Kai sitä voisi hyökätä muutenkin.
Ai kostoksi? Tässä on puhe kostosta joka on ihaninta balsamia...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai sitä voisi hyökätä muutenkin.
Itsekin rekkasin tonne sisään sapo nimellä. Pitää katsella jos jaksaa panostaa... Taitaa pysyä töissä tuo kokoajan taustalla auki niin saa päivitellä. Ihan hauska tuo voi olla jos on hyvin toteutettu.
Noniin, naapurista päivää.. Eli Fort Hulqum kuittaa. Sullahan näyttäis olevan pullat hyvin uunissa kun pääset ryöväämään noita sun vieressä olevia pikkutorppia :whip:
Joo siitä tulee raportti mitä ukkoja on ollu hyökkäämässä & puolustamassa, sit saaliina lähteneet resurssit ja esim. ansoihin jääneet sotilaat tms.Jos joku hyökkää mun kimppuun, niin tuleeko siitä jonkinlainen ilmoitus että mitä viholliset on ottanu jne?
Joo siitä tulee raportti mitä ukkoja on ollu hyökkäämässä & puolustamassa, sit saaliina lähteneet resurssit ja esim. ansoihin jääneet sotilaat tms.
Pystyykö niitä ansoihin jääneitä sotilaita käyttämään hyväksi?
Kovin yllättävää että tuohon kaksimielisyyteen tartuttiin. :D
:lol2: No tottakai pystyy. Varsinkin jos ovat jääneet sopivasti päästään kiinni siihen ansaan, niin ei muuta kuin housut pois ja takaapäin.
:tähän se kuva jossa hiirenloukussa olevaa hiirtä painetaan takaapäin:
Sori. :jahas:
:lol2:Pystyykö niitä ansoihin jääneitä sotilaita käyttämään hyväksi?
Viimenen kuva on viljan kulutus / viljan tuotanto.Kun tuossa yläreunassa on listattu resurssit järjestyksessä puu, savi, rauta, vilja, niin mikä se viimeinen kuva on? Minulla siinä on 16/24. Mitä se tarkoittaa?
Edittiä: Se ilmeisesti meinaa, että minulle tulee 8 jannua lisää jos päivitän päärakennusta?