa en muista. Olisikohan jotakin 35 €?

vaihdoin juppiketjucms salin halvempaan.50€/10kk + 5€/kk eli 10€/kk

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom