Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mä oon ollut USAn presidenttinä ja naimisissa Pamela Anderssonin kanssa ja ikääkin on jo 103 vuotta, ja tällä on ihan yhtä painoarvoa kun sun tarinoinnilla, sun jutuista pystyy päättelemään miten sivistymätön juntti sä olet, eikä sun valheet muuta sitä miksikään. Sä olet korkeintaan ollut ruotsinlaivalla luokkaretkellä.
:D Miksi kysyt jos et kestä vastauksia? Jos olet noin herkkä ehkä sinun olisi parempi keskittyä asiasta keskustelemiseen.

Voidaan toki käydä vaikka kaverillisesti vähän nyrkkeilemässä niin ei tarvitse fantasioida itse minulle keksimistäsi heikkousista vaan voit etsiä niitä aivan itse.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
I will dominate. =D
Mutta joo Chavezilla menee liikaa vihaamisen puolelle. Toisaalta ymmärrettävää tän kaiken gaypride pakotuksen keskellä että sellasia reaktioita tulee. Ja sitä kai jopa haetaankin, että vasemmisto kansanedustaja voi sitten osoittaa miten natsit ja ahdasmielisyys tulee, vaikka me vaan että vapaus, kun hierottiin tätä sun naamaan mitä et sun naamaan halunnut..
Neukkumielisyys jutut sitten erillinen asia kait.
En minä homoja vihaa yksilöinä. Homoseksuaalisuutta toki pidän yhteiskunnalle haitallisena enkä ole sitä mieltä että sitä tulisi tuputtaa nykyisellä tavalla, varsikaan lapsille.

Jenkkialisteisen armeijan kuhnurina oleminen on vielä homompaa kuin sicciksen likaisimmatkaan miesfantasiat.

Tottahan toki heteromiehet pitävät mieluummin femiineistä piirteistä eikä maskuliinisista. Mutta eihän jokainen nainen ole heteromiehen mielestä hyvännäköinen. Tai en ainakaan itse pidä kaikkia naisia viehättävinä. Joku trans nainen voi hyvinkin joissain tapauksissa olla hyvännäköinen mutta kyllä oma mielenkiinto loppuu jos housuissa on kulli.
Jos henkilöä ei häiritse kulli vaan on valmis seksiin transnaisen kanssa on kyseinen henkilö silloin bi.

:D Miksi kysyt jos et kestä vastauksia? Jos olet noin herkkä ehkä sinun olisi parempi keskittyä asiasta keskustelemiseen.

Voidaan toki käydä vaikka kaverillisesti vähän nyrkkeilemässä niin ei tarvitse fantasioida itse minulle keksimistäsi heikkousista vaan voit etsiä niitä aivan itse.
En ole ollenkaan herkkä eikä kyse ollut etten kestäisi vastauksia, sanoin vaan että sun väitteillä ei ole mitään totuuspohjaa. Henkilökohtaisesti ei kiinnosta osoittaa kenellekkään paikkaansa väkivallalla enää tässä iässä, senpä takia olenkin ajatuksia vaihtamassa keskustelufoorumilla. Tämäkin tosin osoittaa mielestäni ikääsi kun kuvittelet että nyrkkien heiluttelu on jotenkin määrävä asema siinä kuka on oikeassa. Jotenkin hämmentävä tuo usa vihasi jos mielestäsi vahvin on aina oikeassa, mutta onhan sulla näitä loogisuuden puutteita ollut muissakin jutuissa niin ei ehkä kuitenkaan niin yllättävää.

Ihan jokaiseen haittavassarin totuudenväistelymietintöön ei ehdi tarttua nopeasti. Tämähän lähti siitä että sinä kerroit olevasi hetero vaikka unelmoit naiseksi pukeutuneen miehen antamasta oraalista. Sitten rakensit tämän muddy waters-skenaarion joka ei liity sinun transu-unelmiisi mitenkään. Tämä on nyt mielestäsi todiste siitä että koska keksimäsi ultimaattinen tilanne on hämärä, kaikki muutkin tilanteet ovat hämäriä etkä näinollen ole homo.

Edit. puhuitkin miehen imemisestä etkä imettävänä olemisesta (!), ei raportoitavaa.

Tuon esimerkin kautta yritin selittää sinulle miksi tuo sinun logiikka ontuu, mutta et selkeästi tajua edes noin yksinkertaista asiaa. Ja puhuin siitä, että Hunter imisi munaa.

Jenkkialisteisen armeijan kuhnurina oleminen on vielä homompaa kuin sicciksen likaisimmatkaan miesfantasiat.

Okei eli olitkin vain kotiryssä. Tämä selittää miksi olet niin kujalla koko ajan.

En ole ollenkaan herkkä eikä kyse ollut etten kestäisi vastauksia, sanoin vaan että sun väitteillä ei ole mitään totuuspohjaa. Henkilökohtaisesti ei kiinnosta osoittaa kenellekkään paikkaansa väkivallalla enää tässä iässä, senpä takia olenkin ajatuksia vaihtamassa keskustelufoorumilla. Tämäkin tosin osoittaa mielestäni ikääsi kun kuvittelet että nyrkkien heiluttelu on jotenkin määrävä asema siinä kuka on oikeassa. Jotenkin hämmentävä tuo usa vihasi jos mielestäsi vahvin on aina oikeassa, mutta onhan sulla näitä loogisuuden puutteita ollut muissakin jutuissa niin ei ehkä kuitenkaan niin yllättävää.
Se logiikka on siinä että olet epäkeskusteleva naukumaija joka ryhtyy aina yrittämään vähättelyä itsekeksityille ominaisuuksille kun argumentit loppuu. Olethan sinä vapariketjuihinkin kirjoitellut, kai sinä sen verran ymmärrät ettei kamppailu.urheilu ole väkivaltaa.
Keksit myös vihaisuuteni päästäsi sekä sen että mielestäni vahvin olisi aina oikeassa. Japi. Minä en ole tuota mieltä, sinä fantasioit että minä olisin tuota mieltä.
Tuon esimerkin kautta yritin selittää sinulle miksi tuo sinun logiikka ontuu, mutta et selkeästi tajua edes noin yksinkertaista asiaa. Ja puhuin siitä, että Hunter imisi munaa.
Luuletko sinä nyt ihan vakavissavi että tuo keksimäsi skenaario mitä ei ole tapahtunut ikinä nyt jotenkin tekee sinun homofantasioitasi heteroita? Kyllä, olet homo jos mies ottaa sinulta suihin.
Okei eli olitkin vain kotiryssä. Tämä selittää miksi olet niin kujalla koko ajan.
Olen kujalla koska huomautin sinulle että et ole hetero jos haaveilet homoseksistä?
Tein parhaani, mutta näyttää siltä että en saa tätä sinulle opetettua.

Luuletko sinä nyt ihan vakavissavi että tuo keksimäsi skenaario mitä ei ole tapahtunut ikinä nyt jotenkin tekee sinun homofantasioitasi heteroita? Kyllä, olet homo jos mies ottaa sinulta suihin.

Todennäköisyyksillä ei ole vertauskuvissa mitään merkitystä. Etkö oikeasti ymmärrä mikä on vertauskuva? Olet heti hätää kärsimässä, kun pitää vähän perustella kantojaan.

Olen kujalla koska huomautin sinulle että et ole hetero jos haaveilet homoseksistä?
Tein parhaani, mutta näyttää siltä että en saa tätä sinulle opetettua.

Alkuperäinen viestini oli vain, että Hunter on kaunis ja tuo sai sinut suunniltasi, kun pieneen maailmaasi ei mahdu se ajatus, että heteromies voisi pitää transnaista kauniina. Menit tästä niin suunniltasi, että kirjoittelit kolmeen eri ketjuun tuosta ja hoet homoseksistä kauhistuneena. Tavallinen heteromies ei saa tuosta tuollaista tuollaista tunnetilaa päälle. Sinähän äsken myös paljasti miten olet käynyt useaan otteeseen Pridessä yms. joten homojutut selkeästi kiinnostaa.

Todennäköisyyksillä ei ole vertauskuvissa mitään merkitystä. Etkö oikeasti ymmärrä mikä on vertauskuva? Olet heti hätää kärsimässä, kun pitää vähän perustella kantojaan.
Sinä perustelet omia halujasi eri tapahtumilla. Jos sinä suomennat sen kysymyksesi missä on kuusi sanaa mitkä eivät oikeasti tarkoita mitään niin voin toki kertoa sinulle onko homoa vai heteroa.

Tämä vertauskuvasi ei tietenkään poista sitä faktaa että sinä et ole hetero jos unelmoit miehen kyntämisestä. Tämän takia asioista tulee keskustella sellaisina kuin ne ovat, eikä päättöminä vertauskuvina.
Alkuperäinen viestini oli vain, että Hunter on kaunis ja tuo sai sinut suunniltasi, kun pieneen maailmaasi ei mahdu se ajatus, että heteromies voisi pitää transnaista kauniina.
En mennyt suunniltani, huomautin sinulle että sinä ja mielihalusi ette ole heteroita.
Menit tästä niin suunniltasi, että kirjoittelit kolmeen eri ketjuun tuosta ja hoet homoseksistä kauhistuneena. Tavallinen heteromies ei saa tuosta tuollaista tuollaista tunnetilaa päälle.
En ole suunniltani enkä kauhuissani. Nämä ovat sinun keksimiäsi ja minulle osoittamia tunteita. Kyllä, sinä olet trollien kuningas joten sinua pitää nyt vähän roastata kun selvisi että olet homo etkä hyväksy sitä faktaa.
Sinähän äsken myös paljasti miten olet käynyt useaan otteeseen Pridessä yms. joten homojutut selkeästi kiinnostaa.
Tottakai kiinnostaa, siksihän siitä täällä keskustellaan. Homoakteihin osallistuminen ei kiinnosta, toisin kuin sinua.

Mutta silloin on kuitenkin hetero jos imettää kulliaan vaikka Buck Angelilla, koska sehän on biologisesti nainen ja biologia määrää kaiken?
En ole sanonut että biologia määrää kaiken. Sinä olet keksinyt tämän mielipiteen ja liittänyt sen minuun. Sanoin jo aiemmin että vaikka kauniilta naiselta sträppärin perseeseen ottaminen on (miehelle) homoa. Jos imetät kulliasi miehen näköisellä naisella, olet homo.

Oletko sinä nyt esimerkiksi sitä mieltä että mies on hetero jos haaveilee naiseksi pukeutuneen miehen kyntämisestä ja että tämä mies imee hänen kulliaan? Siitähän sic-in-the-head tässä nyt copettaa.

Viimeksi muokattu:
Oho fantasiat on valmiina, peppu hommat mietittynä ja transnaiset mielessä!

Taitaa jollakin olla nyt halu liittyä prideen, mutta ei oikeen vielä ole valmis tulemaan kaapista.

Alkuperäinen viestini oli vain, että Hunter on kaunis
-kommentoit ketjussa "Keeley Hazell ja muita naisia joihin olet rakastunut" toisen miehen postaamaan naiseen että onpa lapsen näköinen.
-postasit itse kuvan miehestä.
-huomautin että kyseessä on mies. Ketjun keskustelu on rajattu naisiin.
-aloit selittää että on itse asiassa heteroa haluta harrastaa seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa (tämähän ei liittynyt asiaan mitenkään, ketju on rajattu naisiin)
-kerroin sinulle että ei ole heteroa.
-olet spämmännyt kymmeniä viestejä missä pyrit eri tapauksilla esittämään että koska kaikki seksuaalinen ei ole mustavalkoista, ei myöskään se että sinä haluat kyntää miestä joka on pukeutunut naiseksi ei ole mustavalkoista. Olet tehnyt kaikkesi suistaaksesi keskustelun pois keskustelun aiheesta, mukaanlukien keksinyt minulle useita eri tunnetiloja joiden haluaisit invalidoivan kirjoitusteni todellisen sisällön.

Tämä yksi kirjoittelija määrittelee mielisairauden ja etenkin kehitysvammaisuuden käsitettä aika rajulla kädellä uudestaan 🤔 Mun on vaikea uskoa, että joku maailmaa kiertänyt perheenisä voisi olla noin kuistilla siitä, mitä kehitysvammaisuus diagnostisesti edes suunnilleen tarkoittaa 🙄

Sinä perustelet omia halujasi eri tapahtumilla. Jos sinä suomennat sen kysymyksesi missä on kuusi sanaa mitkä eivät oikeasti tarkoita mitään niin voin toki kertoa sinulle onko homoa vai heteroa.

Tämä vertauskuvasi ei tietenkään poista sitä faktaa että sinä et ole hetero jos unelmoit miehen kyntämisestä. Tämän takia asioista tulee keskustella sellaisina kuin ne ovat, eikä päättöminä vertauskuvina.

En mennyt suunniltani, huomautin sinulle että sinä ja mielihalusi ette ole heteroita.

En ole suunniltani enkä kauhuissani. Nämä ovat sinun keksimiäsi ja minulle osoittamia tunteita. Kyllä, sinä olet trollien kuningas joten sinua pitää nyt vähän roastata kun selvisi että olet homo etkä hyväksy sitä faktaa.

Tottakai kiinnostaa, siksihän siitä täällä keskustellaan. Homoakteihin osallistuminen ei kiinnosta, toisin kuin sinua.

Sinä kyllä kovasti koetat vakuutella, että et ole suunniltasi, mutta teot merkkaa. Normaali heteromies ei kirjoittele tuolla innolla moneen ketjuun homoista ja hengaile Pridessä yms.

Sinä myös kovasti projisoit noilla homoseksijutuilla, kun minähän alunperin vain kerroin pitäväni Hunteria kauniina. Sinä se olet joka alkoi tuon jälkeen jankkaamaan maanisesti homoista ja homoseksistä. Jo pelkkä vertauskuvista puhuminen sai sinut puolustuskannalle ja inttämään miten et ikinä homoilisi. Terve hetero olisi käsitellyt vertauskuvan sellaisenaan ja ei olisi kiihtynyt tuosta ja kokenut miten pitää kertoa ettei ole homo. Nuo reaktiot kertoo kyllä totuuden sinun seksuaalisuudesta, vaikka koetat muuta väittää.

Minun seksuaalinen identiteetti ei horju siitä, että joku anonyymi hokee netissä minun olevan homo, kun pidän transnaista viehättävänä. Koetit "roastata" minua, mutta taisitkin paljastaa olevasi itse homo.

Sinä kyllä kovasti koetat vakuutella, että et ole suunniltasi, mutta teot merkkaa. Normaali heteromies ei kirjoittele tuolla innolla moneen ketjuun homoista ja hengaile Pridessä yms.

Sinä myös kovasti projisoit noilla homoseksijutuilla, kun minähän alunperin vain kerroin pitäväni Hunteria kauniina. Sinä se olet joka alkoi tuon jälkeen jankkaamaan maanisesti homoista ja homoseksistä. Jo pelkkä vertauskuvista puhuminen sai sinut puolustuskannalle ja inttämään miten et ikinä homoilisi. Terve hetero olisi käsitellyt vertauskuvan sellaisenaan ja ei olisi kiihtynyt tuosta ja kokenut miten pitää kertoa ettei ole homo. Nuo reaktiot kertoo kyllä totuuden sinun seksuaalisuudesta, vaikka koetat muuta väittää.

Minun seksuaalinen identiteetti ei horju siitä, että joku anonyymi hokee netissä minun olevan homo, kun pidän transnaista viehättävänä. Koetit "roastata" minua, mutta taisitkin paljastaa olevasi itse homo.

Lue uudestaan jos on vaikeuksia hahmottaa todellisuutta.
-kommentoit ketjussa "Keeley Hazell ja muita naisia joihin olet rakastunut" toisen miehen postaamaan naiseen että onpa lapsen näköinen.
-aloit selittää että on itse asiassa heteroa haluta harrastaa seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa (tämähän ei liittynyt asiaan mitenkään, ketju on rajattu naisiin)
-olet spämmännyt kymmeniä viestejä missä pyrit eri tapauksilla esittämään että koska kaikki seksuaalinen ei ole mustavalkoista, ei myöskään se että sinä haluat kyntää miestä joka on pukeutunut naiseksi ei ole mustavalkoista. Olet tehnyt kaikkesi suistaaksesi keskustelun pois keskustelun aiheesta, mukaanlukien keksinyt minulle useita eri tunnetiloja joiden haluaisit invalidoivan kirjoitusteni todellisen sisällön.

En ole sanonut että biologia määrää kaiken.

Olet sanonut, että sukupuolia on kaksi, että ne määräytyvät biologisesti ja että kaikki biologiasta poikkeavat sukupuoli-identiteetit tai-roolit ovat höpöhöpöä.

Jos imetät kulliasi miehen näköisellä naisella, olet homo.

Miten voi olla homo, jos imettää kulliaan naisella:unsure::unsure::unsure:? Vai myönnätkö jo, ettei se pelkkä biologia sittenkään riitä määräämään mustavalkoista sukupuoliroolia? Miksei silloin hetero voisi tykätä feminiinisestä transnaisesta? Vai saako tykätä vain klassisen kauniista naisista, ettei olisi homo?

Henkilökohtainen asennoitumisesi on oma asiasi, mutta kun koko ajan huutelet argumentointivirheistä etkä vaikuta mitenkään tyhmältä kaverilta, niin ymmärrät kai että ajat itseäsi tässä täyteen loogiseen umpikujaan?

Oletko sinä nyt esimerkiksi sitä mieltä että mies on hetero jos haaveilee naiseksi pukeutuneen miehen kyntämisestä ja että tämä mies imee hänen kulliaan? Siitähän sic-in-the-head tässä nyt copettaa.

Minua ei tässä kiinnosta homouden ja heterouden rajanveto vaan mustavalkoisen lokerointiajattelun kyseenalaistaminen.

Tämä yksi kirjoittelija määrittelee mielisairauden ja etenkin kehitysvammaisuuden käsitettä aika rajulla kädellä uudestaan 🤔 Mun on vaikea uskoa, että joku maailmaa kiertänyt perheenisä voisi olla noin kuistilla siitä, mitä kehitysvammaisuus diagnostisesti edes suunnilleen tarkoittaa 🙄
Kyllä, minusta se on mielisairasta että ihminen kuvittelee olevansa vastakkaista sukupuolta. Olet ilmeisesti eri mieltä?
Kyllä, minusta homoseksuaalisuus on kehitysvamma. Olet ilmeisesti eri mieltä?

Postasin kuvan transnaisesta, en miehestä. Siinä on iso ero jota et suostu myöntämään.

Ja olet niin kiihtynyt, että tosiaan kirjoittelet useita vastauksia samoihin viesteihini. :ROFLMAO:

Eikö muuten ole Hunterilla upeat rinnat? Mieti kun noi heiluisi paljaana sinun edessä? Olisi kyllä aika hot.

hunter-schafer_0040.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom