Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katopa tuolta x sivua taaksepäin se mun postini kätköistä ja muusta, niin naapurisi ei enää keikkaile sua.ihan kiva peli... ärsyttää vaan kun on naapurit käy keikkaamassa kaikki rojut ja tappaa miun yhden miehen armeijan :jahas:
Samalla nickillä siis pelaan.
Ohoh tuttuja. Itse olen pelaan nimellä kives ja kaupunkini nimi on nakkila, elikkä olen varmaan Sapolle varsin tuttu. Mitäs jos tehtäisiin hyökkäämättömyyssopimus tuolle alueelle? Ei kiinnostaisi alkaa turhaan sotimaan tasaväkisiä vastustajia vastaan.
Juu sopii mainiosti, myös jonkinlainen yhteistyö onnistuu. Sapon kanssa ollaan jo vähän sovittukin tästä.
Jos on rakentanut jotain sellaista mitä ei tarvitsekkaan ja joka on turhaa niin miten sen saa poistettua? en ole ainakaan vielä löytänyt mitään tuhoamis nappia...
Olikohan niin että tason 10 main pytinki niin saa tuhottua. Eli ei ihan heti kannata miettiä. Ja muutenkin alussa paljon resurssien tuotantoon ja kätköön kannattaa keskittyä.
Ja muutenkin alussa paljon resurssien tuotantoon ja kätköön kannattaa keskittyä.
"Alussa" tarkoittaa mitä - pari päivää, viikkoa vai jotain muuta. Aika hidastempoista tämä pelaaminen...
Sapo sanoi:-Jos kätkö kertoo että: Piilotettuja resursseja: xxx resursseja
niin tarkoittaako tuo määrä kokonaisuutta vai että jokaista ressua tuon verran menee? Luulin että kokonaismäärää mutta luin jostain että kaikkia. Tällöin siis se riittäisi aina seuraavan tason rakentamiseen vaikka olis teutonien ryöstöbonus käytössä. Selventäkää tämä jostain minulle.
Saavathan samalla koneella pelaavatkin lähettää toisilleen resursseja, mutta vain 1:1. Yksisuuntaiset siirrot ovat kiellettyjä samalla koneella pelaavien kesken (poislukien vilja-avustukset puolustukselle).*Klip Klip*
Samalla koneella pelaavat ihmiset eivät saa vissiin missään tapauksessa lähettää resursseja toisilleen, lukuunottamatta viljaa joukoille. Noista on ihmisiä bannattu ja foorumeilla itketty.
*Klip Klip*
Yksisuuntainen resurssien siirto samalla tietokoneella pelaavien ja kylävahtien kesken on sääntöjen vastaista. Tässä tapauksessa yhden tunnin tuotannon siirtäminen ei ole sallittua ja marketissa tehdyt kaupat pitää olla suhteessa 1:1. Vain ja ainoastaan kun kyseessä on puolustavien joukkojen ylläpito, voidaan viljaa lähettää. Nämä viljalähetykset eivät voi jatkua kolmea päivää pidempään ja niitä ei saa tehdä usein.
*Klip Klip*
Katopa tuolta x sivua taaksepäin se mun postini kätköistä ja muusta, niin naapurisi ei enää keikkaile sua.
Oman kylän koko tällä hetkellä 48. Ollaan sillä lähiseudun suurempien joukossa.