Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jos on vaikeuksia hahmottaa syy-seuraussuhteita, suosittelen tarkastamaan ketjun ja oman keskustelutyylin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Tuossa on muuten lääkäriliiton ohjeet sosiaalisen median keskusteluun, voit miettiä kuinka onnistuit noudattamaan sääntöjen henkeä:

Ei minustakaan. Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja työnimikkeessäni on sanat "senior scientist", joten sitenkin nuo sokeat loukkausyrityksesi menevät täysin huti.

Kyllä. On huvittavaa kuinka kutsut minua maallikoksi ikään kuin mielipiteesi olisi arvokkaampi vain sen takia että olet"asiantuntija". Jälkimmäinen nimike on muuttunut yleiseksi naurunaiheeksi viime vuosina. Minusta taas vaikuttaa suuresti että jäät kakkoseksi myös elämänkokemuksessa, sinua on keitetty paljon harvemmassa liemessä, eikä sinulla ole mainittavaa rohkeutta sanoa totuutta ääneen silloin kun muut eivät sitä tee. Perustan arvioni kirjoitustyyliisi ja siihen ettei sinua ole viestihistoriasi perusteella erotettu lääkärin virasta. Minusta nämä asiat eivät ole mielipiteen ääneen sanomisen esiehtoja, mutta sinä ja muutama muu olette näin yrittäneet esittää.
Olen viestitellyt muutamankin ylilääkärin kanssa, ja molemmat olivat ylidefensiivisä, argumenteissaan ei ollut päätä eikä häntää, eivätkä noudattaneet omia ohjeitaan vaikka tästä huomautin. Kelvottomia verovarapalvelijoita kaikin puolin.

Mikä suhtautuminen? Olen tuonut senkin esille moneen kertaan, etten kohtele ketään yksilöä huonosti vain siksi että tämä olisi homo. Olen ollut julma henkilöille jotka ovat sattuneet olemaan homoja jotka ovat teoillaan sen ansainneet.
Olen tosiaan sitä mieltä että homous ei ole heteroseksuaalisuuden kanssa yhdenvertainen seksuaalinen suuntaumus, ja siitä että se on seurausta kehityksen häiriöstä sikiöaikana. Uskon myös sicciksen tavoin että ihminen voi muuttua homoksi useasta eri syystä.
Olen vahvasti sitä mieltä että valheen päälle rakennettuja äärivasemmistolaisia kusetuksia ei pitäisi verovaroin puskea minnekään. Jos mies haluaa pukeutua naiseksi, siitä vaan. Jos tämä mies tunkee naisten pukkariin kun vaimoni, tyttäreni tai äitini ovat siellä, aion käyttää porrastetusti voimaa kunnes uhka on poistettu. En myöskään aio kutsua näitä miehiä naisiksi.

Jep. Tiedän kyllä senkin, että kärkevä tyylini kirjoittaa on iso turn off lähes kaikille, myös niille jotka ovat periaatteessa samaa mieltä. Ketjun nimi on kuitenkin: Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen.
Tämä on minun tykittämistäni. Jos olet eri mieltä, ole hyvä ja esiä mielipiteesi perustelujen kera. Jos perustelusi ovat luokkaa: olet maallikko ja minä asiantuntija, ajattele niin kuin käsken/olkinukkeja/heikkoja loukkauksia/asian kiertämistä, kerron halveksuntani määrän sinua kohtaan ääneen.

Syy tälle descentin käytökselle on tietysti se, että hänet pakotetaan työn puolesta esittämään tiettyjä valheita tosina. Tämän vuoksi hän ei kykene vastaamaan transpelleilystä esitettyihin kysymyksiin, koska ulosannistaan huolimatta hän ei ole tyhmä. Vaihtoehdoiksi jää siten vain hiljaa oleminen tai tässä ketjussa esittämänsä keskustelun raiteilta viemisen yrittäminen.
En ole lääkäri, enkä väittänyt niin. Luen myöhemmin tuon sun pitkän kirjoituksen rauhassa ja koitan vastata jotain. Ehkä olen tosiaan vaan nyt ymmärtänyt jotain taas väärin 🤔

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole lääkäri, enkä väittänyt niin. Luen myöhemmin tuon sun pitkän kirjoituksen rauhassa ja koitan vastata jotain. Ehkä olen tosiaan vaan nyt ymmärtänyt jotain taas väärin 🤔
Ahaa. Sanoit aiemmin näin:
Biologinen mies, joka syystä x yhtäkkiä kuvittelisi olevansa oikeasti biologisesti nainen, olisi tosiaan irti realiteeteista, eli psykoottinen. Itselleni ei vain ole työssäni ikinä tullut vastaan henkilöä, joka nimenomaan kuvittelisi olevansa vastakkaisen sukupuolen biologinen edustaja kaikessa laajuudessaan.
Kyse on lähes poikkeuksetta tunteista ja kokemuksista, joissa oman persoonallisuuden ja identiteetin kokemus ei vastaa kuvitelmaa siitä kokemuksesta, miltä henkilö oman biologisen sukupuolen edustajien kuvittelee kokevan.

En missään nimessä suosittelisi ketään suin päin vain "uskomaan" tällaisen identiteettikriisin syyksi oman sukupuolen vääryyttä, vaan usein syy on muualla.

Maallikon käsitys on joskus tosiaan noin yksiselitteisen typerä, että mies jotenkin harhaisesti oikeasti luulee olevansa nainen tai toisinpäin. Ja näin yksinkertainen käsitys saa maallikolla olla ollakin, ei siinä mitään. Sen väittäminen totuudeksi on kuitenkin jotain muuta
Mikä siis on ammattisi jos ei lääkäri ja ihmiset pyytävät sinua vahvistamaan harhansa omasta sukupuolestaan, ja sinä olet asiantuntija ja minä maallikko?

Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja työnimikkeessäni on sanat "senior scientist"

hunter-schafer-laugh-ezgif.com-resize.gif

Ahaa. Sanoit aiemmin näin:

Mikä siis on ammattisi jos ei lääkäri ja ihmiset pyytävät sinua vahvistamaan harhansa omasta sukupuolestaan, ja sinä olet asiantuntija ja minä maallikko?
No en ala ammattiani tässä nyt sinulle tässä avaamaan, sitä voi nyt sitten halutessaan vain arvuutella.

No en ala ammattiani tässä nyt sinulle tässä avaamaan, sitä voi nyt sitten halutessaan vain arvuutella.
Alkaa kuulostaa siltä että et ole minkälänainen terveysalan auktoriteetti, sinulla ei ole mitään kannuksia kutsua ketään maallikoksi, eikä sinulla ole tarvittavaa koulutusta tuntea ylemmyyttä elämämkoululaisia kohtaan.

Psykiatrinen sairaanhoitaja?

Viimeksi muokattu:
Alkaa kuulostaa siltä että et ole minkälänainen terveysalan auktoriteetti, sinulla ei ole mitään kannuksia kutsua ketään maallikoksi, eikä sinulla ole tarvittavaa koulutusta tuntea ylemmyyttä elämämkoululaisia kohtaan.

Psykiatrinen sairaanhoitaja?
Termi maallikko ei ole mitenkään loukkaava, vaan esimerkiksi minä olen täysi maallikko, jos puhun auton korjaamisesta alan oikean ammattilaisen kanssa, tai putkihommista putkimiehen kanssa.
Ja eikö tuo nyt tullut jo selväksi, että tuolla elämänkoulu-asenteella en viitannut koulutukseen, vaan tyyliin ja asenteisiin?

Termi maallikko ei ole mitenkään loukkaava, vaan esimerkiksi minä olen täysi maallikko, jos puhun auton korjaamisesta alan oikean ammattilaisen kanssa, tai putkihommista putkimiehen kanssa.
Ja eikö tuo nyt tullut jo selväksi, että tuolla elämänkoulu-asenteella en viitannut koulutukseen, vaan tyyliin ja asenteisiin?
Oletko sinä nyt "oikea alan ammattilainen" sellaisten ihmisten suhteen jotka tuntevat olevansa vastakkaista sukupuolta?

Oletko sinä nyt "oikea alan ammattilainen" sellaisten ihmisten suhteen jotka tuntevat olevansa vastakkaista sukupuolta?
Kyllä näin sanoisin, nimenomaan ammatillisesta näkökulmasta. Aina tietenkin löytyy paljon kokeneempia ja pätevämpiä ammattilaisia. Ja tulokulma aiheeseen riippuu usein myös ammatista, ja tulokulma itsessään voi monelle merkitä paljon sen suhteen, kuinka paljon niille ammatillisille näkemyksille kukin antaa lopulta arvoa.

Mutta näin jälkikäteen ajateltuna 'Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen' -ketju on ehkä vastakkaisille näkemyksille väärä, niin lienee viisainta tai ainakin helpointa antaa muiden jatkaa...

Kyllä näin sanoisin, nimenomaan ammatillisesta näkökulmasta. Aina tietenkin löytyy paljon kokeneempia ja pätevämpiä ammattilaisia. Ja tulokulma aiheeseen riippuu usein myös ammatista, ja tulokulma itsessään voi monelle merkitä paljon sen suhteen, kuinka paljon niille ammatillisille näkemyksille kukin antaa lopulta arvoa.
Jos lupaan etten huomauta ettet ole sairaanhoitajana asiantuntija tai korkeasti koulutettu, kerrotko millä tavalla kohtaat työssäsi ihmisiä jotka luulevat/tuntevat olevansa vastakkaista sukupuolta?

Voisitko kuitenkin alan miehenä vastata sinulle aiemmin esitettyihin kysymyksiin:
-Mistä mies voisi tietää miltä naisesta voisi tuntua?
-Miksi muun yhteiskunnan tarvitsee vahvistaa (oikeastihan kyse on alistamisesta, sano ääneen tämä vaatimani vale) näiden ihmisten identiteetti jos he tietävät että kyseessä on tunne eikä fakta?
-Miksi sinun ammattikuntasi (ei ole ammattikuntasi uusien tietojen mukaan) "hoitaa" tätä harhaa runtelemalla näiden ihmisten kehot hormoneilla ja sukupuolileikkauksilla? Varsinkin kun tiedetään ettei tällä ole vaikutusta kys. ryhmän itsemurhatilastoihin.
Mutta näin jälkikäteen ajateltuna 'Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen' -ketju on ehkä vastakkaisille näkemyksille väärä, niin lienee viisainta tai ainakin helpointa antaa muiden jatkaa...
Minusta taas nimenomaan keulimisketjuissa tarvitaan vastakkaisia näkökulmia. Mieluiten tietysti kunnon perustelujen kera.

Tärkeestä asiasta riidelty monta sivua 😂😁 hyvä kundit. Jonku pitäs kutsua teidät podcastiin keskustelemaan asiasta.
Kyllä.

Sanoin että mielestäni minulta kerätyillä verovaroilla ei tulisi subventoida mielisairauden tukemista, lapsille ei tulisi valehdella perusbiologiasta eikä subjektiivistä VÄÄRÄÄ tunnetta omasta sukupuolesta tulisi suojata syrjintälailla. Tätä vastaan ei ollut oikein argumentteja niin vihollisen täytyi hieman kiemurrella.

Onko asiaan liittyvä lainsäädäntö, keskustelu ja toimet sinusta tyydyttävästi hoidettuja?

Arvelinkin.
Aikuisten maailmassahan tämä on oikeasti aivan vitun tärkeä asia.
Onhan se, mutta ette te sitä asiaa täällä ratko vaikka olis miten tärkeä. Koetko että tämä pakkiksella möykkäys ohjaa verorahoja tai lainsäädäntöä parempiin kohteisiin/suuntiin? Aivan. Ja tästä päästäänkin takas siihen ettei vois vähempää kiinnostaa.

Hauska tuo sanavalinta, vitun tärkeä. Se kyllä pyörittää maailmaa ja suistaa näköjään osalla raiteiltaanki.

Onhan se, mutta ette te sitä asiaa täällä ratko vaikka olis miten tärkeä. Koetko että tämä pakkiksella möykkäys ohjaa verorahoja tai lainsäädäntöä parempiin kohteisiin/suuntiin? Aivan. Ja tästä päästäänkin takas siihen ettei vois vähempää kiinnostaa.
Kyllä, julkinen keskustelu auttaa korjaamaan epäkohtia. Tästäkin, näennäisen riitaisesta, moni hiljainen lukija voi vaikkapa saada idean että minäpä en lähdekään mukaan ihan jokaiseen järjettömyyteen, äänestän sitä vastaan ja jopa sanon sen ääneen. Perhosvaikutus.

Hauska tuo sanavalinta, vitun tärkeä. Se kyllä pyörittää maailmaa ja suistaa näköjään osalla raiteiltaanki.
Osaatko sanoa kenen maailma on mennyt raiteiltaan? Minulta ei ainakaan, enkä näe viitteitä siitä että vihollisleirin edustajillakaan olisi näin käynyt.

Jos lupaan etten huomauta ettet ole sairaanhoitajana asiantuntija tai korkeasti koulutettu, kerrotko millä tavalla kohtaat työssäsi ihmisiä jotka luulevat/tuntevat olevansa vastakkaista sukupuolta?

Voisitko kuitenkin alan miehenä vastata sinulle aiemmin esitettyihin kysymyksiin:
-Mistä mies voisi tietää miltä naisesta voisi tuntua?
-Miksi muun yhteiskunnan tarvitsee vahvistaa (oikeastihan kyse on alistamisesta, sano ääneen tämä vaatimani vale) näiden ihmisten identiteetti jos he tietävät että kyseessä on tunne eikä fakta?
-Miksi sinun ammattikuntasi (ei ole ammattikuntasi uusien tietojen mukaan) "hoitaa" tätä harhaa runtelemalla näiden ihmisten kehot hormoneilla ja sukupuolileikkauksilla? Varsinkin kun tiedetään ettei tällä ole vaikutusta kys. ryhmän itsemurhatilastoihin.

Minusta taas nimenomaan keulimisketjuissa tarvitaan vastakkaisia näkökulmia. Mieluiten tietysti kunnon perustelujen kera.
En ole sairaanhoitaja, enkä ole väittänyt niin.
Mutta joo, tajusin sun olevan sama henkilö, joka fiilistelee noita videoita, joissa vittuillaan poliiseille ja sitten uhriudutaan, eikä mitkään järkevät ja hyvät argumentit ole sielläkään riittänyt, niin en lähde edes yrittämään.

Mutta joo, tajusin sun olevan sama henkilö, joka fiilistelee noita videoita, joissa vittuillaan poliiseille ja sitten uhriudutaan, eikä mitkään järkevät ja hyvät argumentit ole sielläkään riittänyt, niin en lähde edes yrittämään.

Ja mies väittää omistavansa kaksi korkeakoulututkintoa, netti se on vaan vänkä paikka.

Mitä ihmeen fiilistelyä? Totesin että poliisi rikkoi lakia. Tästä sitten tyrannian kannattajat kehittelivät erilaisia kuviteltuja tilanteita missä poliisin toiminta olisi ollut perusteltua. Et näytä ymmärtävän mikä on järkevä ja hyvä argumentti. Ikävää ettet suostu paljastamaan ammattiasi joka väitetysti tekee sinusta asiantuntijan aiheessa. Ulosantisi on ollut niin kömpelöä että en osta tätä väitettä.

Jos et kykene puolustamaan mielipiteitäsi keskustelussa kannattaa harkita mielipiteiden vaihtoa sellaisiin jotka kestävät tarkastelua.

Kyllä, julkinen keskustelu auttaa korjaamaan epäkohtia. Tästäkin, näennäisen riitaisesta, moni hiljainen lukija voi vaikkapa saada idean että minäpä en lähdekään mukaan ihan jokaiseen järjettömyyteen, äänestän sitä vastaan ja jopa sanon sen ääneen. Perhosvaikutus.

Osaatko sanoa kenen maailma on mennyt raiteiltaan? Minulta ei ainakaan, enkä näe viitteitä siitä että vihollisleirin edustajillakaan olisi näin käynyt.
Uskoisin että omalla ulosannillasi tuotat päinvastaista reaktiota täällä kuin mitä haluat, kaikki epäloogisuudet mitä sulle on osoitettu ja meuhkaamisesi ei varmasti auta asiaasi, menet ihan samaan sarjaan noiden Anojen ja muiden kanssa öyhöttämiselläsi. Mikä on sinällään ihan hyvä asia kun kaikki sinua tukeneet täälläkin menevät samaan öyhökastiin. Eihän kukaan täysijärkinen halua tohon porukkaan samaistua.

Uskoisin että omalla ulosannillasi tuotat päinvastaista reaktiota täällä kuin mitä haluat, kaikki epäloogisuudet mitä sulle on osoitettu ja meuhkaamisesi ei varmasti auta asiaasi, menet ihan samaan sarjaan noiden Anojen ja muiden kanssa öyhöttämiselläsi. Mikä on sinällään ihan hyvä asia kun kaikki sinua tukeneet täälläkin menevät samaan öyhökastiin. Eihän kukaan täysijärkinen halua tohon porukkaan samaistua.
Mikä epäloogisuus minulle on osoitettu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom