Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekkin aloittelin äskettäin. Ihan hauskalta vaikuttaa, MUTTA tuo Travian Plus... Ymmärrän kyllä miksi moinen mahdollisuus on peliin tehty, pitäähän nörttienkin rahaa saada. Omaa peli-intoani se vaan tahtoo latistaa, kun tietää, että ei ole väliä kuinka hyvin pelaa, joku toinen voi pelkällä cash moneylla menestyä paremmin.

Mitä hittoa tolla viljalla tekee, kun sitä näyttää kertyvän aivan hulluna ja mihinkään sitä ei voi käyttää? Lisäksi kone vielä pakottaa rakentamaan lisää peltoja, vaikka viljassa plussilla ollaankin. Kohta tulee vielä joku hullu Teutoni ja vie mun pienen kyläni safkat. Kätkö tosin löytyy, ansastajaan tähdätään seuraavaksi :)

Millä nimimerkeillä pakkislaiset pelaa?
kyllästyin odottelemaan noita resurssien hidasta kasvua, joten päätin verottaa naapuri kyliäni.
Olen nimimerkillä salmister, jos joku pakkislainen on lähettyvilläni, niin laittakaa postia. En halua hyökätä ketään teitä vastaan.

Armeijani on aivan surkea, mutta naapureilla ei ole armeijaa ollenkaan.

Itsekin rekkasin tonne sisään sapo nimellä. Pitää katsella jos jaksaa panostaa... Taitaa pysyä töissä tuo kokoajan taustalla auki niin saa päivitellä. Ihan hauska tuo voi olla jos on hyvin toteutettu.

Noniin, naapurista päivää.. Eli Fort Hulqum kuittaa. Sullahan näyttäis olevan pullat hyvin uunissa kun pääset ryöväämään noita sun vieressä olevia pikkutorppia :whip:

Mun ympäristöön ilmestyy uusia pieniä kyliä kuin sieniä sateella. Pitääpä valmistautua ryöstö(lypsy)retkiinkin vielä tämän suoja-ajan puitteissa. Suurimmissa kylissä lähiseudulla on asukkaita kolmenkymmenen kieppeillä. Itsellä nyt vähän reilu parikymmentä. Tuotanto alkaa olla jonkinlaisella mallilla hiljalleen.

Noniin, naapurista päivää.. Eli Fort Hulqum kuittaa. Sullahan näyttäis olevan pullat hyvin uunissa kun pääset ryöväämään noita sun vieressä olevia pikkutorppia :whip:

No päivää päivää. Juu se on mukavaa tuntea itsensä edes suht kookkaaksi tuolla. Taidan hiukan pistää ukkoja nuijien kanssa visiitille niihin kun saan nuijat ensin vuoltua. Hyvä että ilmoitit itsestäsi, olenkin jo kiikaroinut linnanneitoasi. Vedän Sean Conneryn takaisin vakoamasta ;)

On tullu aloteltua kyseinen peli. Kyläni nimi on yllätys yllätys Bashu, eikä sinne tietystikkään saa hyökätä. :P
Jos liittoumaan mahtuu mukaan, niin voisin liittyä vähän myöhemmin kun oon saanu jonkunlaisen puolustuksen tehtyä.
Jos joku hyökkää mun kimppuun, niin tuleeko siitä jonkinlainen ilmoitus että mitä viholliset on ottanu jne?

Jos joku hyökkää mun kimppuun, niin tuleeko siitä jonkinlainen ilmoitus että mitä viholliset on ottanu jne?
Joo siitä tulee raportti mitä ukkoja on ollu hyökkäämässä & puolustamassa, sit saaliina lähteneet resurssit ja esim. ansoihin jääneet sotilaat tms.

Pystyykö niitä ansoihin jääneitä sotilaita käyttämään hyväksi?

:lol2: No tottakai pystyy. Varsinkin jos ovat jääneet sopivasti päästään kiinni siihen ansaan, niin ei muuta kuin housut pois ja takaapäin.

:tähän se kuva jossa hiirenloukussa olevaa hiirtä painetaan takaapäin:

Sori. :jahas:

Kovin yllättävää että tuohon kaksimielisyyteen tartuttiin. :D

En voi itselleni mitään... :dirtyoldfart: :haart:

:lol2: No tottakai pystyy. Varsinkin jos ovat jääneet sopivasti päästään kiinni siihen ansaan, niin ei muuta kuin housut pois ja takaapäin.

:tähän se kuva jossa hiirenloukussa olevaa hiirtä painetaan takaapäin:

Sori. :jahas:

Kovin yllättävää että tuohon kaksimielisyyteen tartuttiin. :D

Pystyykö niitä ansoihin jääneitä sotilaita käyttämään hyväksi?
:lol2:
Noh, miten sen nyt ottaa. Tietenkin voit yrittää treidata ansoihin jääneitä sotilaita resursseista, mutta ite oon ainakin lähtenyt hakemaan niitä omia loukkuun jääneitä sotilaita kahta kauheammalla armeijalla, ellei vastustaja ole heti niitä päästänyt irti.

Siis voiko vastustajat tehä muutaku ryöstää resusseja?
Voiko kukaan esim rikkoa tuotantoa että se laskisi tai särkeä rakennuksia?
VALAISKAA.

Kun tuossa yläreunassa on listattu resurssit järjestyksessä puu, savi, rauta, vilja, niin mikä se viimeinen kuva on? Minulla siinä on 16/24. Mitä se tarkoittaa?

Edittiä: Se ilmeisesti meinaa, että minulle tulee 8 jannua lisää jos päivitän päärakennusta?

Kun tuossa yläreunassa on listattu resurssit järjestyksessä puu, savi, rauta, vilja, niin mikä se viimeinen kuva on? Minulla siinä on 16/24. Mitä se tarkoittaa?

Edittiä: Se ilmeisesti meinaa, että minulle tulee 8 jannua lisää jos päivitän päärakennusta?
Viimenen kuva on viljan kulutus / viljan tuotanto.

Suositut

Back
Ylös Bottom