Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Luonto

Yksittäinen hyökkääjä taitaa kuolla jostain syystä vaikka ei viholliselta puolustusta löydykkään. Keitaisiin en lähtisi ihan pienellä armeijalla hyökkäilemaan. Kokoontumispisteen taistelusimulaattorista löytyy myös luonto, ja luonnon eläimien puolustusarvot löytyvät faqista.

Kuten myös tämä "In the beginning of the game, the oases are owned by wild animals. Oases can be raided. You need a quite big army to raid an oasis with profit. The animals in an oasis multiply slowly. The less there are, the faster they spawn. It should be possible to get profit from an oasis by raiding it with a few hundred troops and a hero. You can see how many and which animals there are in an oasis without scouting by clicking it via the map."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, naapurista päivää.. Eli Fort Hulqum kuittaa. Sullahan näyttäis olevan pullat hyvin uunissa kun pääset ryöväämään noita sun vieressä olevia pikkutorppia :whip:

Ohoh tuttuja. Itse olen pelaan nimellä kives ja kaupunkini nimi on nakkila, elikkä olen varmaan Sapolle varsin tuttu. Mitäs jos tehtäisiin hyökkäämättömyyssopimus tuolle alueelle? Ei kiinnostaisi alkaa turhaan sotimaan tasaväkisiä vastustajia vastaan.

Yksi Pakkisti ilmoittautuu. Omalla nickilläni pelaan, ja kylän nimeksi tulee Kerava kunhan jostain keksin miten se vaihdetaan.

edit: nimi vaihdettu ja travian-servu kaatui heti... nomen est omen vai mitenkäs ne Roomalaiset sanoivatkaan :D

e- Minkäs kokosia te ootte?

Pieni... Niinkuin oikeastikin. 42 heppua taitaa nyt olla.

Mut mut. Aloitin tuossa naapurin ryöstämisen ja raiskaamisen ihan tosissani. Sori, jos on joku teistä...
Meinaan, kun lähetin soturit heti takaisin kun palasivat ekalta ryöstöreissulta, kun ei tuolla tuntunut paljon puolustusta tms olevan ja saalistakin vähän tuli. Taitaa olla aika kuollut kylä kun ei ole väkiluku kasvanut yhtään sinä aikana, kun oon tätä pelannut, joten joutaakin tulla ryöstetyksi. Perkele.

Mitäs mieltä ootte, kannattaako tehdä ensin puolustusta eli hankkia falangeja vai heti miekkamiehiä häiriköimään naapureita. :D

Pieni... Niinkuin oikeastikin. 42 heppua taitaa nyt olla.

Mut mut. Aloitin tuossa naapurin ryöstämisen ja raiskaamisen ihan tosissani. Sori, jos on joku teistä...
Meinaan, kun lähetin soturit heti takaisin kun palasivat ekalta ryöstöreissulta, kun ei tuolla tuntunut paljon puolustusta tms olevan ja saalistakin vähän tuli. Taitaa olla aika kuollut kylä kun ei ole väkiluku kasvanut yhtään sinä aikana, kun oon tätä pelannut, joten joutaakin tulla ryöstetyksi. Perkele.

Aikasee oot alottanu solttujen teon.

Perkele kun on hidasta näin alkuun tämä kasvaminen. Ja eiköhän joku mut syö suihinsa ennen kuin olen edes alkuun päässyt.

Aikasee oot alottanu solttujen teon.

Kattelin aikani sitä naapurikylää ja kun siellä ei tuntunut oikein mitään tapahtuvan, niin en yksinkertaisesti voinut vastustaa kiusausta... En mä kasvattanut kun kaksi perusheppua, että pääsin myllää sinne muutamaan otteeseen. :D
Nyt taas keskitytään resurssien kasvatukseen.

Oma pieni "Travian-maailman tyhmät kysymykset" -postaukseni:
- Miksi viljantuottoni vähenee koko ajan dramaattisesti, vaikka sitä yritän päivitellä? Kysyy viljapoika 83
- Mikä on tuo kuva viljapaalista jossa on punainen ruksi päällä? Eli resursseissa näkyy oikeanpuolimmaisena... T: Bigarmflexnetsexboycam96

Niin ja siis kaverit käski kysyä, enhän minä noin tyhmiä... :nolo:

- Mikä on tuo kuva viljapaalista jossa on punainen ruksi päällä? Eli resursseissa näkyy oikeanpuolimmaisena... T: Bigarmflexnetsexboycam96

Viljan kulutus/Viljan tuotanto tunnissa

-edit-
Selvennykseksi;
asukkaiden+sotilaiden kulutus/tuotanto tunnissa

- Miksi viljantuottoni vähenee koko ajan dramaattisesti, vaikka sitä yritän päivitellä? Kysyy viljapoika 83

Ilmeisesti meinaat etusivulla olevaa tuotanto/tunti-merkintää? Se pienenee siksi, että kulutus kasvaa nopeammin kuin tuotanto. Eli liittyy tavallaan tuohon yllä olevaan X/X lukuun.

Ja sitten voi hakata miekalla takaraivoon, jos selitin väärin mutta näin olen asian ajatellut.

Viljan kulutus/Viljan tuotanto tunnissa

-edit-
Selvennykseksi;
asukkaiden+sotilaiden kulutus/tuotanto tunnissa

Ilmeisesti meinaat etusivulla olevaa tuotanto/tunti-merkintää? Se pienenee siksi, että kulutus kasvaa nopeammin kuin tuotanto. Eli liittyy tavallaan tuohon yllä olevaan X/X lukuun.

Ja sitten voi hakata miekalla takaraivoon, jos selitin väärin mutta näin olen asian ajatellut.

Joo, se kulutusluku on samalla sun väkilukus.

Joo, se kulutusluku on samalla sun väkilukus.

Paitsi, että eikös jotkut vähän kovemmat soturit kuluta enemmän kuin yhden viljapaalin tunnissa? Eli sitten kun joskus semmoisia löytyy, niin kulutus ei ole yhtä kuin väkiluku+sotilaat?

Heh... Naapuri kävi uhoamaan jotain jostain ihme viestistä jota en edes ollut lähettänyt. Uhkaili suurilla vihollisjoukoilla. Päivän kesti niin kaks perus legioonalaista hyökkäs :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom