Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko joukkoja lähettää jonnekin lähelle turvaan? Meinaan että nuija-armeija ei ole kovin puolustuskykyinen kun sinne hyökätään. Joku sano että joukot voi lähettää toisaalle mutta miten ja minne?

Kehitä nuijamiesten haarniskoja ja hyökkäysvoimaa jos sul on ne laitokset jo. En tiädä auttaako mut ite kehitelly niitä tasaseen tahtiin

Kehitä nuijamiesten haarniskoja ja hyökkäysvoimaa jos sul on ne laitokset jo. En tiädä auttaako mut ite kehitelly niitä tasaseen tahtiin

Oon miettiny että miten ne käytännössä näkyy ja voiko niitä parannuksia tarkastella jossain. Mutta asia:

Onko halukkaita liittoon Ruotsin 3xspeed servulla kaakossa? Paljon mukavampi pelata tuolla kun peli kulkee nopeeseen tahtiin eikä nää svenssonit mitään ässiä ole ees mun näkökannast. Vapaasti saa ryöstellä kyliä eikä mitään tee. Näiden kaikkien juttujen takia pelaaminen painottuu speed servulle. Nyt kylällä kokoa 164 asukasta ja armeija on nyt vain muodollinen kehitystä taivoitellessa: 35 nuijamiestä 10 keihäsmiestä ja 5 paladinia mutta resurssit(puoliks täynnä viljoja lukuunottamatta) ois riittäny nyt tuplaamaan nuijamiehet mutta ei tarvetta. Mutta päivitänkin yhen savimontun 8 tasolle. Ketään tulossa?

e. Mitä... vittua... 30 sotilaasta 3 kuoli ja loput vangittiin - siis mitä vittua? vangittiin??
Paladinitki vangittii... siis vittu se oli pien kylä..

Paljon mukavampi pelata tuolla kun peli kulkee nopeeseen tahtiin eikä nää svenssonit mitään ässiä ole ees mun näkökannast. Vapaasti saa ryöstellä kyliä eikä mitään tee.

e. Mitä... vittua... 30 sotilaasta 3 kuoli ja loput vangittiin - siis mitä vittua? vangittiin??
Paladinitki vangittii... siis vittu se oli pien kylä..

lol, eihän ne mitään ässiä ole :whip:

No tasan 70 kertaa kolmen päivän aikaan ehin hyökätä moneen eri kylään eikä mitään vastusta - nyt joku kylä jota isompii oon ryöstelly jollai ansoilla nappaa kaikki liikkuvat joukot.

No tasan 70 kertaa kolmen päivän aikaan ehin hyökätä moneen eri kylään eikä mitään vastusta - nyt joku kylä jota isompii oon ryöstelly jollai ansoilla nappaa kaikki liikkuvat joukot.

Niinpä... Oliskohan sillä ollut enemmän ansoja kuin sulla hyökkääviä joukkoja? Ja siksi toisekseen nuijamiehet on ihan perseestä, varsinkin hyökkäyksessä.

Eikös muut sitten voi jäädä ansoihin? Ttu nyt pitää kehittää katapulttei ja nuijii ton pesä. :D

Eikös muut sitten voi jäädä ansoihin?

Voi jäädä, ihan samalla tavalla kuin nuijamiehetkin. Mutta noin yleisesti ottaen nuijamiehet (ja esim gallien falangit) on tosi paskoja hyökkäyksessä. Ei tarvitse kovinkaan kummoista puolustusta, että pannuun tulee.

Joukot voi vapauttaa gallien ansoista (siis vain galleilla on ansoja) normaalilla (ei siis ryöstöllä) hyökkäyksellä, jos voitat ko taistelun.

Voi jäädä, ihan samalla tavalla kuin nuijamiehetkin. Mutta noin yleisesti ottaen nuijamiehet (ja esim gallien falangit) on tosi paskoja hyökkäyksessä. Ei tarvitse kovinkaan kummoista puolustusta, että pannuun tulee.

Joukot voi vapauttaa gallien ansoista (siis vain galleilla on ansoja) normaalilla (ei siis ryöstöllä) hyökkäyksellä, jos voitat ko taistelun.

Siis vaikka ryöstöretkestä olisi kulunnut kauan aikaa? Normaalissa hyökkäyksessä ei voi jäädä ansoihin?

Siis vaikka ryöstöretkestä olisi kulunnut kauan aikaa? Normaalissa hyökkäyksessä ei voi jäädä ansoihin?

Niin siis, jos sun joukot jäi vihollisen ansoihin, niin sun täytyy hyökätä samaan kylään normaalilla hyökkäyksellä ja voittaa se taistelu, että saat vapautettua ne ansoissa olevat joukkosi. Mutta jos kaikki sun joukot on siellä ansoissa eikä ole resoja joilla tehdä tarpeeksi uusia, niin sitten ei auta oikein muu kuin pyytää kohteliaasti viholliselta, että josko se vapauttaisi sun joukot.

Normaalihyökkäyksessäkin voi käsittääkseni jäädä ansoihin, jos häviää taistelun tai jotain muuta semmoista kakkelia...

Sori, mä alan juopua pikkuhiljaa, joten nämä mun selitykset voi muuttua hetki hetkeltä sekavammiksi. Joku joka oikeasti tietää asiasta jotain voisi jeesata mua... :)

No kaipa se joskus selviää.. :D

Niinpä... Oliskohan sillä ollut enemmän ansoja kuin sulla hyökkääviä joukkoja? Ja siksi toisekseen nuijamiehet on ihan perseestä, varsinkin hyökkäyksessä.

Ööh siis mitä hattua? Hintaansa nähden nuijamies on ihan kuningas hyökkäämisessä, resojakin raahaa kuin mikäkin muuli.

Ööh siis mitä hattua? Hintaansa nähden nuijamies on ihan kuningas hyökkäämisessä, resojakin raahaa kuin mikäkin muuli.

Piti oikein katsoa ja periaatteessa ihan oikeassa olet.
No kuningas on ehkä vähän liioittelua, mutta ei se näköjään ihan niin paska olekaan kuin falangi. Myönnetään. Oon pelannut pelkästään galleilla, joten my bad. Vertasin ajatuksissani suoraan falangeihin.

-edit- Sun user title on muuten näköjään väärässä.... ;)

Onko halukkaita liittoon Ruotsin 3xspeed servulla kaakossa? Paljon mukavampi pelata tuolla kun peli kulkee nopeeseen tahtiin eikä nää svenssonit mitään ässiä ole ees mun näkökannast. Vapaasti saa ryöstellä kyliä eikä mitään tee.
Laskeskelin, että viikossa olen ryöstänyt joku 25000 resurssia jokaista - aika mukavasti nopeuttaa kasvamista. Otin helvetin agressiivisen pelityylin, toisin kuin tuolla suomen 1:llä, ja on näemmä huomattu ympäristössä kun päivittäin satelee kutsuja liittoihin, suurin osa 25. sijan paremmalla puolella.

itsekkin pelailen tuola speedruotsissa, päivittäin muutama tälläisen sattuu taskuun
Byte [Wood] 8579 + [Clay] 8579 + [Iron] 6493 + [Crop] 7690 = 31341
:P kyllähän tuo auttaa kehittymään mutta kun ei käytä kultaa ni ei vaa pysy kärkijoukon mukana

Laskeskelin, että viikossa olen ryöstänyt joku 25000 resurssia jokaista - aika mukavasti nopeuttaa kasvamista. Otin helvetin agressiivisen pelityylin, toisin kuin tuolla suomen 1:llä, ja on näemmä huomattu ympäristössä kun päivittäin satelee kutsuja liittoihin, suurin osa 25. sijan paremmalla puolella.

Onkos sulla minkä kokonen kylä ja armeija? Täällä päin ei oo kun tämmösiä 170 ja siitä alaspäin kokosii kyliä ja muutamat on liittoutumis mutta ranking on tosi matalalla.

Miten noi joukot siis kannattais lähteä vapauttamaan jos kannattaa? Noit oliki 26 nuijamiestä ja 3 paladinia vankina. Siis pitäskö tehä joku sadan soltun armeija ja käydä päälle vai jäiskö nämäkin ansaan killumaan? 65 asukkaan kylä toi ja speed servul tapahtunu tämä siis.

Seuraavat liittoutumaan pääsevät järjestyksessä:
dimsu x65y67
kumikimmo x27y109
TGBallo x42y34
ace-oo x183y23
laksa x54y110
Harjavalley x75 y2

Jos nimeäsi ja koordinaattejasi ei ole listassa ja haluat mukaan editoi tähän postaukseen pelaajanimesi sekä kyläsi koordinaatit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom