Jos on vaikeuksia hahmottaa syy-seuraussuhteita, suosittelen tarkastamaan ketjun ja oman keskustelutyylin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Tuossa on muuten lääkäriliiton ohjeet sosiaalisen median keskusteluun, voit miettiä kuinka onnistuit noudattamaan sääntöjen henkeä:
Ohjeet opastavat lääkäriä toimimaan sosiaalisessa mediassa ammatillisesti ja eettisesti vastuullisesti. Sosiaalisessa mediassa jaettuun tietoon tulee aina suhtautua siten kuin se olisi täysin julkista tietoa. Lääkäri edustaa sosiaalisessa mediassa aina myös koko ammattikuntaa.
www.laakariliitto.fi
Ei minustakaan. Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja työnimikkeessäni on sanat "senior scientist", joten sitenkin nuo sokeat loukkausyrityksesi menevät täysin huti.
Kyllä. On huvittavaa kuinka kutsut minua maallikoksi ikään kuin mielipiteesi olisi arvokkaampi vain sen takia että olet"asiantuntija". Jälkimmäinen nimike on muuttunut yleiseksi naurunaiheeksi viime vuosina. Minusta taas vaikuttaa suuresti että jäät kakkoseksi myös elämänkokemuksessa, sinua on keitetty paljon harvemmassa liemessä, eikä sinulla ole mainittavaa rohkeutta sanoa totuutta ääneen silloin kun muut eivät sitä tee. Perustan arvioni kirjoitustyyliisi ja siihen ettei sinua ole viestihistoriasi perusteella erotettu lääkärin virasta. Minusta nämä asiat eivät ole mielipiteen ääneen sanomisen esiehtoja, mutta sinä ja muutama muu olette näin yrittäneet esittää.
Olen viestitellyt muutamankin ylilääkärin kanssa, ja molemmat olivat ylidefensiivisä, argumenteissaan ei ollut päätä eikä häntää, eivätkä noudattaneet omia ohjeitaan vaikka tästä huomautin. Kelvottomia verovarapalvelijoita kaikin puolin.
Mikä suhtautuminen? Olen tuonut senkin esille moneen kertaan, etten kohtele ketään yksilöä huonosti vain siksi että tämä olisi homo. Olen ollut julma henkilöille jotka ovat sattuneet olemaan homoja jotka ovat teoillaan sen ansainneet.
Olen tosiaan sitä mieltä että homous ei ole heteroseksuaalisuuden kanssa yhdenvertainen seksuaalinen suuntaumus, ja siitä että se on seurausta kehityksen häiriöstä sikiöaikana. Uskon myös sicciksen tavoin että ihminen voi muuttua homoksi useasta eri syystä.
Olen vahvasti sitä mieltä että valheen päälle rakennettuja äärivasemmistolaisia kusetuksia ei pitäisi verovaroin puskea minnekään. Jos mies haluaa pukeutua naiseksi, siitä vaan. Jos tämä mies tunkee naisten pukkariin kun vaimoni, tyttäreni tai äitini ovat siellä, aion käyttää porrastetusti voimaa kunnes uhka on poistettu. En myöskään aio kutsua näitä miehiä naisiksi.
Jep. Tiedän kyllä senkin, että kärkevä tyylini kirjoittaa on iso turn off lähes kaikille, myös niille jotka ovat periaatteessa samaa mieltä. Ketjun nimi on kuitenkin:
Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen.
Tämä on minun tykittämistäni. Jos olet eri mieltä, ole hyvä ja esiä mielipiteesi perustelujen kera. Jos perustelusi ovat luokkaa: olet maallikko ja minä asiantuntija, ajattele niin kuin käsken/olkinukkeja/heikkoja loukkauksia/asian kiertämistä, kerron halveksuntani määrän sinua kohtaan ääneen.
Syy tälle descentin käytökselle on tietysti se, että hänet pakotetaan työn puolesta esittämään tiettyjä valheita tosina. Tämän vuoksi hän ei kykene vastaamaan transpelleilystä esitettyihin kysymyksiin, koska ulosannistaan huolimatta hän ei ole tyhmä. Vaihtoehdoiksi jää siten vain hiljaa oleminen tai tässä ketjussa esittämänsä keskustelun raiteilta viemisen yrittäminen.