Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No perustele nyt ensin, miten voi tässä tapauksessa olla älykkyyosamääränsä mukaan älykäs homoseksuaalinen henkilö olemassa?

Ja tuohon ensimmäiseen. Ei se henkilö lähes koskaan niin luule, vaan kokee. Sinä olet vain niin tyhmä, että luulet, että hän luulee niin.
Vastaa sinä sinuille esitettyihin kysymyksiin:
Mikä tuossa nyt on monimutkaista? Onko sinun mielestä mahdollista että mies luulee olevansa nainen, eikä ole mielisairas?
Sekä:
Kuten olen aiemmin sanonut, seksi saman sukupuolen edustajan kanssa on homoa, ja homoseksuaaliset aktit eri sukupuolen edustajan kanssa voivat olla homoja, mutta näissä on mielipidevaraa.
Mitä osaa et ymmärrä tuosta? Jos nainen tunkee sträppärin sinun perseeseesi, se on minun mielestäni homoa. Jos sinä olet sinä mieltä että se on heteroa eikä akti voi olla homoseksuaalinen, olemme erimielisiä mutta en ala väittelemään asiasta kanssasi.

Pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään, jos nuoret lipuvat kohti woke-hegemoniaa, kun saattavat luulla/pelätä, että se "ei-wokettava" osuus koostuu @chavez :in kaltaisista ihmisistä 😪
Siis ihmisistä jotka eivät hyväksy valheita totuudeksi?

Lapsiasianvaltuutettu, dosentti:
IMG_2804.jpeg
IMG_2805.jpeg
IMG_2806.jpeg

Pekkarinen on varmaankin oikeassa siinä etteivät lapset liitä naamioita seksuaaliseen kanssakäymiseen. Pekkarinen tuntuu sivuuttavan sen seikan että nuo nahkanaamiomiehet saavat seksuaalista mielihyvää tuosta, aivan samoin kuin ristiinpukeutujat saavat esimerkiksi "trans storytime" kirjastohetkien aikana kun lukevat lapsille kirjoja. He siis käyttävät lapsia seksuaalisen mielihyvän saavuttamiseen.

Mikä tuossa nyt on monimutkaista? Onko sinun mielestä mahdollista että mies luulee olevansa nainen, eikä ole mielisairas?

Tiedän mitä kehitysvammaisuus tarkoittaa. Olen pohtinut sitä. Olen sitä mieltä että homoseksuaalisuus on kehitysvamma.
Perustele mielipiteesi kunnolla jos haluat keskustella aiheesta.
Biologinen mies, joka syystä x yhtäkkiä kuvittelisi olevansa oikeasti biologisesti nainen, olisi tosiaan irti realiteeteista, eli psykoottinen. Itselleni ei vain ole työssäni ikinä tullut vastaan henkilöä, joka nimenomaan kuvittelisi olevansa vastakkaisen sukupuolen biologinen edustaja kaikessa laajuudessaan.
Kyse on lähes poikkeuksetta tunteista ja kokemuksista, joissa oman persoonallisuuden ja identiteetin kokemus ei vastaa kuvitelmaa siitä kokemuksesta, miltä henkilö oman biologisen sukupuolen edustajien kuvittelee kokevan.

En missään nimessä suosittelisi ketään suin päin vain "uskomaan" tällaisen identiteettikriisin syyksi oman sukupuolen vääryyttä, vaan usein syy on muualla.

Maallikon käsitys on joskus tosiaan noin yksiselitteisen typerä, että mies jotenkin harhaisesti oikeasti luulee olevansa nainen tai toisinpäin. Ja näin yksinkertainen käsitys saa maallikolla olla ollakin, ei siinä mitään. Sen väittäminen totuudeksi on kuitenkin jotain muuta.

Mutta selvennä nyt sinä tämä paradoksi, jossa homoseksuaaleilla on mitattu keskimäärin korkeahkoa tai vaikka ihan yksittäistapauksina erittäin korkeaa älykkyysosamäärää. Miten se on kehitysvammaiselle mahdollista?

Biologinen mies, joka syystä x yhtäkkiä kuvittelisi olevansa oikeasti biologisesti nainen, olisi tosiaan irti realiteeteista, eli psykoottinen. Itselleni ei vain ole työssäni ikinä tullut vastaan henkilöä, joka nimenomaan kuvittelisi olevansa vastakkaisen sukupuolen biologinen edustaja kaikessa laajuudessaan.
Kyse on lähes poikkeuksetta tunteista ja kokemuksista, joissa oman persoonallisuuden ja identiteetin kokemus ei vastaa kuvitelmaa siitä kokemuksesta, miltä henkilö oman biologisen sukupuolen edustajien kuvittelee kokevan.

En missään nimessä suosittelisi ketään suin päin vain "uskomaan" tällaisen identiteettikriisin syyksi oman sukupuolen vääryyttä, vaan usein syy on muualla.
A-haa, eli ne tuhannet julkisuudessa esiintyvät transut jotka vannovat olevansa "naisia eikä transnaisia" valehtelevat tai ovat väärässä. Tämän toki tiesimmekin, mutta hieman eri suunnasta kuin sinä. Ping @SIC- , transnainen ei ole nainen. Ne kaikki tietävät itsekin sen. "Lääkäri" sanoi näin.

Niin, silti vain määrätään lakeja joiden mukaan "sukupuoli-indetiteetti" on syrjintälaiden mukaisesti suojattu ominaisuus ja voit saada tuomion jos et vahvista toisen henkilön harhaisia tuntemuksia.
Mistä mies voisi tietää miltä naisesta voisi tuntua?
Miksi muun yhteiskunnan tarvitsee vahvistaa (oikeastihan kyse on alistamisesta, sano ääneen tämä vaatimani vale) näiden ihmisten identiteetti jos he tietävät että kyseessä on tunne eikä fakta?
Miksi sinun ammattikuntasi "hoitaa" tätä harhaa runtelemalla näiden ihmisten kehot hormoneilla ja sukupuolileikkauksilla?

Maallikon käsitys on joskus tosiaan noin yksiselitteisen typerä, että mies jotenkin harhaisesti oikeasti luulee olevansa nainen tai toisinpäin. Ja näin yksinkertainen käsitys saa maallikolla olla ollakin, ei siinä mitään. Sen väittäminen totuudeksi on kuitenkin jotain muuta.
:D
Sinä olet selkärangaton, ohjailtavissa oleva valapatto, sinun loukkausyrityksilläsi on negatiivinen arvo.

Mutta selvennä nyt sinä tämä paradoksi, jossa homoseksuaaleilla on mitattu keskimäärin korkeahkoa tai vaikka ihan yksittäistapauksina erittäin korkeaa älykkyysosamäärää. Miten se on kehitysvammaiselle mahdollista?
Joo, jos lääkärilatinaa puhutaan, niin kehitysvamma on varmaankin väärä sana. Tarkemmin kyseessä lienee sikiön kehitykselle väärästä hormonitasapainosta aiheutunut pysyvä epämuodostuma aivoissa. Suomalaistutkimus aiheesta:

Joo, jos lääkärilatinaa puhutaan, niin kehitysvamma on varmaankin väärä sana. Tarkemmin kyseessä lienee sikiön kehitykselle väärästä hormonitasapainosta aiheutunut pysyvä epämuodostuma aivoissa. Suomalaistutkimus aiheesta:

Homojen, transujen yms. aivojen kehitys on todellakin ollut epänormaalia. Se on ihan selvää. Näiden ihmisten seksuaalinen käytös on ihan (anteeksi nyt vain ilkeyteni kukkikset ja suvakit) mielisairasta ja holtitonta. Normaalisti kehittyneet aivothan tuntevat häpeää ja se estää ihmisiä tekemästä monenlaisia asioita. Homoilla ja transuilla ei epänormaalista kehityksestä johtuen ole juurikaan estoja ja niitä estoja vielä entisestään alennetaan päihteillä/huumeilla (googlaa "kemseksi"). Näillä ihmisillä on pakkomielle seksiin ja ajattelevat seksiä ja seksin tuomaa mielihyvää 24/7/365. Vitut mistään laeista, moraalista, omasta tai muiden terveydestä tai yhtään mistään, kunhan saavat seuraavan seksuaalisen tyydytyksen ja dopamiiniryöpyn fetissiensä toteuttamisesta.

GNOrH4wXgAM3UrG.jpg

FUeeEXtWQAAuJfA.png

FYdfg2zXoAMHhpu.jpg

FWQB75JWYAAkgNT.jpg

FZkOgguVUAA7R0m.jpg

FajF9KnVUAAPQ4S.jpg

FfyUN5PX0AImbeH.jpg

FaVmlvgUUAAICJ_.jpg

jne. jne. jne. loputtomiin

Kevyt elämämkoulun meininki täällä 😂 Yksi kertoo homojen olevan kehitysvammaisia, tietävänsä mitä termi tarkoittaa ja kun ei tiedäkään, se on lääkärilatinaa 😂 Näiden reppanoiden takia tuollainen vihervassari-meininki ja woketus tosiaan saa tulta alleen, kun pelätään reppanoiden olevan suurikin osa äänestävää populaatiota. Onneksi näin ei ole 😊☝️

Kevyt elämämkoulun meininki täällä 😂 Yksi kertoo homojen olevan kehitysvammaisia, tietävänsä mitä termi tarkoittaa ja kun ei tiedäkään, se on lääkärilatinaa 😂 Näiden reppanoiden takia tuollainen vihervassari-meininki ja woketus tosiaan saa tulta alleen, kun pelätään reppanoiden olevan suurikin osa äänestävää populaatiota. Onneksi näin ei ole 😊☝️
Kalju valapatto jätti vastaamatta jokaiseen kysymykseen ja pointtiin ja postasi neljä lolleroa ja pari heikkoa loukkausyritystä. Odotetun heikko esitys.

Viimeksi muokattu:

Tietysti on elämänkoululainen ja reppana, jos ei ole samaa mieltä kuin sinä, no-body ja kumppanit, sehän on ihan selvä. Ehkä jopa Putinin trolli. Eikö tuo ole kuitenkin vähän kohtuutonta ja ilkeää elämänkoululaisia kohtaan? Ei kaikilla ole hienoja korkeakoulututkintoja. Eikö näiden ihmisten mielipiteillä ja äänillä ole väliä? Tekeekö se heistä vähemmän arvokkaita ihmisiä?

Ai jai jai, hirveät saarnat suvaitsevaisuudesta ja sitten tämä. Tuollainen ajattelu ja epäinhimillistäminen ei ole enää kaukana keskitysleireistä. :eek:

"Jonain päivänä kärsivällisyytemme loppuu ja sitten elämänkoululaisten likaiset valehtelevat suut suljetaan!"

En muuten usko, että toi sun hypoteesi pitää paikkansa. Woketus tuskin leviää minun tai Chávezin tai muiden ns. elämänkoululaisten sanomisten takia.

Tietysti on elämänkoululainen ja reppana, jos ei ole samaa mieltä kuin sinä, no-body ja kumppanit, sehän on ihan selvä. Ehkä jopa Putinin trolli. Eikö tuo ole kuitenkin vähän kohtuutonta ja ilkeää elämänkoululaisia kohtaan? Ei kaikilla ole hienoja korkeakoulututkintoja. Eikö näiden ihmisten mielipiteillä ja äänillä ole väliä? Tekeekö se heistä vähemmän arvokkaita ihmisiä?

Ai jai jai, hirveät saarnat suvaitsevaisuudesta ja sitten tämä. Tuollainen ajattelu ja epäinhimillistäminen ei ole enää kaukana keskitysleireistä. :eek:

katso liitettä 264758

"Jonain päivänä kärsivällisyytemme loppuu ja sitten elämänkoululaisten likaiset valehtelevat suut suljetaan!"

En muuten usko, että toi sun hypoteesi pitää paikkansa. Woketus tuskin leviää minun tai Chávezin tai muiden ns. elämänkoululaisten sanomisten takia.
Ei tietenkään tee kenestäkään vähemmän arvokkaita ihmisiä. Ja tuossa nyt kannattaa ehkä lukea, mihin sävyyn tuo Chavez mulle vastaili ja kirjoitteli. Tutkinnot eivät mun mielestä liity mitenkään tuohon "elämänkoulu"-läppään. Ihan perusduunari voi olla mun mielestä fiksumpi tyyppi kuin joku juristi tai ylilääkäri. Tuo suhtautuminen homoihin tai muihin seksuaalivähemmistöihin tuo mun mielestä enemmän mieleen keskitysleirit.

Noh, yhteisenä näkemyksenä meilläkin lienee woketuksen tuhoisa luonne, niin ehkä paras vaan jatkaa sillä linjalla 👍

Itseasiassa on myös teoria, että homoseksuaalisuus johtuu siitä, että on lapsena ollut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Ainakin homot on tosi yliedustettuina noissa tilastoissa.

A new study led by researchers at Vanderbilt University Medical Center and Vanderbilt University found that 83% of lesbian, gay, bisexual and queer (LGBQ) individuals reported going through adverse childhood experiences (ACE) such as sexual and emotional abuse, and worse mental health as adults when compared to their heterosexual peers.

https://news.vumc.org/2022/02/24/st...traight-people-worse-mental-health-as-adults/

Toinen linkki: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2629445

Ei tietenkään tee kenestäkään vähemmän arvokkaita ihmisiä. Ja tuossa nyt kannattaa ehkä lukea, mihin sävyyn tuo Chavez mulle vastaili ja kirjoitteli.
Jos on vaikeuksia hahmottaa syy-seuraussuhteita, suosittelen tarkastamaan ketjun ja oman keskustelutyylin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Tuossa on muuten lääkäriliiton ohjeet sosiaalisen median keskusteluun, voit miettiä kuinka onnistuit noudattamaan sääntöjen henkeä:
Tutkinnot eivät mun mielestä liity mitenkään tuohon "elämänkoulu"-läppään.
Ei minustakaan. Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja työnimikkeessäni on sanat "senior scientist", joten sitenkin nuo sokeat loukkausyrityksesi menevät täysin huti.
Ihan perusduunari voi olla mun mielestä fiksumpi tyyppi kuin joku juristi tai ylilääkäri.
Kyllä. On huvittavaa kuinka kutsut minua maallikoksi ikään kuin mielipiteesi olisi arvokkaampi vain sen takia että olet"asiantuntija". Jälkimmäinen nimike on muuttunut yleiseksi naurunaiheeksi viime vuosina. Minusta taas vaikuttaa suuresti että jäät kakkoseksi myös elämänkokemuksessa, sinua on keitetty paljon harvemmassa liemessä, eikä sinulla ole mainittavaa rohkeutta sanoa totuutta ääneen silloin kun muut eivät sitä tee. Perustan arvioni kirjoitustyyliisi ja siihen ettei sinua ole viestihistoriasi perusteella erotettu lääkärin virasta. Minusta nämä asiat eivät ole mielipiteen ääneen sanomisen esiehtoja, mutta sinä ja muutama muu olette näin yrittäneet esittää.
Olen viestitellyt muutamankin ylilääkärin kanssa, ja molemmat olivat ylidefensiivisä, argumenteissaan ei ollut päätä eikä häntää, eivätkä noudattaneet omia ohjeitaan vaikka tästä huomautin. Kelvottomia verovarapalvelijoita kaikin puolin.
Tuo suhtautuminen homoihin tai muihin seksuaalivähemmistöihin tuo mun mielestä enemmän mieleen keskitysleirit.
Mikä suhtautuminen? Olen tuonut senkin esille moneen kertaan, etten kohtele ketään yksilöä huonosti vain siksi että tämä olisi homo. Olen ollut julma henkilöille jotka ovat sattuneet olemaan homoja jotka ovat teoillaan sen ansainneet.
Olen tosiaan sitä mieltä että homous ei ole heteroseksuaalisuuden kanssa yhdenvertainen seksuaalinen suuntaumus, ja siitä että se on seurausta kehityksen häiriöstä sikiöaikana. Uskon myös sicciksen tavoin että ihminen voi muuttua homoksi useasta eri syystä.
Olen vahvasti sitä mieltä että valheen päälle rakennettuja äärivasemmistolaisia kusetuksia ei pitäisi verovaroin puskea minnekään. Jos mies haluaa pukeutua naiseksi, siitä vaan. Jos tämä mies tunkee naisten pukkariin kun vaimoni, tyttäreni tai äitini ovat siellä, aion käyttää porrastetusti voimaa kunnes uhka on poistettu. En myöskään aio kutsua näitä miehiä naisiksi.
Noh, yhteisenä näkemyksenä meilläkin lienee woketuksen tuhoisa luonne, niin ehkä paras vaan jatkaa sillä linjalla 👍
Jep. Tiedän kyllä senkin, että kärkevä tyylini kirjoittaa on iso turn off lähes kaikille, myös niille jotka ovat periaatteessa samaa mieltä. Ketjun nimi on kuitenkin: Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen.
Tämä on minun tykittämistäni. Jos olet eri mieltä, ole hyvä ja esiä mielipiteesi perustelujen kera. Jos perustelusi ovat luokkaa: olet maallikko ja minä asiantuntija, ajattele niin kuin käsken/olkinukkeja/heikkoja loukkauksia/asian kiertämistä, kerron halveksuntani määrän sinua kohtaan ääneen.

Syy tälle descentin käytökselle on tietysti se, että hänet pakotetaan työn puolesta esittämään tiettyjä valheita tosina. Tämän vuoksi hän ei kykene vastaamaan transpelleilystä esitettyihin kysymyksiin, koska ulosannistaan huolimatta hän ei ole tyhmä. Vaihtoehdoiksi jää siten vain hiljaa oleminen tai tässä ketjussa esittämänsä keskustelun raiteilta viemisen yrittäminen.

Tutkinnot eivät mun mielestä liity mitenkään tuohon "elämänkoulu"-läppään.
Minusta se taas tarkoittaa nimenomaan sitä ettei ole käyty lukiota. Urban dictionary:
Elämänkoulu
Kiertoilmaus oikean koulutuksen puuttumiselle. Tavataan yleensä pelkän peruskoulun käyneiden ihmisen Facebook-profiileissa.
Mihin sinä perustat oman tulkintasi? Vai onko tämä nyt tällaista jälkeenpäin selittelyä kun tiedät ettei ole soveliasta pitää itseään parempana kuin muut muodollisen koulutuksen vuoksi ja Andrew Luck osui napakymppiin arviossaan?

Pitää sanoa että itselläkin on vaikeuksia katsella nykyään uusia leffoja/sarjoja kaiken wokeilun keskellä. Kokeilin katsoa illalla uutta beverly hillsiä netflixissä, ja jo 30min kohdalla oli niin monta "ai koska olen musta?" "läppää" että jäin miettimään mahtoiko vanhoissa beverly hills leffoissa olla sama meininki? En muista kun kyseinen näyttelijä poraa aivosoluihin kovin sen jatkuvan huutamisen kanssa etenkin tossa roolissa. Mä en yleensä näihin tartu, mutta kun koittanut toipua star warsin acolyte sarjasta niin this was too soon.

No ei se yliopisto koulutus tee kenestäkään fiksumpaa.
Jokainen voi käydä yliopiston. Siellä vain opetetaan ne asiat jonka takia sinne mennään.

Menisittekö juristille näyttämään pattia polvessa tai kysymään lääkäriltä lakineuvoja?

Pitää sanoa että itselläkin on vaikeuksia katsella nykyään uusia leffoja/sarjoja kaiken wokeilun keskellä. Kokeilin katsoa illalla uutta beverly hillsiä netflixissä, ja jo 30min kohdalla oli niin monta "ai koska olen musta?" "läppää" että jäin miettimään mahtoiko vanhoissa beverly hills leffoissa olla sama meininki? En muista kun kyseinen näyttelijä poraa aivosoluihin kovin sen jatkuvan huutamisen kanssa etenkin tossa roolissa. Mä en yleensä näihin tartu, mutta kun koittanut toipua star warsin acolyte sarjasta niin this was too soon.
No kuka täysjärkinen nyt sitä woke Starworssia katsois, niin wokea, etnistä ja homoa ja transua ja lesboa. Eikä mitään kauniita heteroja vastaan.

Itseasiassa on myös teoria, että homoseksuaalisuus johtuu siitä, että on lapsena ollut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Ainakin homot on tosi yliedustettuina noissa tilastoissa.

https://news.vumc.org/2022/02/24/st...traight-people-worse-mental-health-as-adults/

Toinen linkki: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2629445
Tunnen yhden yhdeksän lapsisen perheen. 5 poikaa ja neljä tyttöä. Yhdestä pojasta tuli homo. Hänestä kyllä tajusi sen heti tavatessa. Oli ihan erilainen kuin muut pojat. Joku poikkeama hänen kehityksessään on tapahtui

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom