Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Olet varmasti ihan pätevä työssäsi, mutta et ole asiantuntija sukupuoli-identiteettiasioissa. Tämä ei ole loukkaus, tämä on faktan toteaminen.
Vuosien aikana ihminen saattaa tehdä työurallaan paljonkin. Eli eihän me tuon opinnäytetyön peruusteella voida ihmisen asiantuntijuutta määrittää. Sitä kun ei määritellä pelkän koulutuksen perusteella 🤔

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:Pitäisikö nyt huolestua tästä Chavezista? @Mike

Tyyppi tonkii toisten viestihistoriaa ja etsii sieltä vittuiltavaa (kuten no-bodyn kohdalla) ja nyt näköjään jopa doxxaa toisia kirjoittajia. Sen lisäksi sama tyyppi kirjoittelee ketjuun miten eri mieltä olevat on "vihollisia" ja miten on "paha pahoille". Jokainen voi selailla ketjua taaksepäin ja nähdä nuo viestit.

Pitäisikö tässä oikeasti huolestua, että kun on eri mieltä transnaista netissä, niin joku sekopää tulee työpaikalle raivoamaan tms.? Selkeästi tyyppi menee koko ajan henkilökohtaisuuksiin ja koettaa päästä tekemisiin muuten, kuin vain kirjoittelemalla.

Silmäilin muuten opinnäytetyösi läpi tuossa äsken. Ihan hyvää tekstiä, vaikka onkin kolmen hengen ryhmässä tehty eikä ole varmuutta millä laajuudella osallistuit tekstin tuottamiseen. Olet varmasti ihan pätevä työssäsi, mutta et ole asiantuntija sukupuoli-identiteettiasioissa. Tämä ei ole loukkaus, tämä on faktan toteaminen.

Tyyppi tonkii toisten viestihistoriaa ja etsii sieltä vittuiltavaa (kuten no-bodyn kohdalla) ja nyt näköjään jopa doxxaa toisia kirjoittajia. Sen lisäksi sama tyyppi kirjoittelee ketjuun miten eri mieltä olevat on "vihollisia" ja miten on "paha pahoille". Jokainen voi selailla ketjua taaksepäin ja nähdä nuo viestit.
Väärin. Etsin selitystä sille että no-body ei ymmärrä lukemaansa. Selitys löytyi.

Irrotit sitaattini asiayhteydestä. Sinä itse vedit loukkauksia keskusteluun, kommentoin tylysti siihen, kommentoit:

Oletpas sinä mukava ja tasapainoinen tyyppi. :ROFLMAO:
Hyvä hyville, paha pahoille.

Doksaus:
Doksaus eli doksaaminen (myös doxaus, doxaaminen; engl. doxing tai doxxing < docs < documents ’asiakirjat’) tarkoittaa toisen ihmisen henkilöllisyyden tai yksityisten tietojen keräämistä ja julkaisemista, etenkin rangaistukseksi tai kostoksi.
En ole julkaissut yksityistietoja, luin henkilön itse julkiselle foorumille postaaman nimen ja löin sen theseukseen. En rangaistu- tai kostotarkoituksessa (doksaus), vaan esitetyn väitteen todentamiseksi (väite oli valheellinen).
Pitäisikö tässä oikeasti huolestua, että kun on eri mieltä transnaista netissä, niin joku sekopää tulee työpaikalle raivoamaan tms.? Selkeästi tyyppi menee koko ajan henkilökohtaisuuksiin ja koettaa päästä tekemisiin muuten, kuin vain kirjoittelemalla.
:D Epäkeskustelun keisari kehtaa sanoa näin.
Minä yritin puhua asiasta, se ei teille kolmelle käynyt. Halusitte puhua keskustelijoista, sekin käy minulle.

Turha ulista jos ei kestä itse aloittamaansa tyyliä.

Viimeksi muokattu:
Minä en välttämättä täysin omalla nimellä ole jokaiseen tarkoitukseen tehtyä sähköpostia luonut, mutta onhan tuo jo sen verran pelottavaa, että en uskalla kyllä ko. henkilön kanssa vääntää, kun on hieman vaikea muistaa, mitä kaikkea on viimeisen melkein 20 vuoden aikana tänne itsestään antanut.
Hyi helvetti...

Minä en välttämättä täysin omalla nimellä ole jokaiseen tarkoitukseen tehtyä sähköpostia luonut, mutta onhan tuo jo sen verran pelottavaa, että en uskalla kyllä ko. henkilön kanssa vääntää, kun on hieman vaikea muistaa, mitä kaikkea on viimeisen melkein 20 vuoden aikana tänne itsestään antanut.
Hyi helvetti...
Opinnäytetyön aihe mätsäsi täydellisesti, epäilen vahvasti että kyseessä oli sinun tekeleesi.

Vääntämisen sijaan voisit toki kokeillä keskustelemista ja argumenttiesi puolustamista. Tähän asti olet tehnyt vain omituisia olkinukkeja, haukkunut muiden keskustelijoiden koulutustasoa (omasi oli tosiaan alempi), kertonut olevasi asiantuntija (et ole) ja haukkunut tyhmäksi.

Edit.
Viimeiset 9 sivua ovat olleet edustava esimerkki keskustelusta woke-kulttuurin edustajien kanssa. Ammutaan kaikki argumenttivirheet pöydälle, syytetään muita niistä, kieltäydytään keskustelemasta asiasta, mennään henkilökohtaisuuksiin ja lopuksi itketään että on turvaton olo.

Tyyppi tonkii toisten viestihistoriaa ja etsii sieltä vittuiltavaa (kuten no-bodyn kohdalla) ja nyt näköjään jopa doxxaa toisia kirjoittajia.

Hyi helvetti...

Alkaahan tuollainen taustojen penkominen mennä aika maaniseksi varsinkin kaverilta, jonka pitäisi olla korkeakoulutettu ja jotenkin sivistynyt eikä mikään harmiton peräkamarivajakki. Onneksi olen itse aina pyrkinyt pitämään silmällä, että nick ja oikea identiteetti eivät ole suoraan yhdistettävissä, mutta enhän minä täällä 20 vuoden ja tuhansien viestien jälkeen anonyymikaan ole, jos joku kaheli tosissaan stalkkaamaan alkaisi.

Riittää siis minullekin kun olen tähän keskusteluun muutenkin oleellisilta osin kaiken antanut, mitä minulla siihen annettavaa on, ja vähäkin pyrkimys asialliseen keskusteluun näköjään on parin viimeisen sivun myötä häipynyt henkilökohtaisuuksien tieltä.

Ja jos Chavez tämän haluaa tulkita voitoksi itselleen niin siitä vain, ripusta sulka haltuusi, taputa itseäsi selkään ja tarjoa itsellesi kalja. Jokainen, joka tätä keskustelua jostain syystä viitsii lukea, voi sitten vapaasti tehdä oman henkilökohtaisen arvionsa itse aiheesta sekä keskusteluun osallistujista ja heidän ulosantinsa laadusta.

Opinnäytetyön aihe mätsäsi täydellisesti, epäilen vahvasti että kyseessä oli sinun tekeleesi.

Vääntämisen sijaan voisit toki kokeillä keskustelemista ja argumenttiesi puolustamista. Tähän asti olet tehnyt vain omituisia olkinukkeja, haukkunut muiden keskustelijoiden koulutustasoa (omasi oli tosiaan alempi), kertonut olevasi asiantuntija (et ole) ja haukkunut tyhmäksi.

Edit.
Viimeiset 9 sivua ovat olleet edustava esimerkki keskustelusta woke-kulttuurin edustajien kanssa. Ammutaan kaikki argumenttivirheet pöydälle, syytetään muita niistä, kieltäydytään keskustelemasta asiasta, mennään henkilökohtaisuuksiin ja lopuksi itketään että on turvaton olo.
Valehtelua edelleen täynnä nuo ekat kaksi kappaletta, kuten muiden keskustelijoiden arvostelu koulutuksen perusteella tai oma koulutustasoni.

Mutta tämä on nyt vihdoin viimeinen viesti sulle, onhan tuo pimeetä miten olit jotain mun vanhoja viestejä kolunnut, löytänyt eräälle henkilölle osoittamani sähköpostiosoitteen ja sen perusteella etsinyt nimellä sitten ties mitä.
Ei tervettä menoa. Itselle ei olisi tullut mieleenkään sun kohdalla, vaikka onkin vastaavia epäilyitä koulutustasi ja ammattinimikettäsi kohtaan.

Pitkäänkö sulta kesti etsiä minulta reilusti toistakymmentä vuotta vanhoja viestejä liketettäväksi?
Taas sen alle 2min. Haukuit peräkammaripojaksi, pidin tätä indikaattorina siitä että olet itse sellainen. Hienoa että olet perheellinen!
@Mike , kuten @SIC- tuossa ylempänä kirjoitteli, niin tämän kaverin hommat alkavat mennä sille tasolle, että olisiko jo ylläpidon toimien paikka? Eri mieltä keskusteluissa saa olla, mutta tällainen useamman kirjoittajan vanhojen viestien kaivelu ihan urakalla keskustelun jatkona menee jo melkoisen pimeäksi.
Niin, kuka sen keskustelujen ulkopuolisen kaivelun nyt aloittikaan?

Sinunkin hyeenalaumasi etsi muista ketjuista ammuksia minua kohtaan ensin, mutta se on toki eri asia koska se oli rakenteisiin kohdistuvaa doksaamista :)
Kesti muuten valehtelematta alle 5 minuuttia löytää nimesi ja opinnäytetyösi. Samalla osui silmään pari mielenkiintoista viestiä sinun anabolisten
Jos oltaisiin kuitenkin keskitytty ihan siihen, mitä minä itse teen, eikä siihen mitä muut kirjoittelijat ovat mahdollisesti tehneet.

En ole opiskellut Suomessa, mutta hienoa, jos olet jonkun random opparin löytänyt ja lukenut sen läpikin 👍
Mutta pystytkö sä nyt millään vaan jättämään tätä tähän?

Jos oltaisiin kuitenkin keskitytty ihan siihen, mitä minä itse teen, eikä siihen mitä muut kirjoittelijat ovat mahdollisesti tehneet.
Keskityitko sinä siihen mitä minä kirjoitin?
En ole opiskellut Suomessa, mutta hienoa, jos olet jonkun random opparin löytänyt ja lukenut sen läpikin 👍
"Silmäilin läpi=lukenut läpi". Mutta aina viimeinen valhe mahtuu sekaan, eikös?
Mutta pystytkö sä nyt millään vaan jättämään tätä tähän?
Jättämään mitä tähän? Transkeskustelua? En tietenkään, siellä ne edelleenkin polttaa minun verovarojani ja asettaa tyttäriäni vaaraan valheisiin perustuvan liikkeen varjolla.

Tähän kyseiseen ketjuun sinä voit lopettaa kirjoittelun ihan milloin haluat. Viestisi äsken läpikäyneenä en oikein ymmärrä miksi edes aloitit.

Väärin. Etsin selitystä sille että no-body ei ymmärrä lukemaansa. Selitys löytyi.

Ei ole uskottavaa, kun olet puhunut miten eri mieltä olevat ollaan vihollisia ja vihollisia vastaan saa käyttää lyömäaseena kaikkia keinoja.

Irrotit sitaattini asiayhteydestä. Sinä itse vedit loukkauksia keskusteluun, kommentoin tylysti siihen, kommentoit:

Itse haukuit minua homoksi ja kommentoin tuota alle olevaa kommenttiasi. Onhan tuo ihan sairas ajattelutapa.

Mielestäni homous on kehitysvamma jota voidaan käyttää lyömäaseena epämiellyttäviä henkilöitä kohtaan siinä missä muitakin vajavaisuuksia. Homoseksuaalisuus itsessään ei ole naurun asia. Sic- on äärimmäisen epämiellyttävä ihminen ja väittää olevansa hetero, joten pilkkaan häntä tällä koska hän ei halua hyväksyä sitä.

Doksaus:

En ole julkaissut yksityistietoja, luin henkilön itse julkiselle foorumille postaaman nimen ja löin sen theseukseen. En rangaistu- tai kostotarkoituksessa (doksaus), vaan esitetyn väitteen todentamiseksi (väite oli valheellinen).

:D Epäkeskustelun keisari kehtaa sanoa näin.
Minä yritin puhua asiasta, se ei teille kolmelle käynyt. Halusitte puhua keskustelijoista, sekin käy minulle.

Nimenomaan doxxailet muita. Tuo on uhkailua, kun väität tietäväsi kuka toinen kirjoittelija on. Pitääkö sinusta olla huolissaan, kun myös puhut eri mieltä olevista vihollisina ja syyllisinä? Jos descent olisi lääkäri, niin olisitko ottanut yhteyden lääkäriliittoon tms. kun tiedät hänen henkilöllisyyden?

Se, että puolustat haitallista aatetta johon et itsekään usko sen vuoksi ettet uskalla sanoa vastaan mihinkään, tekee sinusta vihollisen. Sinä olet syypää siihen että tulen joutumaan elämäni aikana poistamaan naiseksi pukeutuneen miehen jotka menevät samaan pukuhuoneeseen tyttärieni kanssa. Sinä olet syypää siihen että joudun selvittämään milloin SETA tekee keikkaa lasteni kouluun ja joudun pitämään heidät kotona silloin. Sinä olet syypää siihen että kasvavassa määrin joudun rahoittamaan lasten ja teinien sukupuolielinten silpomisoperaatioita ja hormonihoitoja "lääketieteen" nimissä. Te mädätätte yhteiskuntaa, olette mädättäjiä.

Turha ulista jos ei kestä itse aloittamaansa tyyliä.

Ei kukaan muu aloittanut tuota doxxaamista. Sinulla meni vain niin tunteisiin, kun sinä olet seksuaalisesti epävarma itsestäsi ja et kestä sitä, että hetero voi pitää Hunteria kauniina. Nyt sitten raivoat ja vietät illat tonkimalla toisten viestihistoriaa vuosikaudet taaksepäin ja koettamalla selvittää kuka sinua loukkasi niin verisesti.

Ei ole uskottavaa, kun olet puhunut miten eri mieltä olevat ollaan vihollisia ja vihollisia vastaan saa käyttää lyömäaseena kaikkia keinoja.
En ole sanonut että eri mieltä olevat ovat vihollisia. Olen sanonut että sinä ja muut mädätyksen puolustajat olette vihollisia. Ymmärrätkö eron totuuden ja väittämäsi olkinuken välillä?

En ole sanonut että lyömäaseena saa käyttää kaikkia keinoja. Olen sanonut:
Mielestäni homous on kehitysvamma jota voidaan käyttää lyömäaseena epämiellyttäviä henkilöitä kohtaan siinä missä muitakin vajavaisuuksia. Homoseksuaalisuus itsessään ei ole naurun asia. Sic- on äärimmäisen epämiellyttävä ihminen ja väittää olevansa hetero, joten pilkkaan häntä tällä koska hän ei halua hyväksyä sitä.
Ymmärrätkö eron totuuden ja rakentamasi olkinuken välillä?

Itse haukuit minua homoksi ja kommentoin tuota alle olevaa kommenttiasi. Onhan tuo ihan sairas ajattelutapa.
Sinä haluat kyntää "transnaisia".
Transnaiset ovat miehiä.
Sinä olet mies.
Et ole hetero.
Tämä ei ole loukkaus, tämä on faktan toteaminen. Ymmärrätkö eron?

Nimenomaan doxxailet muita. Tuo on uhkailua, kun väität tietäväsi kuka toinen kirjoittelija on. Pitääkö sinusta olla huolissaan, kun myös puhut eri mieltä olevista vihollisina ja syyllisinä? Jos descent olisi lääkäri, niin olisitko ottanut yhteyden lääkäriliittoon tms. kun tiedät hänen henkilöllisyyden?
:D tiedon JULKAISEMINEN on doxaamista. Mitä yksityistietoa minä nyt olen julkaissut?
Hänhän ei ole lääkäri, eikä ilmeisesti asiantuntijakaan kuten väitti ennen kuin aloitti peruuttelun.
Ymmärrätkö nyt eron totuuden ja rakentamasi olkinuken välillä?

Ei kukaan muu aloittanut tuota doxxaamista. Sinulla meni vain niin tunteisiin, kun sinä olet seksuaalisesti epävarma itsestäsi ja et kestä sitä, että hetero voi pitää Hunteria kauniina. Nyt sitten raivoat ja vietät illat tonkimalla toisten viestihistoriaa vuosikaudet taaksepäin ja koettamalla selvittää kuka sinua loukkasi niin verisesti.
-kukaan ei ole doksannut täällä.
-minulla ei ole mennyt tunteisiin.
-en ole seksuaalisesti epävarma.
-heterot eivät haaveile toisten miesten "kyntämisestä" ja imettävänä olemisesta. Et ole hetero.
-en vietä iltojani tämän parissa.
-minua ei ole loukattu, olen huvittunut ja viihdytetty tiedän kiemurtelustanne.

Kirjaimellisesti JOKAINEN kirjoittamasi asia oli vale. Ymmärrätkö tämän?

Tätä en ymmärrä. Tuo Finelia ei ole yhtään naisen näköinen. Parta yms. ja silti inttää olevansa nainen. Riittääkö se muka nykyään naiseksi muuttumiseen, että laittaa vain hameen päälle? Ja sitten voi mennä sekoilemaan naisten vessaan yms. Eikö nykyään transnaisen enää edes tarvitse näyttää naiselta ulkoisesti? Millä tavalla oikein kokee olevansa nainen, jos kasvattaa partaa yms. samalla.

Tätä en ymmärrä. Tuo Finelia ei ole yhtään naisen näköinen. Parta yms. ja silti inttää olevansa nainen. Riittääkö se muka nykyään naiseksi muuttumiseen, että laittaa vain hameen päälle? Ja sitten voi mennä sekoilemaan naisten vessaan yms. Eikö nykyään transnaisen enää edes tarvitse näyttää naiselta ulkoisesti? Millä tavalla oikein kokee olevansa nainen, jos kasvattaa partaa yms. samalla.

Tässä vielä printtiversio:
1721195535402.webp

On se nyt saatana, kun ei voi enää edes urheilukisoja järjestää, ilman että pitää ajaa jotain täysin sairasta agendaa!

453011838_8299479703443912_4769010484267450644_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom