Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raivo pelaatko s2 servelillä koordinaateissa -59 -32?

Pitää tännekin kertoa tämä surullinen tarina:

Hain eräällä serverillä omasta liittoumasta vahtia tänä aamuna, ja yksi faitteri ilmoittautui. Annoin oikeudet aamupäivästä. En siis halunnut tälle päivälle toimenpiteitä, vaan tulevaisuudessa, ja sen ilmoitinkin.

Olin koneelta pois puoli päivää, ja kun pääsin takaisin niin meinasin lentää perseelleni. Jätkä oli hyökännyt täysin ilman syytä yhden naapurin kimppuun neljästi , tapattanut multa puoli armeijaa ja vielä lähetellyt haistavittuhomo-viestejä perään...

Onneksi oli ymmärtäväinen naapuri ja vielä ymmärtäväisempi liittouman johtaja.

Kaveri ei kai ollut suunnitellut kovinkaan pitkää peliuraa..? ;)

Löytyiskö Server 2:sta liittoumaa mihin mahtuisi?. Koordinaatit (67,110)

Haluaisiko joku pelailla s2:lla? Tarjolla olisi vahva käyttöoikeus vajaa 400-päiseen teutonilaumaan, eli suurin paskaduuni on tehty.

Kuulun johonkin ruotsalaisten höpöhöpöliittoumaan, joka on sijoittunut kuitenkin 100 parhaan joukkoon. Kukaan omasta liittoumasta ei halunnut kylävahdiksi, niin kokeillaan näin... :D

Käytännössä siis lopetan pelaamisen s2:lla, mutta pidän tunnukset aluksi itselläni.

Haluaisiko joku pelailla s2:lla? Tarjolla olisi vahva käyttöoikeus vajaa 400-päiseen teutonilaumaan, eli suurin paskaduuni on tehty.

Kuulun johonkin ruotsalaisten höpöhöpöliittoumaan, joka on sijoittunut kuitenkin 100 parhaan joukkoon. Kukaan omasta liittoumasta ei halunnut kylävahdiksi, niin kokeillaan näin... :D

Käytännössä siis lopetan pelaamisen s2:lla, mutta pidän tunnukset aluksi itselläni.

Niin ruottin kakkosella?

Äijä antaa toisen kehittää kylää välillä ja vaihtaa sit salasanan ja alkaa pelaa taas jos kylä on kehittynyt hyvin. "Miksi tehdä itse se minkä joku toinen voi tehdä kutakuinkin yhtä hyvin?" :worship:

Äijä antaa toisen kehittää kylää välillä ja vaihtaa sit salasanan ja alkaa pelaa taas jos kylä on kehittynyt hyvin. "Miksi tehdä itse se minkä joku toinen voi tehdä kutakuinkin yhtä hyvin?" :worship:

Höpöhöpö.
Lähti vähän mopo käsistä kun olin lomilla, ja pelaan nyt neljällä serverillä. En koe enää tavallisia servereitä niin mielenkiintoisiksi kun pääsin maistamaan speed-servua, ja nyt voisin antaa pois yhden kylän. Kun ei ole tuttuja jotka pelaa, niin tarjoan tänne.

Veto-oikeuden (eli aluksi vain vahdiksi) pidän itselläni siksi, ettei kukaan lähde ihan perseilemään viikkokaupalla tehtyä duunia.

Niin ja Art2, tosiaan, ruotsin kakkosella.

edit: mistään ei taida nähdä tuota, että koska on rekisteröitynyt, mutta sanoisin että maaliskuun puolivälissä rekisteröidyin, ja olen seurannut kylää joka päivä siitä lähtien...
edit2: eikä sitä tarvitse salasanaa vaihtaa, vaan painaa pelkästään punaista ruksia jos haluaa vahdin potkia pois.

Minä voisin hoitaa kylääsi, jos sopii. Pieni miinus tulee siitä, kun kyläsi on Ruottin kakkosella, mutta kyllähän se ruotti vähän kangerrellen sujuu ja kyllähän englannilla pärjää

Harharhar (merirosvonaurua). Taitaa jotain teutoniapinaa ottaa päähän ruotsin speedservulla. Hyökkäs ihan hyvänkokosella ryhmällä ja mulla pelkkiä falangeja puolutuksessa. Sälliltä kuoli koko armeija siihen :)

Pitää tännekin kertoa tämä surullinen tarina:

Hain eräällä serverillä omasta liittoumasta vahtia tänä aamuna, ja yksi faitteri ilmoittautui. Annoin oikeudet aamupäivästä. En siis halunnut tälle päivälle toimenpiteitä, vaan tulevaisuudessa, ja sen ilmoitinkin.

Olin koneelta pois puoli päivää, ja kun pääsin takaisin niin meinasin lentää perseelleni. Jätkä oli hyökännyt täysin ilman syytä yhden naapurin kimppuun neljästi , tapattanut multa puoli armeijaa ja vielä lähetellyt haistavittuhomo-viestejä perään...

Onneksi oli ymmärtäväinen naapuri ja vielä ymmärtäväisempi liittouman johtaja.

Tähän pitää lisätä iloinen jatkokertomus, joka tosin vaati reilun 64 tunnin matkan, mutta oli sen väärti.

http://s1.travian.fi/berichte.php?id=8799516

Päälle sitten vielä sivistynyttä kirjeenvaihtoa:

fish kirjoitti:

Ei varmaan vituta. Hahahaha.

j******* 17.05.07
RE: hahahaha 18:43:47

Vituttaa!

Tähän pitää lisätä iloinen jatkokertomus, joka tosin vaati reilun 64 tunnin matkan, mutta oli sen väärti.

http://s1.travian.fi/berichte.php?id=8799516

Päälle sitten vielä sivistynyttä kirjeenvaihtoa:

fish kirjoitti:

Ei varmaan vituta. Hahahaha.

j******* 17.05.07
RE: hahahaha 18:43:47

Vituttaa!

Toi linkki aukas mun omat Travian-raportit... :X-Files Theme:

Pistetääs tällänen kysymys: eli pystyykö liittouman johtohahmo lähettämään liittouman sisällä kaikille jäsenille(tai valituille) viestin samanaikaisesti, siis yhdellä kertaa. Jos pystyy niin miten, itse en ole ainakaan löytänyt, enkä jaksaisi ruveta kaikille kirjoittamaan erikseen.

Pistähän tuonne niin muutkin näkee: http://travilog.org.ua/

Ei ossoo käyttää, joten tässä palikkaversio (pahoittelen...):

Aihe: Kerava hyökkäsi kylään Asutettu laakso
lähetetty: kello 17.05.07 kello 02:19:42

Hyökkääjä fish Kylästä Kerava

Joukkoja 50 0 62 0 27 10 5 4 0 0 1 (koneita siis 5 muurinmurtajaa, 4 katapulttia)
Menetykset 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tiedot Paaluaita tuhottu
Tiedot Viljapelto tuhottu
Tiedot Kylä tuhoutui täysin.
Saalis 33 33 33 61

Puolustaja Vahvistukset

Joukkoja 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Menetykset 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

nyt kävi paskasti jollekki fi2 servulla :) hyökkäsin sille, sit menin afk. tulin takas ni se oli käyny kans mun kylässä, 1 mun kolmesta settleristä kuoli. no.. sainpaha uuden farmin :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom