Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
heh, olin jo kerennyt suurinpiirtein julistaa sodan kaikille naapureille ,kun sain tietää että sillä serverillä ei olekkaan pm:n ja pakkiksen liittoumaa :D

Nyt uuteen servuun uusi peli pystyyn.

heh, olin jo kerennyt suurinpiirtein julistaa sodan kaikille naapureille ,kun sain tietää että sillä serverillä ei olekkaan pm:n ja pakkiksen liittoumaa :D

Nyt uuteen servuun uusi peli pystyyn.

Sitten kun saat tarvittavat rakennukset liittoutumiseen, niin otas yhteyttä pelaajaan Chef79.

Ja kaikki muutkin joita kiinnostaa, saattaa tänään paikkoja tulla lisää.

Pitänee itelläki kokeilla. Saa nähdä kauanko riittää kiinnostusta.

s2:lla on mahdollista liittyä myös meidän "OldFarts" liittoumaan, joka koostuu fiksuista ja vanhemmista pelaajista. Mielellään koillisen tai lounaan suunnalta. :)

s2:lla on mahdollista liittyä myös meidän "OldFarts" liittoumaan, joka koostuu fiksuista ja vanhemmista pelaajista. Mielellään koillisen tai lounaan suunnalta. :)

Fiksut ja vanhemmat pelaajat (tai oikeastaan yksi teistä) otti mut kohteeksi kakkosella heti alussa. :D
Taisi hyökätä kolme neljä kertaa. Ekalla sai muutaman rautapalikan, jälkimmäisillä ei enää mitään, kun sain kätköt kuntoon.
Nyt ei ole kuulunut enää muutamaan päivään. Ilmeisesti huomasi ettei saa mitään.

No sotapelihän se on - totta helvetissä sitä ryöstellään naapureilta niin paljon kuin irtoaa. Oma vika jos ei ole kätköt/puolustus kunnossa.

Etenkin ruotsin servuilla tuntuvat whinettävän joka helvetin hyökkäyksestä, lähettelevät viestejä ja inisevät.

Selityksetkin on mitä mainioimpia: "No kun se mun broidi keneltä just veit 4000 jokaista on vaan 11 ja on just aloittanu pelaamisen..." Lähetin varmuuden vuoksi 150 nuijamiestä uudestaan käymään :)

Mulle vois pistää kutsun -39/2 102 kylän koko. Sama nicki forumilla ja kylän nimi Hinttilä

Fiksut ja vanhemmat pelaajat (tai oikeastaan yksi teistä) otti mut kohteeksi kakkosella heti alussa. :D
Taisi hyökätä kolme neljä kertaa. Ekalla sai muutaman rautapalikan, jälkimmäisillä ei enää mitään, kun sain kätköt kuntoon.
Nyt ei ole kuulunut enää muutamaan päivään. Ilmeisesti huomasi ettei saa mitään.

Heh.. Eiköhän se kuulu pelin luonteeseen. :D Aika pieni liittouma teillä, niin ei ole sellasta pelotetta isompia vastaan. Jos pelaat samalla nickillä kuin täällä?

Heh.. Eiköhän se kuulu pelin luonteeseen. :D Aika pieni liittouma teillä, niin ei ole sellasta pelotetta isompia vastaan. Jos pelaat samalla nickillä kuin täällä?

Juu, kuuluu tottakai. En mä sillä.
Pelaan samalla nickillä, sekä ykkös- että kakkosservulla. Kakkosen liittouma on samaa porukkaa kuin ykkösellä, siksi siellä. Kyllä se liittouma siitä kasvaa, kun saadaan ykkösen jengiä lisää mukaan... ;)
Eikä kakkosservulla oikein mitään vielä edes tapahdu. Kassellaan kuukauden päästä missä mennään.

täytyy heittää tonne s1 mj1 porukalle et joinaa tohon s2 mj2 jos ei muuta keksi. kasvais vähän..

Kävin laittaa sinne foorumille tietoa asiasta.

Eikä kakkosservulla oikein mitään vielä edes tapahdu.

Ai ei tapahdu... Tälle aamulle jo 5 hyökkäys tulossa :D. Onneksi löytyy kätkö niin ihan kaikki ei lähde.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom