Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähde vain ja tee raakasti reenit niin kyllä siihen pikkuhiljaa rakastuu.
... tai hommaa vaimo + pari kakaraa, niin kas kummaa, nautit kaikesta mikä pitää poissa kotoa :D
Mua ainakin motivoi se että salilla saa olla omassa rauhassa. Kaikki vastuu on sen tunnin poissa harteilta ja voi vaan keskittyä nostamaan painoja.
itseäni motivoi eniten kun punttailua aloittelin se, että paremmalla kropalla saattasin saada ekakerran pinppiä. nyt kun tuo saavutus on saavutettu, motivaattorina toimii ajatus saada sitä päivänvalonkin kestävän näköiseltä daamilta.
Tää toimii mulla treenaamisen motivaationa :Ditseäni motivoi eniten kun punttailua aloittelin se, että paremmalla kropalla saattasin saada ekakerran pinppiä.
[..]
:D
varmistitko vielätytöltä että kroppasi takia antoi?
Tämä on kanssa totta. Se on meikäläisellä aika marginaali motivaation lähde, mutta toimiva. Mukava mennä salille ja heti kun ovesta astuu sisään voi tuttujen kanssa rupatella. Mulle muodostunut salista melkein se ainut sosiaalinen tapahtuma. Suurin motivaation lähde löytyy idoleista ja yksinkertaisesti siitä kun katsoo peiliin ja on kova halu näyttää paremalta kuin mitä on. Se saa aina meikäläisen raahaamaan läskin pepun salille. Mukavaa hommaahan tää on noin 99% ei tarvitse extra motivaatiota raahautumiseen, joskus on tietty niukkoja päiviä.Makkolainen sanoi:että pääsee salille viettämään mukavaa aikaa mukavien jätkien kanssa!