Hyökkääjä voi käskeä omia vangiksi jääneitä joukkoja suorittamaan seppukun.
Mites mä tän teen? en keksiny mistään mitään nappulaa, enkä faqista löytäny. Ampukaa mut jos lukee jossain jo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyökkääjä voi käskeä omia vangiksi jääneitä joukkoja suorittamaan seppukun.
:itku: Anteeksi.. en mää kun yhden heron vaan.. kaikki muu on mennyt resursseihin ja piilopaikkaan.. hirtän itseni hiirellä :itku:Rakenna ensin noi marketit ja muut tärkeät hössötykset, ennenkuin alat tuhlaa niitä resursseja noihin heroihin yms. Helpottaa tätä liittouman toimintaan. Yleisestikkin.
Menee hetki ennen kuin saan lähetettyä kamaa kotkanpesään, mulla ei ole vielä edes markettia...
Menee hetki ennen kuin saan lähetettyä kamaa kotkanpesään, mulla ei ole vielä edes markettia...
:itku: Anteeksi.. en mää kun yhden heron vaan.. kaikki muu on mennyt resursseihin ja piilopaikkaan.. hirtän itseni hiirellä :itku:
Naapurin hörhö (teutoni) nyt hyökkäilee jatkuvalla syötöllä eikä mulla ole sotilaita joilla puolustautua. Kätkö on tasolla 4 ja ansoja mahdollisuus tehdä.
Voisko tässä nyt tehdä jotain vai odottelenko vain perseelläni kun tuo ryövää mua?
Ideoita?
Ota yhteys kyseiseen pelaajaan sekä päivitä kätkö tasolle jolla hän ei saa enää sinusta mitään irti. Tee tämä myös selväksi hänelle ettei ole syytä sinua raidata sillä aiot huolehtia ettei mitään irtoa. Ole kuitenkin kohtelias ja diplomaattinen. Solttuja turha koittaa laittaa vaan paras puolustuskeino on nyt tuo kätkö. Kasvatat ressuja vaan ja sijoitat kätköön esim lvl 6 astikin. Sitten voit jotain muutakin miettiä. Älä ala sotimaan ylivoimaa vastaan varsinkin kun täässä pelissä tuo hyökkääjä on ainakin näin aluksi aika kovassa etulyöntiasemassa (hullua kyllä).
Eiköhän se kyllästy kun huomaa ettei susta irtoa mitään... Ja onnea koitokseen...
Näin mä vähän suunnittelin. Äsken se hyökkäsi jo neljännen kerran tälle päivää, mutta kahteen viimeiseen kertaan ei ole saanut mitään vietyä. Pitää päivittää kätköä vielä vähän lisää ja odotella aikoja aurinkoisempia.
Payback is a bitch.... :evil:
Kerrohan paljonko tuolla tyypillä on taisteluraportin mukaan väkeä? Eli monella miehellä se käy hyökkäykseen.
Pistä sille asiallista palautetta mahdollisimman nopeasti, ettei se luule sua hylätyksi kyläksi.
Ja nyt joku julli on kohta mun kimpussa. Onneks kätkö on 7 levelillä et kaikki mahtuu sen suojiin, mut teutonit kuitenki rokottaa siitäki..