Treenaamiseen motivointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja locke
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tervehdys!!!

Tykkään käydä salilla mutta minulla on pienoinen ongelma. Monesti aamulla tai päivällä olen lähdössä salille mutta motivointi on hävinnyt. On kivempi jäädä kotiin kuin salille vaikka taistelen ylipainon kanssa ja samalla tahtoisin paremman kropan.

Voisiko joku auttaa, että miten saisin takaisin motivaation salille ja energiaa salille painon nostaan.

Auttakaa:hyper:

Motivaatio on ihan susta ittestäs kiinni, mutta pienenä apuna vois olla ku katot kaikki rocky leffat putkee ja mietit sitten treenaamista uuestaa :whip:.

Myös the ultimate fighterin tuotantokaudet sisältää ihan kivoja treenipätkiä, jotka saattas vaikkapa auttaa, kun rupeet miettii et herranjumala et noi on hyväs kunnossa.

(lue huumorilla)

Joo.. Yritä käydä illemmalla jos mahdollista, toimii mulla. Ja jos on veto pois niin menee pakolla ulos ja tuuskaa vähä jotain, yleensä siinä piristyy huomaamatta. Ja tietokone se on pahin energian viejä. Siihen sitä aina jämähtää..

Itekki oon noita Rocky leffoja katellu. Ne toimii :thumbs:

Itse olen viimeisen vuoden sisällä tehnyt totaalisen elämänmuutoksen. Lähtökohta oli mallia plösö, + 30 kg enemmän kuin nykyisin, jolloin ollaankin totaalisen kuntoiluhulluja ja liikunnallinen ja terveellinen elämäntyyli on vakautunut. Kokemuksen syvällä rintaäänellä siis puhutaan, ja sanoisin että syy miksi oma projekti on edennyt melko mutkattomasti on se, että tavoitekuva on kristallinkirkkaana mielessä koko ajan. Kun tietää mitä haluaa ja minkä eteen tekee töitä, loppu tulee itsestään. Kun tuohon moodiin pääsee, ei mikään voi sua estää. Motivaation tulee siis tulla sisältäpäin, ainakin mun kohdalla. :thumbs:

treenivideot on kans hyviä motivaation nostatajia ja toinen on treenikaveri, jolloin tulee välillä pakostakin lähdettyä salille vaikka ei hyvita yhtään. Tulosten saaminen sitten palkitsee :)

Rockyt toimii,
katot vaa aina yhen "jakson" kerran viikos,
ite sain motivaatiota vaikken oo viel käynykkää salil(Ens viikol ekat reenit),
tuli heti kauhee himo ruveta kuntoilee,
lähin heti lenkille ja vedin muutaman sarjan himas nillä mun vajailla käsipainoilla ja tangolla..
=P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tykkäätkö treenailla yksin? Jos et, niin houkuttele kaveri mukaan ;)
Eikä ehkä kannata raahata itteensä pakolla salille jos ei huvita, seurauksena (ainakin itellä) huonoimmat treenit ikinä -> motivaatio laskee entisestään

Tervehdys!!!

Tykkään käydä salilla mutta minulla on pienoinen ongelma. Monesti aamulla tai päivällä olen lähdössä salille mutta motivointi on hävinnyt. On kivempi jäädä kotiin kuin salille vaikka taistelen ylipainon kanssa ja samalla tahtoisin paremman kropan.

Voisiko joku auttaa, että miten saisin takaisin motivaation salille ja energiaa salille painon nostaan.

Auttakaa:hyper:
Yksi hyvä keino voisi olla Bill Phillipsin ja Michael D'Orson Body for Life - Keho ja mieli kuntoon 12 viikossa kirja. Esimerkiksi UFSn myymälöistä, josta itsekin kirjan ostin, on kirjaa saatavilla noin 5 euron hintaan. Tuossa on ihan hyviä tarinoita motivoimaan. Etenkin ennen jälkeen kuvat ovat erittäin hyviä motivoimaan ja osoittavat, että treenillä saadaan pysyviä ja erittäin koviakin muutoksia aikaiseksi. Lisäksi kirjassa on erittäin hyviä vinkkejä mm. proteiinilähteiden ja treenin suhteen.

On noilla nettisivutkin. Hyviä kuvia kehityksestä:
http://www.bodyforlife.com/challenge/champions/2007champions.asp

Yksi hyvä keino voisi olla Bill Phillipsin ja Michael D'Orson Body for Life - Keho ja mieli kuntoon 12 viikossa kirja.
On noilla nettisivutkin. Hyviä kuvia kehityksestä:
http://www.bodyforlife.com/challenge/champions/2007champions.asp

Ihan kirjaan perehtymättä (kerran pikainen selailu kirjastossa), niin noista nettisivun kuvista tuli ekana mieleen ostoskanavan treenausvempeleiden "näin sinäkin saat seksikkään vartalon" ennen ja jälkeen kuvat..

Mua ainakin motivoi se että salilla saa olla omassa rauhassa. Kaikki vastuu on sen tunnin poissa harteilta ja voi vaan keskittyä nostamaan painoja.
Aluksi tuntu itelläkin pakkopullalta mutta nyt on mukavaa. :P

Mulla motivoi se kun ostaa aina kunnon satsit herapusseja kaappiin. Ei kehtaa sitten lopettaa salilla käymistä ainakaan ennen ku on urheiluravinteet loppuneet...

kyllä motivaatio treeniin tulee siitä palavasta halusta olla iso ja kireä samanaikaisesti. treenatessa ei usein ole hauskaa, mutta hauskaa on kattoa itteään peilistä. niin ja juoda tyytyväisenä palkkari ajatellen että kokoajan mennään eteenpäin.

kyllä motivaatio treeniin tulee siitä palavasta halusta olla iso ja kireä samanaikaisesti. treenatessa ei usein ole hauskaa, mutta hauskaa on kattoa itteään peilistä. niin ja juoda tyytyväisenä palkkari ajatellen että kokoajan mennään eteenpäin.
Jep. Mua motivoi aika paljon se, että salilla käy helvetin isoja tai kireitä tyyppejä. Itse näytän ihan laihaläskiltä niihin verrattuna, mikä motivoikin treenaamaan tuplasti kovempaa. Jospa itsekin olisi joskus niin hyvässä kondiksessa, eikä siihen muu auta kuin panostus touhuun. Lisäksi myös salilla oleva body-lehdet ovat kummallisen hyviä motivoimaan treeneihin.

Pumppi ja se hyvä olo pukkarissa, kun saa nauttia palkkaria on paras kohta treeneissä. Silloin on yksinkertaisesti hyvä fiilis, kun on juuri aiemmin antanut kaikkensa ja ehkä vähän päällekin treeneissä ja ylittänyt itsensä jälleen kerran. Jos pukkarista löytyy peili, on pumppiakin ihan kiva kytätä peilistä, vaikka harva sitä uskaltaa tunnustaakaan. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom