Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menee hetki ennen kuin saan lähetettyä kamaa kotkanpesään, mulla ei ole vielä edes markettia... :nolo:
Rakenna ensin noi marketit ja muut tärkeät hössötykset, ennenkuin alat tuhlaa niitä resursseja noihin heroihin yms. Helpottaa tätä liittouman toimintaan. Yleisestikkin.
:itku: Anteeksi.. en mää kun yhden heron vaan.. kaikki muu on mennyt resursseihin ja piilopaikkaan.. hirtän itseni hiirellä :itku:

Menee hetki ennen kuin saan lähetettyä kamaa kotkanpesään, mulla ei ole vielä edes markettia... :nolo:

Rakenna ensin noi marketit ja muut tärkeät hössötykset, ennenkuin alat tuhlaa niitä resursseja noihin heroihin yms. Helpottaa tätä liittouman toimintaan. Yleisestikkin.

Hyi helvetti. Naapurikylä hyökkää 3 minuutin päästä. Ahdistaa. Toivottavasti kätkö on kunnossa ja ansat pelaa....

-edit- Ei onneksi ihan katastrofia. Rautaa sai aika hyvän läjän, mutta ei juuri muuta.

Naapurin hörhö (teutoni) nyt hyökkäilee jatkuvalla syötöllä eikä mulla ole sotilaita joilla puolustautua. Kätkö on tasolla 4 ja ansoja mahdollisuus tehdä.
Voisko tässä nyt tehdä jotain vai odottelenko vain perseelläni kun tuo ryövää mua?

Ideoita?

Oho, osasin jopa lähettää noita tarvikkeita..
Petin Villageen saapuu siis resurssikuorma NecroLandiasta kello 20:57 :D

Edit. SJ-liittouma nousee rankingissa ihan hyvää vauhtia...

:itku: Anteeksi.. en mää kun yhden heron vaan.. kaikki muu on mennyt resursseihin ja piilopaikkaan.. hirtän itseni hiirellä :itku:

Ei herneitä, liittolainen :love:

Naapurin hörhö (teutoni) nyt hyökkäilee jatkuvalla syötöllä eikä mulla ole sotilaita joilla puolustautua. Kätkö on tasolla 4 ja ansoja mahdollisuus tehdä.
Voisko tässä nyt tehdä jotain vai odottelenko vain perseelläni kun tuo ryövää mua?

Ideoita?

Ota yhteys kyseiseen pelaajaan sekä päivitä kätkö tasolle jolla hän ei saa enää sinusta mitään irti. Tee tämä myös selväksi hänelle ettei ole syytä sinua raidata sillä aiot huolehtia ettei mitään irtoa. Ole kuitenkin kohtelias ja diplomaattinen. Solttuja turha koittaa laittaa vaan paras puolustuskeino on nyt tuo kätkö. Kasvatat ressuja vaan ja sijoitat kätköön esim lvl 6 astikin. Sitten voit jotain muutakin miettiä. Älä ala sotimaan ylivoimaa vastaan varsinkin kun täässä pelissä tuo hyökkääjä on ainakin näin aluksi aika kovassa etulyöntiasemassa (hullua kyllä).

Eiköhän se kyllästy kun huomaa ettei susta irtoa mitään... Ja onnea koitokseen...

Täällä olisi 100+ populainen teutoni kyl'ä joka tarvitsi liittoumaa. Joukkoja löytyy vähän. Nickillä Pikku tj pelailen. tällä hetkellä liittoumassa joka tuntuu olevan aika pitkälti in-active.
Kordinaatit on: x- 40 y- 66

Ota yhteys kyseiseen pelaajaan sekä päivitä kätkö tasolle jolla hän ei saa enää sinusta mitään irti. Tee tämä myös selväksi hänelle ettei ole syytä sinua raidata sillä aiot huolehtia ettei mitään irtoa. Ole kuitenkin kohtelias ja diplomaattinen. Solttuja turha koittaa laittaa vaan paras puolustuskeino on nyt tuo kätkö. Kasvatat ressuja vaan ja sijoitat kätköön esim lvl 6 astikin. Sitten voit jotain muutakin miettiä. Älä ala sotimaan ylivoimaa vastaan varsinkin kun täässä pelissä tuo hyökkääjä on ainakin näin aluksi aika kovassa etulyöntiasemassa (hullua kyllä).

Eiköhän se kyllästy kun huomaa ettei susta irtoa mitään... Ja onnea koitokseen...

Näin mä vähän suunnittelin. Äsken se hyökkäsi jo neljännen kerran tälle päivää, mutta kahteen viimeiseen kertaan ei ole saanut mitään vietyä. Pitää päivittää kätköä vielä vähän lisää ja odotella aikoja aurinkoisempia.

Payback is a bitch.... :evil:

Näin mä vähän suunnittelin. Äsken se hyökkäsi jo neljännen kerran tälle päivää, mutta kahteen viimeiseen kertaan ei ole saanut mitään vietyä. Pitää päivittää kätköä vielä vähän lisää ja odotella aikoja aurinkoisempia.

Payback is a bitch.... :evil:

Kerrohan paljonko tuolla tyypillä on taisteluraportin mukaan väkeä? Eli monella miehellä se käy hyökkäykseen.

Pistä sille asiallista palautetta mahdollisimman nopeasti, ettei se luule sua hylätyksi kyläksi.

Ja nyt joku julli on kohta mun kimpussa. Onneks kätkö on 7 levelillä et kaikki mahtuu sen suojiin, mut teutonit kuitenki rokottaa siitäki..

Kerrohan paljonko tuolla tyypillä on taisteluraportin mukaan väkeä? Eli monella miehellä se käy hyökkäykseen.

Pistä sille asiallista palautetta mahdollisimman nopeasti, ettei se luule sua hylätyksi kyläksi.

Vähemmän sillä on kun mulla (siis asukkaita), mutta ilmeisesti käyttänyt resurssinsa joukkoihin. Joukkojakaan ei ollut kuin viidentoista pintaan. Ei se ole nyt kolmeen kertaan saanut enää mitään. Siinähän poukkoilee. Ei tosin ole nyt muutamaan tuntiin hyökännyt. Liekkö huomannut ettei ole ryöstettävää, oon saanu tuota kätköäkin jo päivitettyä.
Toistaiseksi ei hätää... ;)

Itsekin aloitin pelaamaan tässä vähän aikaa sitten. Kehitys oli aivan saatanan hidasta kunnes keksin alkaa raidailemaan naapureita, nyt on parissa päivässä tullu paisuttua kuin pullataikina. Populaa on 80 ja nuijapäitä riittävästi pitämään suurin osa lähikylistä herran nuhteessa.

Nyt kiinnostaisi tietää onko lähistöllä(69-51) jotain liittoumaa johon allekirjoittanut ja eräs toinen teutoni mahtuisi. Esim SJ:n porukka näyttäisi olevan melko periferiassa omaan sijaintiin nähden.

Nickki on sama kuin täällä.

Ja nyt joku julli on kohta mun kimpussa. Onneks kätkö on 7 levelillä et kaikki mahtuu sen suojiin, mut teutonit kuitenki rokottaa siitäki..

Teutonithan eivät saa kätköstä mitään, jos siellä on tavaraa alle 2/3 kätkön koosta. Eli jos kätköön mahtuu 600, ja siellä on esim. 350, teutonit eivät saa mitään. Elikkäs jos joku teutoni hyökkää ja huomaat sen, kannattaa tuhlata sen verran resursseja, että siellä kätkössä on alle 2/3 sen koosta.

Ylväs legioona etsii liittoumaa. Pelailen nimellä Darkbull koordinaateissa 20,73.

Ja älkää ryöstelkö mua, vaan vaikka tota 1.1:stä vieressä :D

Mitenkäs pitkältä tuota liittoumaa kannattaa etsiskellä? Itsellä koordinaatteina jotain luokkaa 90,30 eikä tunnu Pakkislaisia meikäläisen Keravan lähistöllä asuvan. Pikkukyliä on kyllä tullut ympärille kuin sieniä sateella.

Missäs vaiheessa noita sotureita kannattaa alkaa harkitsemaan? Kohta resurssit kakkostasolla, ja kätkö aika kunnossa.

Niin, ja kyselin aiemmin, että onko päärakennuksen päivittämisestä muuta hyötyä kuin rakennusnopeus - joku mainitsi että se pitäisi päivittää 3-tasolle...

edit: 42 ukkoa näyttäisi olevan jo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom