Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
...sit hemmot kuoli/hävisi...

Paskat ne mitään ollu kuollu. Ne rötväili vaan siellä kylässä minne olin viimeksi hyökännyt... Näin hyvin minä osaan tätä pelata! :jahas:
Nyt kutsuin ne sieltä takasin.

Mut hei! Eikö Pakkikselta tosiaan löydy liittoumaa johon pääsis mukaan? 46 asukasta tällä hetkellä ja kauheeta kasvua koko ajan. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PRKL, onks kellään ollut ongelmaa logata sisään travianiin? en pääse tällä koneella mitenkää sisään. Koitettu on firefoxilla ja interner explorerilla. Kotona on kerran käynyt etten päässy sisään mut sekin korjaantu jossain 5 minuutissa. Nyt ei aukea ees koko sivut. Palomuurin päältä ottamistakin oon koittanut, ei auta. Nyt apua prkl, menee strategiat kohta uusiks :D

PRKL, onks kellään ollut ongelmaa logata sisään travianiin? en pääse tällä koneella mitenkää sisään. Koitettu on firefoxilla ja interner explorerilla. Kotona on kerran käynyt etten päässy sisään mut sekin korjaantu jossain 5 minuutissa. Nyt ei aukea ees koko sivut. Palomuurin päältä ottamistakin oon koittanut, ei auta. Nyt apua prkl, menee strategiat kohta uusiks :D

Juu, on ongelmia. Vartti sitten meni sillain ettei aukea sivu ollenkaan. Epäilen, että on siellä päässä nyt jotain vikaa. Tähän asti oon nimittäin päässyt sivuille ilman mitään ongelmia.

Helvetti, juuri kun olisin saanut kasarmin rakennettua.. nyt pitää odottaa sitten X minuuttia/tuntia että pääsee rakentamaan :(

Edit. Yosh, back in biznez

Pakkiksellakin on se liitto jossa muitakin eli SJ mutta taitaa olla sisään pääsykin hankalaa... Kuitenkin jonkin verran maksaa tuo lähetystön päivittely että saa lisää nassuja remmiin. Itellä 60+ ukkoo nyt ja kasvava nuijapäiden joukko. Onko kenelläkään varmempaa tietoa siitä kätkön ressumäärästä? Eli kätkeekö se yhteensä vai jokaista sen määrän mitä siinä ilmoitetaan? Jos tuo hieman varmistuisi niin voisin suunnitella paremmin etenemisen.

Ilmoitelkaa kaikki hei täällä jos olette jossakin toistenne lähistöllä.
Omat koordinaatit on x[-38] y[-78]

Parissa pikkukylässä oon vieraillut kun ei ne ole näyttäneet olevan pahemmin käytössä ja olen fiksusti laittanut vielä messagen jossa ilmoitan aikeeni sekä pyynnön yhteyden otosta jos ovat pelissä vielä mukana. Sitten jätän rauhaan ainakin osittain jos osaa kertoa että pelailee...

ressumäärästä? Eli kätkeekö se yhteensä vai jokaista sen määrän mitä siinä ilmoitetaan? Jos tuo hieman varmistuisi niin voisin suunnitella paremmin etenemisen.

Ette oo ohjeista älynny kattoa?

"Kätkö piilottaa ainakin osan resursseistasi kun kylään hyökätään. Piilotettuja resursseja ei voi varastaa. Tasolla 1 100 jokaista resurssia on turvassa.

Heimo etuus:
Gallialaiset: Kätkö on kaksi kertaa normaalia suurempi
Teutonit: Vihollisten kätkö piilottaa vain 66% normaalista määrästä."

Ilmoitelkaa kaikki hei täällä jos olette jossakin toistenne lähistöllä.
Omat koordinaatit on x[-38] y[-78]
En nyt ihan vieressä ole, mutta osoitteessa (-63,-70) sijaitsee pieni vähän reilun 50 (hampaisiin asti aseistautuneen) gallialaissoturini kylä.

Varsin hyvä kun tuo peli on niin hidastempoista ettei ihan kokoaikaa tarvitse olla koneella ja silti kylä kehittyy kokoajan. Pääsin aloittamaan sikäli hyvällä paikkalla, että ympärillä kaikki muutkin kylät ovat pieniä.

26, 79 Kaivola

Saa kutsua Pakkisliittoon, kun menin tuollaisen lähetystönkin pykäämään varmaan ekana päivänä :)

Nyt lähti neljä hurjaa nuijamiestä ryöstöretkelle :D

edit. Viddu. Vasta raportteja lukiessa huomaa kuinka paljon sakki oikeasti raiskaakaan tuota omaa kylää :O

Omat koordinaatit 45|-83 ja Diegohan majaili tuossa ihan vieressä. Perustetaan tännepäin varmaankin jossain vaiheessa omaa liittoumaa, joten tervetuloa vaan mukaan sitten joskus hamassa tulevaisuudessa kaakossa elävät. Eipä ole juurikaan järkeä vetää liittoa ympäri maita ja mantuja, koska sillon liiton avustukset ovat hyvin hitaita saapumaan. Asukkaita on nyt kasassa 60 ja lähiseudulta löytyvät ovat nyt pienempiä. Diego varmaan hurauttaa kohta ohi ryöstöretkineen.

Speed-servulla kylän koko 150+ ja tällä hetkellä gallialaiset ryöstävätkin teutoneita.

Käpykylän koordinaatit (28|-80).
Nyt on saanut olla "rauhassa" hetken ku on väsänny tason 4 kätkön...
pitäis nyt keskittyä resurssien hankintaan ja jokusen tappajan kouluttamiseen.
Johonkii liittoumaan ois kyl kiva päästä.

Mä koulutin sankarin, ja lähetin sen todella pieneen hylättyyn kylään jossa on kolme asukasta. Otti ja kuoli. Mitä tapahtui? Miksi?

Siltä revittiin kädet irti ja Susan Kuronen pokas sen.

edit: Yhdellä ukolla hyökkääminen ei ikinä onnistu.

Voi paskeli :( Olisihan se Susan Kuronen pitänyt ennakoida.. Mutta missä menee pieleen jos mun "sankari" (lainausmerkeillä osoitan halveksuntaa tätä epäkelpoa yksilöä kohtaan) ei pysty ryöväämään tyhjää kylää?!? Kompastuuko se ja lyö päänsä kukkaan = död? Äh.. no, pitää rakentaa joku hirvee armeija ja ryöstää toi kolmen heebon kylä että saan ne pari säälittävää maissinjyvää siltä.

Voi paskeli :( Olisihan se Susan Kuronen pitänyt ennakoida.. Mutta missä menee pieleen jos mun "sankari" (lainausmerkeillä osoitan halveksuntaa tätä epäkelpoa yksilöä kohtaan) ei pysty ryöväämään tyhjää kylää?!? Kompastuuko se ja lyö päänsä kukkaan = död? Äh.. no, pitää rakentaa joku hirvee armeija ja ryöstää toi kolmen heebon kylä että saan ne pari säälittävää maissinjyvää siltä.

Yksin hyökkääminen on huono valinta sillä silloin kukaan ei vahdi selustaa. Sun suuri soturisi sai vanhalta kylan mummolta kukkaruukusta päähän. Todennäköisesti hänet myös häpäistiin kuten myös sinut kun haaskasit isot ressut moiseen turhuuteen.

Kannattaako alussa muutenkaan tuohon heroon niin panostaa yhtään kun silloin sekin on kantojoukoista pois kun tyhjäät aavekaupunkia sen varannoista. Ite sain hiukan enemmän nyt ressuja kasaan (riittää siis rakentamiseen jotenkin edes) kun panin kourallisen nuijapäitä raidaamaan tyhjiä kyliä ympäristöstä.

Miten se SJ liittouma etenee? Onko sinne tarvetta päästä ja minkälainen priorisointi on? Ketkä ensin sisään?

SJ:n lähetystöllä päivitysresurssikeräys käynnissä. Jäsenet kattelee foorumia. Päivityksen jälkeen pääsee vielä 2 (yks varauksessa), joten nimeä tiskiin. Nopeat syö hitaat, ja jos ois vielä paljon tulijoita niin samontein alkaa päivitteleen taas lisää. Kattellaan.

SJ:n lähetystöllä päivitysresurssikeräys käynnissä. Jäsenet kattelee foorumia. Päivityksen jälkeen pääsee vielä 2 (yks varauksessa), joten nimeä tiskiin. Nopeat syö hitaat, ja jos ois vielä paljon tulijoita niin samontein alkaa päivitteleen taas lisää. Kattellaan.

Mahtuisko mukaan liittoumaan? Palstanickillä löytyy kylä. 54 asukasta+muutama sotilaan alku...

Joo vaan on tullut niin vitusti kyselyjä että parempi alottaa puhtaalta, joten nyt on Pahatukka ja pateisti listalla. Pistän kutsut ku oon saanu muilta resurssit ja päivitettyä lähetystön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom