Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää tännekin kertoa tämä surullinen tarina:
Hain eräällä serverillä omasta liittoumasta vahtia tänä aamuna, ja yksi faitteri ilmoittautui. Annoin oikeudet aamupäivästä. En siis halunnut tälle päivälle toimenpiteitä, vaan tulevaisuudessa, ja sen ilmoitinkin.
Olin koneelta pois puoli päivää, ja kun pääsin takaisin niin meinasin lentää perseelleni. Jätkä oli hyökännyt täysin ilman syytä yhden naapurin kimppuun neljästi , tapattanut multa puoli armeijaa ja vielä lähetellyt haistavittuhomo-viestejä perään...
Onneksi oli ymmärtäväinen naapuri ja vielä ymmärtäväisempi liittouman johtaja.
Löytyiskö Server 2:sta liittoumaa mihin mahtuisi?. Koordinaatit (67,110)
jaa.. kai sä sanoit sille vahdillekkin jotain?
Kuullostaa hyvältä tyypiltä
Haluaisiko joku pelailla s2:lla? Tarjolla olisi vahva käyttöoikeus vajaa 400-päiseen teutonilaumaan, eli suurin paskaduuni on tehty.
Kuulun johonkin ruotsalaisten höpöhöpöliittoumaan, joka on sijoittunut kuitenkin 100 parhaan joukkoon. Kukaan omasta liittoumasta ei halunnut kylävahdiksi, niin kokeillaan näin... :D
Käytännössä siis lopetan pelaamisen s2:lla, mutta pidän tunnukset aluksi itselläni.
Äijä antaa toisen kehittää kylää välillä ja vaihtaa sit salasanan ja alkaa pelaa taas jos kylä on kehittynyt hyvin. "Miksi tehdä itse se minkä joku toinen voi tehdä kutakuinkin yhtä hyvin?"
Minä voisin hoitaa kylääsi, jos sopii. Pieni miinus tulee siitä, kun kyläsi on Ruottin kakkosella, mutta kyllähän se ruotti vähän kangerrellen sujuu ja kyllähän englannilla pärjää
Raivo pelaatko s2 servelillä koordinaateissa -59 -32?
Pitää tännekin kertoa tämä surullinen tarina:
Hain eräällä serverillä omasta liittoumasta vahtia tänä aamuna, ja yksi faitteri ilmoittautui. Annoin oikeudet aamupäivästä. En siis halunnut tälle päivälle toimenpiteitä, vaan tulevaisuudessa, ja sen ilmoitinkin.
Olin koneelta pois puoli päivää, ja kun pääsin takaisin niin meinasin lentää perseelleni. Jätkä oli hyökännyt täysin ilman syytä yhden naapurin kimppuun neljästi , tapattanut multa puoli armeijaa ja vielä lähetellyt haistavittuhomo-viestejä perään...
Onneksi oli ymmärtäväinen naapuri ja vielä ymmärtäväisempi liittouman johtaja.
Tähän pitää lisätä iloinen jatkokertomus, joka tosin vaati reilun 64 tunnin matkan, mutta oli sen väärti.
http://s1.travian.fi/berichte.php?id=8799516
Päälle sitten vielä sivistynyttä kirjeenvaihtoa:
fish kirjoitti:
Ei varmaan vituta. Hahahaha.
RE: hahahaha 18:43:47
Vituttaa!
Pistähän tuonne niin muutkin näkee: http://travilog.org.ua/