Mä käsitin alunperin että pokerimestariliitto olis tulossa lounaaseen, nyt ku katoin muutaman niiden listasta, ne oli kaikki koillisessa.
Alunperinkin oli koilinen suunnitelmana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä käsitin alunperin että pokerimestariliitto olis tulossa lounaaseen, nyt ku katoin muutaman niiden listasta, ne oli kaikki koillisessa.
Voiko joukkoja lähettää jonnekin lähelle turvaan? Meinaan että nuija-armeija ei ole kovin puolustuskykyinen kun sinne hyökätään. Joku sano että joukot voi lähettää toisaalle mutta miten ja minne?
Listalla olet, kutsutaan kun mahtuu jos et ole kerinnyt siihen mennessä liittyä jo muuhun liittoumaan.
Kehitä nuijamiesten haarniskoja ja hyökkäysvoimaa jos sul on ne laitokset jo. En tiädä auttaako mut ite kehitelly niitä tasaseen tahtiin
Paljon mukavampi pelata tuolla kun peli kulkee nopeeseen tahtiin eikä nää svenssonit mitään ässiä ole ees mun näkökannast. Vapaasti saa ryöstellä kyliä eikä mitään tee.
e. Mitä... vittua... 30 sotilaasta 3 kuoli ja loput vangittiin - siis mitä vittua? vangittiin??
Paladinitki vangittii... siis vittu se oli pien kylä..
No tasan 70 kertaa kolmen päivän aikaan ehin hyökätä moneen eri kylään eikä mitään vastusta - nyt joku kylä jota isompii oon ryöstelly jollai ansoilla nappaa kaikki liikkuvat joukot.
Eikös muut sitten voi jäädä ansoihin?
Voi jäädä, ihan samalla tavalla kuin nuijamiehetkin. Mutta noin yleisesti ottaen nuijamiehet (ja esim gallien falangit) on tosi paskoja hyökkäyksessä. Ei tarvitse kovinkaan kummoista puolustusta, että pannuun tulee.
Joukot voi vapauttaa gallien ansoista (siis vain galleilla on ansoja) normaalilla (ei siis ryöstöllä) hyökkäyksellä, jos voitat ko taistelun.
Siis vaikka ryöstöretkestä olisi kulunnut kauan aikaa? Normaalissa hyökkäyksessä ei voi jäädä ansoihin?
Niinpä... Oliskohan sillä ollut enemmän ansoja kuin sulla hyökkääviä joukkoja? Ja siksi toisekseen nuijamiehet on ihan perseestä, varsinkin hyökkäyksessä.
Ööh siis mitä hattua? Hintaansa nähden nuijamies on ihan kuningas hyökkäämisessä, resojakin raahaa kuin mikäkin muuli.
Laskeskelin, että viikossa olen ryöstänyt joku 25000 resurssia jokaista - aika mukavasti nopeuttaa kasvamista. Otin helvetin agressiivisen pelityylin, toisin kuin tuolla suomen 1:llä, ja on näemmä huomattu ympäristössä kun päivittäin satelee kutsuja liittoihin, suurin osa 25. sijan paremmalla puolella.Onko halukkaita liittoon Ruotsin 3xspeed servulla kaakossa? Paljon mukavampi pelata tuolla kun peli kulkee nopeeseen tahtiin eikä nää svenssonit mitään ässiä ole ees mun näkökannast. Vapaasti saa ryöstellä kyliä eikä mitään tee.
Laskeskelin, että viikossa olen ryöstänyt joku 25000 resurssia jokaista - aika mukavasti nopeuttaa kasvamista. Otin helvetin agressiivisen pelityylin, toisin kuin tuolla suomen 1:llä, ja on näemmä huomattu ympäristössä kun päivittäin satelee kutsuja liittoihin, suurin osa 25. sijan paremmalla puolella.