Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikuttaako tosiaan nuo harniskapajalla esim kehittämäni nuijasoitlaan varustus jotenkin siihe miten hän pärjää tappleussa.? voiko tätä kehityst tarkastekka jostakin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikuttaako tosiaan nuo harniskapajalla esim kehittämäni nuijasoitlaan varustus jotenkin siihe miten hän pärjää tappleussa.? voiko tätä kehityst tarkastekka jostakin..

Antoikohan 1 päivitys 1.5% nousun puolustukseen. Nuijamiehien haarniskaa ei tosin mielestäni ole järkevää kovinkaan alussa päivittää, jos ollenkaan

Haarniskan päivitys on erittäin kannattavaa siinä vaiheessa kun joukkoja on tuhansia.

Haarniskoja kannattaa tietysti päivittää puolustaville joukoille ja aseita päivittää hyökkääville joukoille, sitten joskus myöhemmin pelissä...

Ei siis nyt. ;)

Wohoo.

Kiva kuulua tohon isoimpaan sotaan tuolla s1:sellä. Tuhosivat mun koko armeijan ja nyt moukaroi katapulteilla ja muurinmurtajilla.

Ei haittaa. Bring it on...:evil:

Saatana joku pienempi kylä hyökkäs 300 soltul ja listi päälle 70 nuijamiesta ja muutaman paladinin + keihäsmiehen :curs: Sai lisäksi ressua vitusti monia tuhansia. En mä nyt sentään ala viittätoista kätköä rakentamaan eikä enää ois mahollistakaa. Sitten kun armeijan koko luokkaa 500-700 niin vyöryy joukot kyseisen hinttarin porteille.

s1 hieman eilen paukkui cau yritti murtaa yhtä kylää siinä kuitenkaan onnistumatta

Tänään riitti pelaaminen. Parisen viikkon ajan saannut olla raidattavana niin alkaa riittämään.... Noh... jahka joskus tulee uusi serveri niin vois taas yrittää pelata jos jaksaa...

Haarniskan päivitys on erittäin kannattavaa siinä vaiheessa kun joukkoja on tuhansia.

Haarniskoja kannattaa tietysti päivittää puolustaville joukoille ja aseita päivittää hyökkääville joukoille, sitten joskus myöhemmin pelissä...

Ei siis nyt. ;)

Joo empä ole huomannut noista päivityksistä mitään hyötyä ainakaan vielä.. ehkä sitten joskus.. toi ykkös servu on vaan NIIN hidas

Tänään riitti pelaaminen. Parisen viikkon ajan saannut olla raidattavana niin alkaa riittämään.... Noh... jahka joskus tulee uusi serveri niin vois taas yrittää pelata jos jaksaa...
Eikö just tullu. Ei kai kakkosservulla vielä kukaan ole kunnolla päässyt farmauksen makuun? Kätköjä.

Ei kantsis olla niin varma. Just kävin ryöväämässä naapurit :D

No ryöstelläänhän siellä, muttei mitään katapulttimättöjä vielä ole :) Kätköillä luulis selviävän.

No niin jos löytyy lisää pakkolaisia halukkaita liittymään PM-liittoon (serveri2), niin tänne tietoja vaan.

Porukka koostuu kokonaan Pokerimestari ja Pakkotoistolaisista.

heh, mulle ei vissiin oo tulossa kutsua..? :D Oon kyllä koko ajan raidauksen kohteena, vaikka ei ne mitään saakaan..

Joku PM-liiton kaveriko sua raidailee?

Taidanpi jättää travianin niille nördeille jotka sitä hallitsee. Joku "ownerzzzzz" tms nickkinen ryösti jus speedservul 16000-18000 ressuu yhteensä

Meikäläinen vois kaivata liittoumaa s2-servulla...

Just olin tulossa mainostamaan että PM-liitossa saattaisi kohta olla tilaa. Pistäs Stapdio Chef79:lle tai mulle (Nick_) viestiä travianissa.

Muutkin pakkislaiset jotka kaipaavat liittoumaa 2servulla, niin tänne ilmoitus tai Chef79:lle Travianiin. Liitossa tällä hetkellä pelkkiä Pokerimestarilaisia ja Pakkislaisia, eikä mielellään lähettäisi muita värväämäänkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom