Ei ole uskottavaa, kun olet puhunut miten eri mieltä olevat ollaan vihollisia ja vihollisia vastaan saa käyttää lyömäaseena kaikkia keinoja.
En ole sanonut että eri mieltä olevat ovat vihollisia. Olen sanonut että sinä ja muut mädätyksen puolustajat olette vihollisia. Ymmärrätkö eron totuuden ja väittämäsi olkinuken välillä?
En ole sanonut että lyömäaseena saa käyttää kaikkia keinoja. Olen sanonut:
Mielestäni homous on kehitysvamma jota voidaan käyttää lyömäaseena epämiellyttäviä henkilöitä kohtaan siinä missä muitakin vajavaisuuksia. Homoseksuaalisuus itsessään ei ole naurun asia. Sic- on äärimmäisen epämiellyttävä ihminen ja väittää olevansa hetero, joten pilkkaan häntä tällä koska hän ei halua hyväksyä sitä.
Ymmärrätkö eron totuuden ja rakentamasi olkinuken välillä?
Itse haukuit minua homoksi ja kommentoin tuota alle olevaa kommenttiasi. Onhan tuo ihan sairas ajattelutapa.
Sinä haluat kyntää "transnaisia".
Transnaiset ovat miehiä.
Sinä olet mies.
Et ole hetero.
Tämä ei ole loukkaus, tämä on faktan toteaminen. Ymmärrätkö eron?
Nimenomaan doxxailet muita. Tuo on uhkailua, kun väität tietäväsi kuka toinen kirjoittelija on. Pitääkö sinusta olla huolissaan, kun myös puhut eri mieltä olevista vihollisina ja syyllisinä? Jos descent olisi lääkäri, niin olisitko ottanut yhteyden lääkäriliittoon tms. kun tiedät hänen henkilöllisyyden?
:D tiedon JULKAISEMINEN on doxaamista. Mitä yksityistietoa minä nyt olen julkaissut?
Hänhän ei ole lääkäri, eikä ilmeisesti asiantuntijakaan kuten väitti ennen kuin aloitti peruuttelun.
Ymmärrätkö nyt eron totuuden ja rakentamasi olkinuken välillä?
Ei kukaan muu aloittanut tuota doxxaamista. Sinulla meni vain niin tunteisiin, kun sinä olet seksuaalisesti epävarma itsestäsi ja et kestä sitä, että hetero voi pitää Hunteria kauniina. Nyt sitten raivoat ja vietät illat tonkimalla toisten viestihistoriaa vuosikaudet taaksepäin ja koettamalla selvittää kuka sinua loukkasi niin verisesti.
-kukaan ei ole doksannut täällä.
-minulla ei ole mennyt tunteisiin.
-en ole seksuaalisesti epävarma.
-heterot eivät haaveile toisten miesten "kyntämisestä" ja imettävänä olemisesta. Et ole hetero.
-en vietä iltojani tämän parissa.
-minua ei ole loukattu, olen huvittunut ja viihdytetty tiedän kiemurtelustanne.
Kirjaimellisesti JOKAINEN kirjoittamasi asia oli vale. Ymmärrätkö tämän?