Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Ai ei tapahdu... Tälle aamulle jo 5 hyökkäys tulossa :D. Onneksi löytyy kätkö niin ihan kaikki ei lähde.

:D
No joo, tapahtuu tietty jotain.
Tuntuu vaan jotenkin niin hassulta vielä kun tulee joku 20 nuijamiestä, kun on nyt tottunut tuolla ykkösellä että on satoja äijiä katapulttien kanssa riehumassa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähetin 1500 nuijaa ja 30 katapulttia 5 erässä naapurin 150+kylään ja tuhon jälkien jälleenrakentamisessa menee hetki :D
Hyökkäyksen jälkeen 3 tulikivenkatkuista viestiä. " vittu oon vast 14 ja opettelen pelaa ja sä vitun idiootti tuhoot kaiken" " vittu lapsellinen" :david:

Voi voi, peliähän tää vaan on. Ainakin mulle.

Lähetin 1500 nuijaa ja 30 katapulttia 5 erässä naapurin 150+kylään ja tuhon jälkien jälleenrakentamisessa menee hetki :D

Aika tyly temppu :D

Tänään hyökätty kylään varmaan 15 kertaa. Sen siitä saa ku joutui 5 ison kylän keskelle. 12 noista hyökkäyksistä on ollut turhia, kiitos kätkön. Milloinhan älyävät ettei hyökkäykset kannata?

Aika rankkaa menoa ykkösservulla joillain alueilla.Katoja ja 2000 attijoukon hyökkejä lentään suuntaan ja toiseen, eikä 60 tiedustelijalla tee mitään paitsi nappaa pari vastapuolen kaveriaan mukaan, mutta tieto liikkuu silti. Hmm, oliskohan aika ottaa asenteeksi siilipuolustus ja katsoa miten pitkään tuolla pysyy hengissä :rock:

Mua tiedusteltiin ensin 39 ukolla, ne kuoli. Sitten otettiinkin varman päälle, tultiin 400 tiedustelijalla. :)

Oma puolustus riittää nyt niittää 1000 nuijamiehen ja 200 teutoniritarin armeijan.

Minulla kävi viime yönä 1300 nuijaa, 1200 kirvessoturia ja 1000 teutoniritaria kylässä. Varmaankin lopputuloksen voi arvata :( Omia joukkoja kuoli n.600, mutta onneksi ei ollut katoja mukana joten aineellisilta vahingoilta säästyttiin. En ollut varautunut ihan noin isoihin joukkoihin :)

savPr:stä tyyppi kyläili astetta suuremmalla joukolla, lopputuloksen voinee arvata. En nimittäin ollut koneella lähettämässä omia joukkojani karkuun ja hävittämässä resurssejani. Tähän asti joukkoni olivat kyllä kaikki hyökkiyritykset torjuneetkin. Noh, näkipähän millaisilla joukoilla isot pelaajat käyvät raidaamassa :D

No huoh. Tuli sitten isommalta liitolta pari hyökkiä, kyseltiin mikä on vikana ja voitaisiinko sopia rauhasta. Vaatimuksena tuli resojen lähettämistä siihen asti, että heidän pienimmät pelaajansa saavat 2 kylää :( Noh pakitus päälle ja liittolaiset apuun, ei me ihan helpolla kaaduta.

Ja aika heikko oli vastapuolen ensimmäinen esitys, 280 teutateen salamaa :hyper:

Päälle satatuhatta ressuu mult kössitty perkele - lopetan tilin kun en jaksa käydä tuol enkä saatanassa antaa keillekää hurrivauvoille ilon aihetta.

Just tulossa pitkästä aikaa ryöstöhyökkäys. Siistiä!

Harmi vaan että 111 falangia ja 100 druidia muualla vahvistuksina, mut eiköhän noilla lopuilla jo saa aikaan kalliin reissun kaverille.

E: No eipä multa menny mitään juuri, 9 falangia 400:sta, kaveri tuli 200 nuijalla..

jeejee, kaveri kävi poimimassa marjat. Eli lähti yhteensä joku 20k resoja mukaan. Kaipa sitä olis pitäny puolustukseen satsata enemmän.

Koska saa teutoneilla jtn järeempää ku pelkän kasarmin eli hevosjoukkoja.. miekäläisen päärakennus jo tasolla 19 eikä silti hevostallista tietoakaa.. Muilal se tuntuu olevan jo tosa 10 tasolla kaikki?

Sen verran jäi kaverin saaliista(20 20 20 14) hampaankoloon, että piti laittaa joukot niittämään sen loput kylän joukot ennen ku se saa kasaan ansoissa olevien määrän.

Ja sitten pitää vapauttaa vangit ansoista ja niittää nekin kun ovat perillä. Mulla on kalliit tarjoilut tänään. :)

Jos täällä löytyy suomen s2 pelaajia keiden asukasmäärä on yli 130 ja kylä sijaitsee koillisessa niin käykää tsekkaamassa liittouma -PRKL-. Etsimme aktiivisia pelaajia.

Pitää tännekin kertoa tämä surullinen tarina:

Hain eräällä serverillä omasta liittoumasta vahtia tänä aamuna, ja yksi faitteri ilmoittautui. Annoin oikeudet aamupäivästä. En siis halunnut tälle päivälle toimenpiteitä, vaan tulevaisuudessa, ja sen ilmoitinkin.

Olin koneelta pois puoli päivää, ja kun pääsin takaisin niin meinasin lentää perseelleni. Jätkä oli hyökännyt täysin ilman syytä yhden naapurin kimppuun neljästi , tapattanut multa puoli armeijaa ja vielä lähetellyt haistavittuhomo-viestejä perään...

Onneksi oli ymmärtäväinen naapuri ja vielä ymmärtäväisempi liittouman johtaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom