Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastaa sinä sinuille esitettyihin kysymyksiin:No perustele nyt ensin, miten voi tässä tapauksessa olla älykkyyosamääränsä mukaan älykäs homoseksuaalinen henkilö olemassa?
Ja tuohon ensimmäiseen. Ei se henkilö lähes koskaan niin luule, vaan kokee. Sinä olet vain niin tyhmä, että luulet, että hän luulee niin.
Sekä:Mikä tuossa nyt on monimutkaista? Onko sinun mielestä mahdollista että mies luulee olevansa nainen, eikä ole mielisairas?
Mitä osaa et ymmärrä tuosta? Jos nainen tunkee sträppärin sinun perseeseesi, se on minun mielestäni homoa. Jos sinä olet sinä mieltä että se on heteroa eikä akti voi olla homoseksuaalinen, olemme erimielisiä mutta en ala väittelemään asiasta kanssasi.Kuten olen aiemmin sanonut, seksi saman sukupuolen edustajan kanssa on homoa, ja homoseksuaaliset aktit eri sukupuolen edustajan kanssa voivat olla homoja, mutta näissä on mielipidevaraa.
Siis ihmisistä jotka eivät hyväksy valheita totuudeksi?Pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään, jos nuoret lipuvat kohti woke-hegemoniaa, kun saattavat luulla/pelätä, että se "ei-wokettava" osuus koostuu @chavez :in kaltaisista ihmisistä
Pekkarinen on varmaankin oikeassa siinä etteivät lapset liitä naamioita seksuaaliseen kanssakäymiseen. Pekkarinen tuntuu sivuuttavan sen seikan että nuo nahkanaamiomiehet saavat seksuaalista mielihyvää tuosta, aivan samoin kuin ristiinpukeutujat saavat esimerkiksi "trans storytime" kirjastohetkien aikana kun lukevat lapsille kirjoja. He siis käyttävät lapsia seksuaalisen mielihyvän saavuttamiseen.
Biologinen mies, joka syystä x yhtäkkiä kuvittelisi olevansa oikeasti biologisesti nainen, olisi tosiaan irti realiteeteista, eli psykoottinen. Itselleni ei vain ole työssäni ikinä tullut vastaan henkilöä, joka nimenomaan kuvittelisi olevansa vastakkaisen sukupuolen biologinen edustaja kaikessa laajuudessaan.Mikä tuossa nyt on monimutkaista? Onko sinun mielestä mahdollista että mies luulee olevansa nainen, eikä ole mielisairas?
Tiedän mitä kehitysvammaisuus tarkoittaa. Olen pohtinut sitä. Olen sitä mieltä että homoseksuaalisuus on kehitysvamma.
Perustele mielipiteesi kunnolla jos haluat keskustella aiheesta.
Vai että #lapsenoikeudet...joo lapsilla on oikeus tasa-arvon nimissä tulla syötetyksi pedareille, ei kun anteeksi "mapseille" eli minor attracted people (lapsista kiihottuville "ihmisille") .
A-haa, eli ne tuhannet julkisuudessa esiintyvät transut jotka vannovat olevansa "naisia eikä transnaisia" valehtelevat tai ovat väärässä. Tämän toki tiesimmekin, mutta hieman eri suunnasta kuin sinä. Ping @SIC- , transnainen ei ole nainen. Ne kaikki tietävät itsekin sen. "Lääkäri" sanoi näin.Biologinen mies, joka syystä x yhtäkkiä kuvittelisi olevansa oikeasti biologisesti nainen, olisi tosiaan irti realiteeteista, eli psykoottinen. Itselleni ei vain ole työssäni ikinä tullut vastaan henkilöä, joka nimenomaan kuvittelisi olevansa vastakkaisen sukupuolen biologinen edustaja kaikessa laajuudessaan.
Kyse on lähes poikkeuksetta tunteista ja kokemuksista, joissa oman persoonallisuuden ja identiteetin kokemus ei vastaa kuvitelmaa siitä kokemuksesta, miltä henkilö oman biologisen sukupuolen edustajien kuvittelee kokevan.
En missään nimessä suosittelisi ketään suin päin vain "uskomaan" tällaisen identiteettikriisin syyksi oman sukupuolen vääryyttä, vaan usein syy on muualla.
:DMaallikon käsitys on joskus tosiaan noin yksiselitteisen typerä, että mies jotenkin harhaisesti oikeasti luulee olevansa nainen tai toisinpäin. Ja näin yksinkertainen käsitys saa maallikolla olla ollakin, ei siinä mitään. Sen väittäminen totuudeksi on kuitenkin jotain muuta.
Joo, jos lääkärilatinaa puhutaan, niin kehitysvamma on varmaankin väärä sana. Tarkemmin kyseessä lienee sikiön kehitykselle väärästä hormonitasapainosta aiheutunut pysyvä epämuodostuma aivoissa. Suomalaistutkimus aiheesta:Mutta selvennä nyt sinä tämä paradoksi, jossa homoseksuaaleilla on mitattu keskimäärin korkeahkoa tai vaikka ihan yksittäistapauksina erittäin korkeaa älykkyysosamäärää. Miten se on kehitysvammaiselle mahdollista?
Joo, jos lääkärilatinaa puhutaan, niin kehitysvamma on varmaankin väärä sana. Tarkemmin kyseessä lienee sikiön kehitykselle väärästä hormonitasapainosta aiheutunut pysyvä epämuodostuma aivoissa. Suomalaistutkimus aiheesta:Suomalaistutkijat selvittivät, miten homoseksuaalisuus määräytyy: Seksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus
Suomalaiset tutkijat ovat selvittäneet teorian, miten homoseksuaalisuus määräytyy. Heidän mukaansa se tapahtuu jo sikiövaiheessa.www.mtvuutiset.fi
Kalju valapatto jätti vastaamatta jokaiseen kysymykseen ja pointtiin ja postasi neljä lolleroa ja pari heikkoa loukkausyritystä. Odotetun heikko esitys.Kevyt elämämkoulun meininki täällä Yksi kertoo homojen olevan kehitysvammaisia, tietävänsä mitä termi tarkoittaa ja kun ei tiedäkään, se on lääkärilatinaa Näiden reppanoiden takia tuollainen vihervassari-meininki ja woketus tosiaan saa tulta alleen, kun pelätään reppanoiden olevan suurikin osa äänestävää populaatiota. Onneksi näin ei ole
Kevyt elämämkoulun meininki täällä Yksi kertoo homojen olevan kehitysvammaisia, tietävänsä mitä termi tarkoittaa ja kun ei tiedäkään, se on lääkärilatinaa Näiden reppanoiden takia tuollainen vihervassari-meininki ja woketus tosiaan saa tulta alleen, kun pelätään reppanoiden olevan suurikin osa äänestävää populaatiota. Onneksi näin ei ole
Ei tietenkään tee kenestäkään vähemmän arvokkaita ihmisiä. Ja tuossa nyt kannattaa ehkä lukea, mihin sävyyn tuo Chavez mulle vastaili ja kirjoitteli. Tutkinnot eivät mun mielestä liity mitenkään tuohon "elämänkoulu"-läppään. Ihan perusduunari voi olla mun mielestä fiksumpi tyyppi kuin joku juristi tai ylilääkäri. Tuo suhtautuminen homoihin tai muihin seksuaalivähemmistöihin tuo mun mielestä enemmän mieleen keskitysleirit.Tietysti on elämänkoululainen ja reppana, jos ei ole samaa mieltä kuin sinä, no-body ja kumppanit, sehän on ihan selvä. Ehkä jopa Putinin trolli. Eikö tuo ole kuitenkin vähän kohtuutonta ja ilkeää elämänkoululaisia kohtaan? Ei kaikilla ole hienoja korkeakoulututkintoja. Eikö näiden ihmisten mielipiteillä ja äänillä ole väliä? Tekeekö se heistä vähemmän arvokkaita ihmisiä?
Ai jai jai, hirveät saarnat suvaitsevaisuudesta ja sitten tämä. Tuollainen ajattelu ja epäinhimillistäminen ei ole enää kaukana keskitysleireistä.
katso liitettä 264758
"Jonain päivänä kärsivällisyytemme loppuu ja sitten elämänkoululaisten likaiset valehtelevat suut suljetaan!"
En muuten usko, että toi sun hypoteesi pitää paikkansa. Woketus tuskin leviää minun tai Chávezin tai muiden ns. elämänkoululaisten sanomisten takia.
Joo, jos lääkärilatinaa puhutaan, niin kehitysvamma on varmaankin väärä sana. Tarkemmin kyseessä lienee sikiön kehitykselle väärästä hormonitasapainosta aiheutunut pysyvä epämuodostuma aivoissa. Suomalaistutkimus aiheesta:Suomalaistutkijat selvittivät, miten homoseksuaalisuus määräytyy: Seksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus
Suomalaiset tutkijat ovat selvittäneet teorian, miten homoseksuaalisuus määräytyy. Heidän mukaansa se tapahtuu jo sikiövaiheessa.www.mtvuutiset.fi
A new study led by researchers at Vanderbilt University Medical Center and Vanderbilt University found that 83% of lesbian, gay, bisexual and queer (LGBQ) individuals reported going through adverse childhood experiences (ACE) such as sexual and emotional abuse, and worse mental health as adults when compared to their heterosexual peers.
Jos on vaikeuksia hahmottaa syy-seuraussuhteita, suosittelen tarkastamaan ketjun ja oman keskustelutyylin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.Ei tietenkään tee kenestäkään vähemmän arvokkaita ihmisiä. Ja tuossa nyt kannattaa ehkä lukea, mihin sävyyn tuo Chavez mulle vastaili ja kirjoitteli.
Ei minustakaan. Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja työnimikkeessäni on sanat "senior scientist", joten sitenkin nuo sokeat loukkausyrityksesi menevät täysin huti.Tutkinnot eivät mun mielestä liity mitenkään tuohon "elämänkoulu"-läppään.
Kyllä. On huvittavaa kuinka kutsut minua maallikoksi ikään kuin mielipiteesi olisi arvokkaampi vain sen takia että olet"asiantuntija". Jälkimmäinen nimike on muuttunut yleiseksi naurunaiheeksi viime vuosina. Minusta taas vaikuttaa suuresti että jäät kakkoseksi myös elämänkokemuksessa, sinua on keitetty paljon harvemmassa liemessä, eikä sinulla ole mainittavaa rohkeutta sanoa totuutta ääneen silloin kun muut eivät sitä tee. Perustan arvioni kirjoitustyyliisi ja siihen ettei sinua ole viestihistoriasi perusteella erotettu lääkärin virasta. Minusta nämä asiat eivät ole mielipiteen ääneen sanomisen esiehtoja, mutta sinä ja muutama muu olette näin yrittäneet esittää.Ihan perusduunari voi olla mun mielestä fiksumpi tyyppi kuin joku juristi tai ylilääkäri.
Mikä suhtautuminen? Olen tuonut senkin esille moneen kertaan, etten kohtele ketään yksilöä huonosti vain siksi että tämä olisi homo. Olen ollut julma henkilöille jotka ovat sattuneet olemaan homoja jotka ovat teoillaan sen ansainneet.Tuo suhtautuminen homoihin tai muihin seksuaalivähemmistöihin tuo mun mielestä enemmän mieleen keskitysleirit.
Jep. Tiedän kyllä senkin, että kärkevä tyylini kirjoittaa on iso turn off lähes kaikille, myös niille jotka ovat periaatteessa samaa mieltä. Ketjun nimi on kuitenkin: Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen.Noh, yhteisenä näkemyksenä meilläkin lienee woketuksen tuhoisa luonne, niin ehkä paras vaan jatkaa sillä linjalla
Minusta se taas tarkoittaa nimenomaan sitä ettei ole käyty lukiota. Urban dictionary:Tutkinnot eivät mun mielestä liity mitenkään tuohon "elämänkoulu"-läppään.
Mihin sinä perustat oman tulkintasi? Vai onko tämä nyt tällaista jälkeenpäin selittelyä kun tiedät ettei ole soveliasta pitää itseään parempana kuin muut muodollisen koulutuksen vuoksi ja Andrew Luck osui napakymppiin arviossaan?Elämänkoulu
Kiertoilmaus oikean koulutuksen puuttumiselle. Tavataan yleensä pelkän peruskoulun käyneiden ihmisen Facebook-profiileissa.
No kuka täysjärkinen nyt sitä woke Starworssia katsois, niin wokea, etnistä ja homoa ja transua ja lesboa. Eikä mitään kauniita heteroja vastaan.Pitää sanoa että itselläkin on vaikeuksia katsella nykyään uusia leffoja/sarjoja kaiken wokeilun keskellä. Kokeilin katsoa illalla uutta beverly hillsiä netflixissä, ja jo 30min kohdalla oli niin monta "ai koska olen musta?" "läppää" että jäin miettimään mahtoiko vanhoissa beverly hills leffoissa olla sama meininki? En muista kun kyseinen näyttelijä poraa aivosoluihin kovin sen jatkuvan huutamisen kanssa etenkin tossa roolissa. Mä en yleensä näihin tartu, mutta kun koittanut toipua star warsin acolyte sarjasta niin this was too soon.
Tunnen yhden yhdeksän lapsisen perheen. 5 poikaa ja neljä tyttöä. Yhdestä pojasta tuli homo. Hänestä kyllä tajusi sen heti tavatessa. Oli ihan erilainen kuin muut pojat. Joku poikkeama hänen kehityksessään on tapahtuiItseasiassa on myös teoria, että homoseksuaalisuus johtuu siitä, että on lapsena ollut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Ainakin homot on tosi yliedustettuina noissa tilastoissa.
https://news.vumc.org/2022/02/24/st...traight-people-worse-mental-health-as-adults/
Toinen linkki: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2629445