Ootko WP:ssä?Wohoo.
Kiva kuulua tohon isoimpaan sotaan tuolla s1:sellä. Tuhosivat mun koko armeijan ja nyt moukaroi katapulteilla ja muurinmurtajilla.
Ei haittaa. Bring it on...:evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko WP:ssä?Wohoo.
Kiva kuulua tohon isoimpaan sotaan tuolla s1:sellä. Tuhosivat mun koko armeijan ja nyt moukaroi katapulteilla ja muurinmurtajilla.
Ei haittaa. Bring it on...:evil:
No perskule, laitoin jo aikasemmin Cheffille viestiä tosta.
Ootko WP:ssä?
Juu. Taitaa olla sota mun osalta ohi. Tuhosivat melkeimpä koko viljantuotannon... :curs:
heh, olin jo kerennyt suurinpiirtein julistaa sodan kaikille naapureille ,kun sain tietää että sillä serverillä ei olekkaan pm:n ja pakkiksen liittoumaa :D
Nyt uuteen servuun uusi peli pystyyn.
Itsekkin sodin "suuressa" sodassa, mutta toistaiseksi menee ihan mukavasti
mitkä liitot sotivat keskenään?
s2:lla on mahdollista liittyä myös meidän "OldFarts" liittoumaan, joka koostuu fiksuista ja vanhemmista pelaajista. Mielellään koillisen tai lounaan suunnalta.
s2:lla on mahdollista liittyä myös meidän "OldFarts" liittoumaan, joka koostuu fiksuista ja vanhemmista pelaajista. Mielellään koillisen tai lounaan suunnalta.
Mulle vois pistää kutsun -39/2 102 kylän koko. Sama nicki forumilla ja kylän nimi Hinttilä
Fiksut ja vanhemmat pelaajat (tai oikeastaan yksi teistä) otti mut kohteeksi kakkosella heti alussa. :D
Taisi hyökätä kolme neljä kertaa. Ekalla sai muutaman rautapalikan, jälkimmäisillä ei enää mitään, kun sain kätköt kuntoon.
Nyt ei ole kuulunut enää muutamaan päivään. Ilmeisesti huomasi ettei saa mitään.
Heh.. Eiköhän se kuulu pelin luonteeseen. :D Aika pieni liittouma teillä, niin ei ole sellasta pelotetta isompia vastaan. Jos pelaat samalla nickillä kuin täällä?
täytyy heittää tonne s1 mj1 porukalle et joinaa tohon s2 mj2 jos ei muuta keksi. kasvais vähän..
Eikä kakkosservulla oikein mitään vielä edes tapahdu.