Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Lähetystö on pystyssä puolen tunnin päästä, että pistäkääs sitä invitee, jos joku pakkis liittouma löytyy. Pelaajanimi oli PhatD ja kylä pisteessä -44, -81.

No huh. Olin tuossa jo odottelemassa, että uuden pelaajan suojasi loppuu jotta voisin raidata. Enpä sitten tulekaan vierailemaan. Ilmoittele jos joku alkaa raidimaan turhan paljon, niin voin ehkä tehdä asialle jotain.

Yleensäkin ihmiset, pistäkää se profiili kuntoon jos ette tahdo tulla raidatuksi. Kirjoittakaa vaan että ei kannata hyökätä koska on kovan tason kätkö tai vastaavaa. Sellainen saattaa käännyttää raidiaikeissa olevan pelaajan ja muutenkin inhimillisemmän kohteen kimppuun on ikävämpi käydä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tein koemielessä yhden Falangin ja lähetin sen viereiseen laaksoon missä majaili pari hämähäkkiä, rottaa ja lepakko. No eiköhän se minun urhea soturi joutunu jonkun hämähäkin syömäksi kun ei sieltä ikinä palannut :( Pitäskö tuonne lähettää koko legioona vai miksi se kuoli?

Meikän Hinttilä alkanut kiinnostaa monia. Yrittävät perkele raiskata.

On kyllä maailman hidastempoisin peli varmaan..alun osalta ainakin.

Ruhl-nickillä Lindblum:ia kasvatan eilisestä lähtien

Näyttääkö tuo simulaattori jokaisen taistelun lopputuloksen? Eli jos hyökkään samalla määrällä joukkoja tiettyyn kohteeseen, lopputulos on aina sama?

Näillä muutamilla falangeilla ei ilmeisesti voi tehdä mitään järkevää? Eihän ne pärjää edes parille rotalle.

Näillä muutamilla falangeilla ei ilmeisesti voi tehdä mitään järkevää? Eihän ne pärjää edes parille rotalle.

Ei niillä niitä hylättyjä laaksoja pysty tutkimaan, mutta kyllä sä pystyt ryöstöretken tekemään toiseen kylään, jossa ei ole lainkaan joukkoja. Yhdellä hepulla ei pysty, vaatii vähintään kaksi.
Eli katsele ympärilles ja jos joku pieni kylä näyttää "hylätyltä", ei kasva jne, niin sinne vaan ryöstelemään. Eihän pari heppua paljon pysty resursseja kantamaan, mutta pientä apua kuitenkin saat niistä.

Nyt hyökkäsin naapurikylään kahdella falangilla, mutta mitään ei tapahtunut. Ne kummatkin ovat nyt kotona, eikä siitä ryöstöstä ole mitään raporttia. Onko näin, että jos siellä kylässä ei ole mitään ryöstettävää, raporttia ei tule?

Laittakaa tänne kun kirjoitatte niins samalla ne omat koordinaatit. En mä ainakaan muista millä kaikilla nimillä porukkaa on liiikkeellä joten koordinaatit kun osuu lähelle omia niin silloin heti tarkastan enkä ainakaan minä silloin raidaa resursseja. Ja kuten Faq osaa sanoa niin älkää lähtekö niihin laaksoihin hyökkimään ellei ole muutama sata ukkoa. Ja kyllä se taistelusimulaattori siellä kokoontumispaikassa osaa näyttää miten käy.

Pari hämmärit ja joku villisika voi olla hyvinkin kova pala ammattimaisille sotilaille :). Ja jos siellä on 5 sutta ja 3 tiikeriä niin saa olla melkoinen armeija ettei ne miehistön harvenemiset tuntuisi pahemmin.

Omat koordinaatit oli siis -38 -78 ja oon miettinyt että mihin liittoumaan sitä menisi. Muutamaan on pyydetty mutta en tiedä miksi menisin johonkin outoon sakkiin. Tai laitanko oman jossa on 2-5... Noo, ei kai tässä hätää ole...

Nyt hyökkäsin naapurikylään kahdella falangilla, mutta mitään ei tapahtunut. Ne kummatkin ovat nyt kotona, eikä siitä ryöstöstä ole mitään raporttia. Onko näin, että jos siellä kylässä ei ole mitään ryöstettävää, raporttia ei tule?

Hmm.. kuulostaa omituiselta. En osaa vastata kysymykseesi, mutta oletko varma että joukot kävivät missään? Minulla oli vähän vaikeuksia alkuun saada niitä liikkeelle (olen tarpeeksi tyhmä ollakseni painamatta ok-nappia, joojoomätiedän).

93, 38 sijainnissa olen minä, onkos ketään lähettyvillä? Täällä sijaintinsa ilmoitelleista ei ainakaan kukaan tuntunut olevan.

Mä olen kanssa pari tyhjää kylää ryövännyt (asukkaita ollut 3 sen pari viikkoa, oletan ettei kukaan pahastu vaikka käyn vähän varkaissa). Pojjaat kuitenkin tulee tyhjin käsin takaisin. Wtf? Luulis että siellä olis edes vähäsen kerennyt sitä viljaa kasvamaan?

Tulee raportti vaikka ei saisi mitään mukaan. Joku muu nyt ei ole onnistunut tuossa hyökkäyksessä.

Raportit saa näkyviin sieltä ylälaidasta klikkaamalla sitä vasemmanpuoleista paperia. Oikeanpuoleisesta tulee normaalit viestit. Raportissa kyllä lukee, jos joku on kuollut ja jos ryöstösaalista on tullut. Jos mitään ei irronnut, olet hyökännyt kylään, jossa on hyvä kätkö, tai kylä on ryöstetty tyhjiin juuri ennen sinua. Jos raporttia ei ole ollenkaan, olet unohtanut klikata OK:ta siinä jälkimmäisessä ruudussa, joka tulee kun olet lähettämässä joukkoja.

Tässä olisi yksi hyvää nousua tekevä joka haluasi myös liittyä joukkoon. Asukkaita vasta se 35 mutta hyvää vauhtia noustaan. Koordinaatit on (-87|57).

-76/15

Jos tuossa lähellä joku on niin voisin liittoon lähteä mukaan.

Raportit saa näkyviin sieltä ylälaidasta klikkaamalla sitä vasemmanpuoleista paperia. Oikeanpuoleisesta tulee normaalit viestit. Raportissa kyllä lukee, jos joku on kuollut ja jos ryöstösaalista on tullut. Jos mitään ei irronnut, olet hyökännyt kylään, jossa on hyvä kätkö, tai kylä on ryöstetty tyhjiin juuri ennen sinua. Jos raporttia ei ole ollenkaan, olet unohtanut klikata OK:ta siinä jälkimmäisessä ruudussa, joka tulee kun olet lähettämässä joukkoja.
Joo olin tosiaan unohtanut sen toisen OK-napin. Aika sekava systeemi..

Laittakaa toki joku kutsua tännekin,23 jampan kylä saatu pystyyn parissa päivässä ja koordinaatit on (-42|-99).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom