Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Olet sanonut, että sukupuolia on kaksi, että ne määräytyvät biologisesti ja että kaikki biologiasta poikkeavat sukupuoli-identiteetit tai-roolit ovat höpöhöpöä.
Kyllä.
Miten voi olla homo, jos imettää kulliaan naisella:unsure::unsure::unsure:?
Samasta syystä kun se naiselta sträppärin perseeseen ottaminen on homoa.
Vai myönnätkö jo, ettei se pelkkä biologia sittenkään riitä määräämään mustavalkoista sukupuoliroolia?
En ole sanonut että pelkkä biologia määrittää sukupuoliroolin. Olen sanonut että pelkkä biologia määrittää sukupuolen. Jos vaikkapa mies ei ole klassisesti miehekäs, tämä ei tarkoita että hän ei olisi mies.
Miksei silloin hetero voisi tykätä feminiinisestä transnaisesta? Vai saako tykätä vain klassisen kauniista naisista, ettei olisi homo?
Tykätä? Tykätä voi kenestä vain, eläimistäkin. Jos haluat kyntää sitä elukkaa niin sitten taas määrittelyluokka muuttuu.
Henkilökohtainen asennoitumisesi on oma asiasi, mutta kun koko ajan huutelet argumentointivirheistä etkä vaikuta mitenkään tyhmältä kaverilta, niin ymmärrät kai että ajat itseäsi tässä täyteen loogiseen umpikujaan?
No mikä se looginen umpikuja nyt mielestäsi on? Suomenna se Sicin keksimä lause missä on kuusi sanaa mitkä eivät oikeasti tarkoita mitään niin kerron sinulle onko homoa vai ei.
Minua ei tässä kiinnosta homouden ja heterouden rajanveto vaan mustavalkoisen lokerointiajattelun kyseenalaistaminen.
Mikä sanomani nyt ihan tarkalleen on mustavalkoista lokeroajattelua?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten voi olla homo, jos imettää kulliaan naisella:unsure::unsure::unsure:? Vai myönnätkö jo, ettei se pelkkä biologia sittenkään riitä määräämään mustavalkoista sukupuoliroolia? Miksei silloin hetero voisi tykätä feminiinisestä transnaisesta? Vai saako tykätä vain klassisen kauniista naisista, ettei olisi homo?

Niin ja kun ollaan bodausfoorumilla, niin onko jonkun lihaksikkaan naisbodarin kanssa seksi myös homoa? Monihan noista on hyvinkin miehekäs.

Postasin kuvan transnaisesta, en miehestä. Siinä on iso ero jota et suostu myöntämään.
Transnaiset ovat miehiä. Tämä on biologinen fakta.

Ja olet niin kiihtynyt, että tosiaan kirjoittelet useita vastauksia samoihin viesteihini.
Eikö muuten ole Hunterilla upeat rinnat? Mieti kun noi heiluisi paljaana sinun edessä? Olisi kyllä aika hot.
En ole edelleenkään kiihtynyt. Et ole kommentoinut mitään tuohon kahdesti postaamaani tapahtumasummaukseen.
Totuus sattuu vain hetken. Kohtaa se rohkeasti.

Niin ja kun ollaan bodausfoorumilla, niin onko jonkun lihaksikkaan naisbodarin kanssa seksi myös homoa? Monihan noista on hyvinkin miehekäs.
Kuten olen aiemmin sanonut, seksi saman sukupuolen edustajan kanssa on homoa, ja homoseksuaaliset aktit eri sukupuolen edustajan kanssa voivat olla homoja, mutta näissä on mielipidevaraa.
Oma tyttöystävä (senkin mieslapsi, oikeilla miehillä on vaimot) panee sormen pyllyyn = kehonsa runnellut, äärimmäisen ruma, tuhottu nainen kairaa sinua perseeseen strap-onilla tai kirurgin rakentamalla peniksen korvikkeella. Tuo toki on mielipidekysymys, toisin kuin Hunterin sukupuoli. Sinä voit olla sitä mieltä että tuollaisen turilaan persenussituksi tuleminen on miehekästä heteroseksiä jos haluat.
Edelleen, ei ole muita kuin biologisia naisia. Etuliite on turha.
Minusta matalaäänisen, jykeväleukaisen ja steroideja täyteen ammutun naisen paneminen on homoa. Tämä on mielipiteeni jonka kanssa voit olla rauhassa eri mieltä.
Se että sinä haaveilet miehen jyystämisestä ei ole heteroa vaikka kuvailisit 30 likaista sodomiittiaktia jossa ei tiedä missä kenenkin lääkärin rakentama peniksenkorvike loppuu ja toisen luonnollinen naispenis alkaa.

Transnaiset ovat miehiä. Tämä on biologinen fakta.

Kuten jo itsekin myönsit, niin biologisella faktalla ei ole merkitystä seksuaalisuudessa.

En ole edelleenkään kiihtynyt. Et ole kommentoinut mitään tuohon kahdesti postaamaani tapahtumasummaukseen.
Totuus sattuu vain hetken. Kohtaa se rohkeasti.

Kommentoinhan. Et itse kommentoinut Hunterin rintoja.

Kuten jo itsekin myönsit, niin biologisella faktalla ei ole merkitystä seksuaalisuudessa.
Lue edellinen kommenttini hitaammin. Et ymmärtänyt sitä.
Kommentoinhan.
Et kommentoinut. Valehtelit huntterin sukupuolesta, siinkä kaikki.
Et itse kommentoinut Hunterin rintoja.
Mitä kommentoitavaa noissa on? Omituisen näköistä, naiset rinnat kiinni miehen ruumiissa. En ole homo niin ei kiihota.

En ole sanonut että pelkkä biologia määrittää sukupuoliroolin. Olen sanonut että pelkkä biologia määrittää sukupuolen.

Okei. Kerro sitten, määritelläänkö teon "homous" toisen osapuolen biologisen sukupuolen vai sukupuoliroolin mukaan? Vai miten? Vai myönnätkö huutelevasi homoa ihan fiilispohjalta ilman, että siinä olisi mitään oikeaa logiikkaa taustalla?

Henkilökohtainen asennoitumisesi on oma asiasi, mutta kun koko ajan huutelet argumentointivirheistä
Tähän vielä. Seuraavat vihollisteni esittämät sisällöt ovat argumentointivirheitä:
-keskustelun väkisin raahaaminen pois keskusteltavasta asiasta.
-olkinuket minulle keksityistä tunteista ja minulle keksityistä ominaisuuksista kuten ikäni, ääneni korkeus, miten monessa maassa olen käynyt.

Okei. Kerro sitten, määritelläänkö teon "homous" toisen osapuolen biologisen sukupuolen vai sukupuoliroolin mukaan? Vai miten? Vai myönnätkö huutelevasi homoa ihan fiilispohjalta ilman, että siinä olisi mitään oikeaa logiikkaa taustalla?
Vastasin tähä jo useamman kerran.
Kuten olen aiemmin sanonut, seksi saman sukupuolen edustajan kanssa on homoa, ja homoseksuaaliset aktit eri sukupuolen edustajan kanssa voivat olla homoja, mutta näissä on mielipidevaraa.

Chavezhän nöyryyttää itseään tässä ketjussa kuten siinä kansalaisoikeudet ketjussakin aikaisemmin :ROFLMAO:
Teillä ei ollut siinäkään ketjussa muita argumentteja kuin "olisit kohteliaampi rikoksia tekeville virkamiehille". En odottanutkaan sinulta muuta kuin argumentaatiovirhevirtaa, lolleroita ja faktojen väistöjä.

Okei taas. Tuolla logiikalla, miksi heteroseksuaaliset aktit biologisen saman sukupuolen edustajan kanssa eivät sitten voi olla heteroita jos ko. yksilö on piirteiltään lähempänä vastakkaista kuin samaa sukupuolta ja itse akti vastaa sellaista, jota heterotkin normaalisti harrastavat?

Okei taas. Tuolla logiikalla, miksi heteroseksuaaliset aktit biologisen saman sukupuolen edustajan kanssa eivät sitten voi olla heteroita jos ko. yksilö on piirteiltään lähempänä vastakkaista kuin samaa sukupuolta ja itse akti vastaa sellaista, jota heterotkin normaalisti harrastavat?
Siksi että eri sukupuolen edustajan kanssa seksi on jo määritelmällisesti homoseksuaalista.

Onko täällä oikeasti noin monella vaikeuksia hahmottaa mitä on homoseksuaalisuus ja heteroseksuaalisuus? Kun useampi teistä juhli jo sodomiakuvausta lähettäessään että nyt on paha, tähän et osaa vastata.

Siccis ei lisäksi tiedä mikä on nainen.

Siksi että eri sukupuolen edustajan kanssa seksi on jo määritelmällisesti homoseksuaalista.

Onko täällä oikeasti noin monella vaikeuksia hahmottaa mitä on homoseksuaalisuus ja heteroseksuaalisuus? Kun useampi teistä juhli jo sodomiakuvausta lähettäessään että nyt on paha, tähän et osaa vastata.

Siccis ei lisäksi tiedä mikä on nainen.
Saman sukupuolen edustajan*

*saman* sukupuolen edustajan kanssa seksi on jo määritelmällisesti homoseksuaalista.
... ja eri sukupuolen kanssa heteroseksuaalista. Paitsi silloin jos se sinun mielestäsi onkin homoa. Jankuttamisen sijasta odotan sitä loogista ketjua, minkä perusteella yhteen suuntaan sama biologinen sukupuoli määrää suoraan että ollaan homostelemassa ja toiseen suuntaan taas se biologia voidaan unohtaa ja sekstauksen luonne sekä osapuolten ulkoinen sukupuolivaikutelma voivat tehdä teknisesti eri sukupuolten välisestä seksistä homoa.

Onko täällä oikeasti noin monella vaikeuksia hahmottaa mitä on homoseksuaalisuus ja heteroseksuaalisuus?

Kaikki vaikeudet tässä syntyvät siitä, että sinä yrität väkisin käsitellä binäärisinä käsitteitä, jotka oikeassa elämässä sijoittuvat ennemmin jonkinlaiselle sumean logiikan asteikolle. Aksioomajärjestelmäsi ei vastaa reaalimaailmaa ja kun nämä ristiriidat lyödään nenäsi eteen, toistat samaa väiteketjua ohittaen loogiset ristiriidat, joita sinulle osoitetaan, ja rupeat sen sijaan väittämään mielipiteitäsi itsestäänselvyyksiksi, jotka vain "pitäisi" ymmärtää.

Kyllä, minusta se on mielisairasta että ihminen kuvittelee olevansa vastakkaista sukupuolta. Olet ilmeisesti eri mieltä?
Kyllä, minusta homoseksuaalisuus on kehitysvamma. Olet ilmeisesti eri mieltä?
Huoh. No mielisairauden käsitteen kanssa on aina vähän monimutkaisempaa, mutta googleta nyt vaikka mitä kehitysvammaisuus tarkoittaa ja pohdi vaikka siitä 🙄

Onko täällä oikeasti noin monella vaikeuksia hahmottaa mitä on homoseksuaalisuus ja heteroseksuaalisuus?
Homoseksuaalisuutta ei voi olla kahden heteroseksuaalisen ihmisen välillä. Ei ole olemassa "homoseksuaalisuus aktia", jonka kaksi vastakkaista sukupuolta olevaa ihmistä voisivat keskenään suorittaa. Kyllä ihminen voi olla tyhmä...

Mun mielestä on outoa että tämä asia on niin vaikea.
Transnainen = mies
Jos viehätyt transnaisesta se ei vielä tee susta homoa. Transnaisen valeasu on vain todella hyvä.
Jos taas harrastat seksiä transnaisen kanssa ja kulli ei haittaa. Olet bi.
Transnaisella ei ole rintoja sillä eivät he voi imettää (muutakuin kullia) transnaisella on silikonirinnat.

Huoh. No mielisairauden käsitteen kanssa on aina vähän monimutkaisempaa
Mikä tuossa nyt on monimutkaista? Onko sinun mielestä mahdollista että mies luulee olevansa nainen, eikä ole mielisairas?

googleta nyt vaikka mitä kehitysvammaisuus tarkoittaa ja pohdi vaikka siitä 🙄
Tiedän mitä kehitysvammaisuus tarkoittaa. Olen pohtinut sitä. Olen sitä mieltä että homoseksuaalisuus on kehitysvamma.
Perustele mielipiteesi kunnolla jos haluat keskustella aiheesta.

Homoseksuaalisuutta ei voi olla kahden heteroseksuaalisen ihmisen välillä. Ei ole olemassa "homoseksuaalisuus aktia", jonka kaksi vastakkaista sukupuolta olevaa ihmistä voisivat keskenään suorittaa. Kyllä ihminen voi olla tyhmä...
Kuten olen selittänyt useampaan kertaan:
Mitä osaa et ymmärrä tuosta? Jos nainen tunkee sträppärin sinun perseeseesi, se on minun mielestäni homoa. Jos sinä olet sinä mieltä että se on heteroa eikä akti voi olla homoseksuaalinen, olemme erimielisiä mutta en ala väittelemään asiasta kanssasi.

Mikä tuossa nyt on monimutkaista? Onko sinun mielestä mahdollista että mies luulee olevansa nainen, eikä ole mielisairas?

Tiedän mitä kehitysvammaisuus tarkoittaa. Olen pohtinut sitä. Olen sitä mieltä että homoseksuaalisuus on kehitysvamma.
Perustele mielipiteesi kunnolla jos haluat keskustella aiheesta.
No perustele nyt ensin, miten voi tässä tapauksessa olla älykkyyosamääränsä mukaan älykäs homoseksuaalinen henkilö olemassa?

Ja tuohon ensimmäiseen. Ei se henkilö lähes koskaan niin luule, vaan kokee. Sinä olet vain niin tyhmä, että luulet, että hän luulee niin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom