Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sehän noiden iso agenda on, että lapset altistetaan tälle mielettömyydelle ja sekoitetaan niiden seksuaalisen identiteetin kehitystä.
Oli paikallisessa s-marketissa vappu tilpehööriä tullut myyntiin,oli lapsille värikkäitä "homokoppalakkeja" myynnissä.Lapsien seksualisuus kiinnostaa häiritsevän liikaa joitain aikuisia(minulle ei lapsena heteroutta tyrkytetty/pakotettu,ja hetero olen vieläkin)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Briteissä painetaan vähän jarrua:

Sukupuolensa kyseenalaistavien tyttöjen määrä kasvoi jyrkästi Britanniassa – nyt raportti tuomitsee tarjotun hoidon rajusti​

Tuore raportti syyttää, että alaikäisille on annettu murrosiän alkua estäviä blokkerilääkkeitä liian helposti ja ilman riittävää tutkimustietoa hyödyistä.

NHS tilasi tutkimuksen vuonna 2020, kun alaikäisten määrä sen omalla sukupuoli-identiteetin kehitysklinikalla (Gids) oli noussut rajusti.

Klinikasta nousi kohu, kun sen lääkärit arvostelivat blokkerilääkkeiden määräämistä jopa 9-vuotiaille ilman että heidän syitään ja taustojaan tutkittiin. Spesialistien mukaan lapsilla oli mielenterveys- ja muita ongelmia, mutta kiireisellä klinikalla niihin ei ehditty puuttua vaan luotettiin lasten itsediagnosointiin.

Musta on järkyttävää että jo yhdeksänvuotiaille asetetaan vastuu TIETÄÄ ovatko he nyt varmasti tyttöjä vai poikia, koska tämä ratkaisee ovatko he kiireisesti lääketieteellisen hoidon tarpeessa jotta tämä kammottava väärään kehoon vangituksi joutuminen voidaan korjata. Mä olin yhdeksänvuotiaana varma siitä että oon syntyny väärään perheeseen koska oikeasti oon kuninkaallinen, mutta ois kyllä ollu todella ahdistavaa jos ois kysytty oonko ihan varma etten sittenkin oo prinssi vangittuna rahvaan edustajan vartaloon. Ehkä oon. Oonko?

Ikäraja 20v. On täysin vastuutonta antaa lääkkeitä nuorimmille. Juuri mopokortin saaneen kehitys ei ole sillä tasolla että kannattaa tehdä mitään tämän luokan päätöksiä. Ehkä jotkut on mutta uskon että monien mieli muuttuisi jos odottaisi muutaman vuoden

Svedulassa sukupuolta saa tästä eteenpäin vaihtaa korjata 16-vuotiaana.

Ruotsin valtiopäivät hyväksyi kiistellyn translain keskiviikkona selvällä ääntenenemmistöllä. Parlamentti hyväksyi äänin 234 puolesta ja 94 vastaan muutoksen, joka helpottaa juridista sukupuolenkorjausta. Lainmuutoksella sukupuolen juridisen vahvistamisen alaikäraja laskee 18 vuodesta 16 vuoteen.

Uuden lainsäädännön myötä myös poistuu vaatimus sukupuolidysforiasta eli diagnoosista sukupuoliristiriidan aiheuttamasta kokonaisvaltaisesta pahan olon tunteesta.

Siis rasismi sanan käyttö lisääntynyt uutisissa? Onko se jotenkin wokea? Vai mitä en nyt tajunnut? Mun mielestä aika loogista että kuitenkin ns. tabu aiheena ollut asia jenkeissä (orjuus historia, julkiset kukluksklaanit yms) että asiasta puhutaan enemmän ja vapautuneemmin. Mieluummin ketjuun sopivammin vaikka esimerkki jostain naurettavasta "muka-rasismista" joita varmasti löytyy ihan kuten "muka-feminismistä". Sana itse keksitty, mutta varmaan ymmärrätte mitä haen... Se kun uhriudutaan ansiokkaasti täysin turhista/"vääristä" asioista. Ja jos raotan hiukan foliohattuani, niin mietin miten joku taho esim hyötyisi masinoidusta "rasismi" sanan viljelystä? Siis tietty epäkohtia saisi vaikka amerikan tumma väestö sitä kautta nostettua keskusteluun, mutta valtion tasollako tälläistä salaista termien käyttöä ohjataan? Ymmärtäisin esimerkiksi salaisissa valtion kokouksissa todettaisiin että vedellään vähän naruista ja näytellään telkkarissa enemmän perhepositiivista materiaalia ja vähemmän miljonääri sinkkujen sekoilua koska työväenkansan mielipide on kääntynyt vahvasti heitä vastaan, ja parempi meille että he haaveilee lähiöelämästä 3+ lapsen kanssa kuin privaattijetillä hampurilaisen hakemista.

Siis rasismi sanan käyttö lisääntynyt uutisissa? Onko se jotenkin wokea? Vai mitä en nyt tajunnut? Mun mielestä aika loogista että kuitenkin ns. tabu aiheena ollut asia jenkeissä (orjuus historia, julkiset kukluksklaanit yms) että asiasta puhutaan enemmän ja vapautuneemmin. Mieluummin ketjuun sopivammin vaikka esimerkki jostain naurettavasta "muka-rasismista" joita varmasti löytyy ihan kuten "muka-feminismistä". Sana itse keksitty, mutta varmaan ymmärrätte mitä haen... Se kun uhriudutaan ansiokkaasti täysin turhista/"vääristä" asioista. Ja jos raotan hiukan foliohattuani, niin mietin miten joku taho esim hyötyisi masinoidusta "rasismi" sanan viljelystä? Siis tietty epäkohtia saisi vaikka amerikan tumma väestö sitä kautta nostettua keskusteluun, mutta valtion tasollako tälläistä salaista termien käyttöä ohjataan? Ymmärtäisin esimerkiksi salaisissa valtion kokouksissa todettaisiin että vedellään vähän naruista ja näytellään telkkarissa enemmän perhepositiivista materiaalia ja vähemmän miljonääri sinkkujen sekoilua koska työväenkansan mielipide on kääntynyt vahvasti heitä vastaan, ja parempi meille että he haaveilee lähiöelämästä 3+ lapsen kanssa kuin privaattijetillä hampurilaisen hakemista.
Kaikella tällä haetaan vaan sitä että saadaan tehtyä niitä vihapuhelakeja. Rasismi on hyvä keino siihen. Sitten sitä vihapuhetta voi laajentaa käsittämään muitakin asioita. Ja hups keikkaa kohta ollaankin siinä pisteessä että sananvapaus on kaventunut huomattavasti ja vihapuhetta voi olla vaikka hallituksen kritisointikin.

– Muutos on paluu terveeseen järkeen ja myöhäinen tunnustus siitä, että naisten hyvinvoinnilla ja turvallisuudella on väliä, Sex Matters -ryhmä sanoo Telegraphin mukaan.

Ohjeistuksessa syrjintää koskevat säännöt päivitetään siten, että sosiaaliseen sukupuoleen viittaava sana ”gender” vaihdetaan biologista sukupuolta tarkoittavaan ”sex”-sanaan.

– On hieno uutinen, että NHS:n ohjeistusta tarkistetaan niin, että sukupuoli asetetaan sille kuuluvalle paikalle: ensimmäisen periaatteen ytimeen, jonka mukaan NHS:n on kohdeltava kaikkia tasa-arvoisesti ja ihmisoikeuksia kunnioittaen, Sex Matters -ryhmän johtaja Maya Forstater sanoo.

– Sukupuolessa on kysymys biologiasta, ei identiteetistä, ja on tervetullutta, että NHS tunnustaa sen nyt saman sukupuolen asumispalvelujen ja intiimihoidon yhteydessä

1715146580759.jpeg

Suositut

Back
Ylös Bottom