Treenaamisen hinta?

68e/5kk... salille matkaa n.200m

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entisellä (nyt vastikään suljetulla) ihanalla salilla kuukausimaksu oli 21€. Elokuun reenaan 15 eurolla. Sen jälkeen voipi mennä vähän enemmän rahaa kun kotiin pitää ostaa melkoisesti kampetta kun tuo hätäapu salikin sulkee ovensa 31.8.
Noh,kunhan kotona rupee taas reeni kulkemaan niin ilmaiseksihan sitä mennään. :)

0€/kk, firman välttävä-huonohko sali. Matkaa noin 30sekunttia 6.kerrokseen. :)

Jatkossa tarkoitus siirtyä 130€/vuosi salille. Matkaa tulee n. 1-2 km kotoa.

103,5€/3kk
Sisältää 10% opiskelija alennuksen.
Matkaa salille n.5-6 km.
Muuten hyvä sali, mutta kun ei ole auki 24/7 :(

40e /kk, kynäniskasali.

Parina kesänä meni suuri osa kesätyörahoista punttivermeisiin, mutta nyt sitten treenataan ilmaiseksi...

...siihen asti, että päästään isompaan kämppään ja lähdetään ostamaan sitä prässiä! :evil:

34.2€/kk, opiskelijahinta, Esport Center, Tapiola. Fitness, Fitness, Fitness. Matkaa alle 1km. Vois olla halvempiki. Joskus olikin, kallistunu vaan kokoajan.

Originally posted by Force
Tuo on megaplussaa, että on 24h auki.

No eipä siitä mulle ole mitään hyötyä ollut. Töissä menee 8.00-16.00 joten ei siinä oikein mitään yöreenejä jaksa vedellä. Pitää varmaan joku viikonloppu koittaa, vaikkapa baari-illan jälkeen :D.

Originally posted by Jakob
No eipä siitä mulle ole mitään hyötyä ollut. Töissä menee 8.00-16.00 joten ei siinä oikein mitään yöreenejä jaksa vedellä. Pitää varmaan joku viikonloppu koittaa, vaikkapa baari-illan jälkeen :D.

Niin no sillä nyt ei varmaan niin väliä onko sali auki 24.00-05.00, mutta jos sali menee kiinni illalla yhdeksältä niin joskus ainakin itselleni tulee kiire treenata.

70e/4kk, Myyrmäen liikuntahalli/uimahalli. Opiskelijalta.

Täytyy kattoa jos sais työtä stadista, niin jos vaikka siirtyis treenaan mayorssiin:piis:, Ei varmaan vielä kehtaa mennä sinne... ku on tämmönen narukäsi:rolleyes:

Vaasan sports gym. vuokrakortilla kesä 25e/kk. nyt 43,75e/kk.

5e/kk tai sit 50e/ 1 vuosi. Kuuluu sarjaan "väestönsuoja salit". Ei mikään kovin laadukas. Jotkut laitteet itse rakennettuja huonosti tai jotain vastaavaa ja tietenkin just hack ja prässi :curs: Onneksi on muita jalkaliikkeitä olemassa. Matkaa ei kylläkään kuin 2,5-3,5 km. Aukiolo ajat on 9-20.30.

5e/kk tai sit 50e/ 1 vuosi. Kuuluu sarjaan "väestönsuoja salit". Ei mikään kovin laadukas. Jotkut laitteet itse rakennettuja huonosti tai jotain vastaavaa ja tietenkin just hack ja prässi :curs: Onneksi on muita jalkaliikkeitä olemassa. Matkaa ei kylläkään kuin 2,5-3,5 km. Aukiolo ajat on 9-20.30.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom