Treenaamiseen motivointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja locke
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä on kanssa totta. Se on meikäläisellä aika marginaali motivaation lähde, mutta toimiva. Mukava mennä salille ja heti kun ovesta astuu sisään voi tuttujen kanssa rupatella. Mulle muodostunut salista melkein se ainut sosiaalinen tapahtuma.

Hassua, itellä toisinpäin koko homma. Toissa päivänä olin kaverin kanssa treenamassa, eikä siitä reenailusta mitään tullu. Meni vaan höpöttämiseksi koko aika. Toki onhan se kiva törmätä salilla tuttuihin ja niitten kanssa muutaman sana vaihtaa, mutta oon huomannu, että yksin treenatessa saa enemmän aikaseks. :whip:

Mä taidan vähän erota tästä porukasta, tai kukaan ei ole ainakaan samaa syytä maininnut.

Mun yksi suurimmista motivoijista on tällä hetkellä mielenkiinto. Eli kokoajan pyörii mielessä kysymys, minkä kokoinen olen ~vuoden päästä, kun treenaan säännöllisesti tosissaan. Muita motivaattoreita ovat peili ja kasvavat painot. Geenien puolesta mulle kasvaa lihasta ihan mukavaa tahtia (ei sillä, kyllä sitä on helvetisti panostettu niin ruokavalioon kuin sopivan treeniohjelman löytämiseenkin) ja kun sen kasvun huomaa itse, tulee varsin hyvä mieli. Hyvä fiilis tulee myös aina, kun saa salilla lyödä lisää rautaa kehiin sarjapainoihin. Ennen jalkojen treenaus tuntui ikävältä, mutta kun niitä vaan sinnikkäästi treenasi, tuli selkeä harppaus parempaan niin lihaksen ulkonäössä kuin painoissakin. Heti iski lisää motivaatiota jalkatreeniin.

Kokeile käydä jollain uudella/toisella salilla. :D Uutuudenviehätys voi olla yllättävän vetävä voima, erityisesti jos törmäät siellä mielenkiintosiin tyyppeihin.

"Löysin" netistä parikymmentä gigaa jotain bodausleffoja. Hyvin ainakin näkee miten liikkeet pitää tehdä. Paitsi ei noita Coleman-filmejä viitti kattoo, niin iso heppu eikä siinä huomaa sitä tekniikkaa kun sen lihakset tulee tielle. Mutta onhan sekin ihan hyvä, näkee kuinka paljon sillä on painoja tangossa.
Elikkä jos mulla on motivaatio kadonnut, katson jotain tollasta body-leffaa ja heti alkaa tapahtua. Onneksi mulla on tossa vieressä penkki ja painot, ei kerkiä motivaatio hiipumaan salimatkalla.

Mikään ei ole mukavampaa, kuin nähdä kehossaan treenin tuomat positiiviset muutokset.
Siinä on motivaatiota kerrakseen!:rock:

Tietysti kannustavat ja myönteiset kommentit muiltakin antavat potkua treeniin!:whip:

Mä taidan vähän erota tästä porukasta, tai kukaan ei ole ainakaan samaa syytä maininnut.

Mun yksi suurimmista motivoijista on tällä hetkellä mielenkiinto. Eli kokoajan pyörii mielessä kysymys, minkä kokoinen olen ~vuoden päästä, kun treenaan säännöllisesti tosissaan. Muita motivaattoreita ovat peili ja kasvavat painot. Geenien puolesta mulle kasvaa lihasta ihan mukavaa tahtia (ei sillä, kyllä sitä on helvetisti panostettu niin ruokavalioon kuin sopivan treeniohjelman löytämiseenkin) ja kun sen kasvun huomaa itse, tulee varsin hyvä mieli. Hyvä fiilis tulee myös aina, kun saa salilla lyödä lisää rautaa kehiin sarjapainoihin. Ennen jalkojen treenaus tuntui ikävältä, mutta kun niitä vaan sinnikkäästi treenasi, tuli selkeä harppaus parempaan niin lihaksen ulkonäössä kuin painoissakin. Heti iski lisää motivaatiota jalkatreeniin.

TUO oli ihan ku mun "suusta" tullut. Mahtavinta siinä on nähdä se muutos mitä kropassa tapahtuu ja miettiä miltä näyttää sen ja sen ajan kuluttua ku jatkaa ahertamista. JOSKUS tosin tulee niitäkin kausia ku ei meinaa millää jaksaa raahata itteensä salille tms mut sit vaan niska pers ote ittestä ja menoks vaik ei mieli tekiskään. joskus ihan siltikin saattaa treeni luistaa ja olla jopa ihan huippu.

YMMÄRRÄN kyl aloittajan tekstin ja sen et ku ylipainoa on niinkin paljon (ihan ku itellä oli viel viime kesänä) niin ei aina paljoa motivoi ku ei ne lihakset näy sielt läskien alta, mut ku jaksaa vaan sinnikkäästi dietata ja treenata niin kyl ne sielt alta paljastuu. Täl hetkel on ihan mahtavaa ku alkaa käsivarsistakin erottua lihasta, välillä ihan toinen käsi eksyy sinne hieman "puristelee ja sivelee" :dance2:
Tsemppiä vaan ja paljon treeniä meinaa sitä se on, satoja tunteja salilla hikoillessa, ei niitä haaveita ja tavotteita muuten saavutetakkaan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom