Treenaamiseen motivointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja locke
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä se huono kunto ja kaveri motivoi silloin kun olin tuhdissa kunnossa. Nykyään sitten ei kaveri enään motivoi, mutta kuitenkin aloitin vuoden alussa puntilla käymisen ja juuri aloitin myös lenkkeilyn, sillä pieni pallero on massa. Hyvä kunto motivoi kovasti ja hyvän kunnon myötä tulee hyvä mieli ja itsetunto. Lähde vain ja tee raakasti reenit niin kyllä siihen pikkuhiljaa rakastuu.

Rupee kato elää kunnon spartalaisesti: ei mitään mukavuuksia, kuten elektroniikkaa tai lämmitystä kotiin, pehmeistä pinnoista ja valosta puhumattakaan:D Sittenhän se punnerruspenkin päällyste alkaa tuntumaan yllättävän huokuttelevalta;) No eikä, sinne vaan kampeaa vaikka väkipakolla, kyllä siihen rakastuu, ja kohta ei voi olla olematta salilla

Yksi konsti on kirjoittaa itselle treenikalenteri, jossa lukee kellonaika milloin pitää salilla olla. Yleensä se lähteminen on vaikeinta ja meinaa lykkääntyä, kun ei ole mitään tiettyä aikaa niinkuin esimerkiksi joukkuelajien treeneissä.

... tai hommaa vaimo + pari kakaraa, niin kas kummaa, nautit kaikesta mikä pitää poissa kotoa :D

Jeps, kiitoksia kaikille vinkeistä. Aika moni lähtee itsestäni kyllä. Mutta olen aloittanut uudessa työpaikassa juuri, ja töiden jälkeen voisin alkaa käymään salilla.

Jeps, mutta joo. Nyt nukkumaan ja huomenna ohjaukseen.

Itse joudun aina ja poikkeuksetta suorastaan raahaamaan itseni salille, varsinaista motivaatiota sinne lähtemiseen ei ole ikinä. Aina tekisi mieli jäädä kotiin lepäämään ja ottaa vaikka pari kylmää olutta jääkaapista. Silti, kun salille asti pääsee niin yhtä lailla aina ja poikkeuksetta se motivaatio jostain pulpahtaa pintaan viimeistään ensimmäiseen kovaan sarjaan valmistautuessa. Yhtä varma on myös se palkitseva fiilis treenin jälkeen. Tämän kun on ajan myötä oppinut, niin aina se suunta salia kohti määräpäivinä löytyy, vaikkei varsinaisesti huvittaisikaan lähteä.

... tai hommaa vaimo + pari kakaraa, niin kas kummaa, nautit kaikesta mikä pitää poissa kotoa :D

Tuo on täällä motivaattorina. Moni tuttu jaksaa ihmetellä sitä miten jaksan käydä salilla, lenkillä, pyöräilemässä yms niin paljon :lol2:

No ei, eihän tuo nyt se syy oikeasti ole. Kyllä se motivoi itseään parhaiten kun näkee muutoksen peilistä ja "jo" näin vajaan puolentoistavuoden työn jälkeen alkaa jo pikkuhiljaa pitämään näkemästään. Silti, työtä on vielä paljon :)

Tosin näin kesällä tuppaa tuo sali jäämään vähän vähemmälle kun kelit rupeaa suosimaan enemmän tuota ulkoliikuntaa. Voihan sitä sitten talven pimeinä tunteina treenailla tuolla salilla.

Mua ainakin motivoi se että salilla saa olla omassa rauhassa. Kaikki vastuu on sen tunnin poissa harteilta ja voi vaan keskittyä nostamaan painoja.

Aluksi motivoi se kun näki muutoksen kropassa nyt se että jos pääkopassa on alkanut joku asia kiristään niin salilla se unohtuu ja sen jälkeen yleensä ongelma tuntuu huomattavasti pienemmältä :dance2:

Ittee ainaki motivoi se et tiiän et tuun saamaan paremman kropan kuha treenaaman.
Voi sitte kävellä rannalla mitää häpeilemättä.:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itseäni motivoi eniten kun punttailua aloittelin se, että paremmalla kropalla saattasin saada ekakerran pinppiä. nyt kun tuo saavutus on saavutettu, motivaattorina toimii ajatus saada sitä päivänvalonkin kestävän näköiseltä daamilta.

itseäni motivoi eniten kun punttailua aloittelin se, että paremmalla kropalla saattasin saada ekakerran pinppiä. nyt kun tuo saavutus on saavutettu, motivaattorina toimii ajatus saada sitä päivänvalonkin kestävän näköiseltä daamilta.

:D

varmistitko vielätytöltä että kroppasi takia antoi?

Itellä ei oo ikinä ollu motivaation kanssa ongelmaa, mutta yks hyvä keino saada ittensä liikkeelle on se, että ei tarvii sitten intissä olla se paskakuntosin. Olettaen siis että intti on vielä edessä, kuten allekirjottaneella.

Motivaation puutteesta valittaminen on aina mun mielestä ollut jotenkin ihmeellinen juttu. Miksi "pakkoharrastaa" jotain sellaista johon ei ole luontaista motivaatiota?

Kyllähän niitä yksittäisiä väsyneitä päiviä osuu kohdalle, mutta jos joka päivä on sellainen, niin eikö silloin kannata kokeilla jotain muuta harrastusta?

Minun motivaationa toimii se, että pääsee salille viettämään mukavaa aikaa mukavien jätkien kanssa! Tarkoituksena ei oo siis jutella tietenkään kokoajan vaan sarjojen välissä on kiva heittää läppää! :D Ja se että näkee peilistä sitten sen tuloksen ja oma fiiliskin on parempi kuin ennen. Jos tulee sellanen fiilis, että tekee mieli jäädä kotiin nysväämään ja selailee pakkiksen foorumeita niin heittää jonkun mahtavan videon youtubesta pyörimään ja sen jälkeen hyvät adrenaliinia nostattavat musat korville niin eiköhän se rauta ala nousta pikkuhiljaa. :D

Makkolainen sanoi:
että pääsee salille viettämään mukavaa aikaa mukavien jätkien kanssa!
Tämä on kanssa totta. Se on meikäläisellä aika marginaali motivaation lähde, mutta toimiva. Mukava mennä salille ja heti kun ovesta astuu sisään voi tuttujen kanssa rupatella. Mulle muodostunut salista melkein se ainut sosiaalinen tapahtuma. Suurin motivaation lähde löytyy idoleista ja yksinkertaisesti siitä kun katsoo peiliin ja on kova halu näyttää paremalta kuin mitä on. Se saa aina meikäläisen raahaamaan läskin pepun salille. Mukavaa hommaahan tää on noin 99% ei tarvitse extra motivaatiota raahautumiseen, joskus on tietty niukkoja päiviä.

Suositut

Back
Ylös Bottom