Traktorinrengas, liikuntamylly

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mahtaisikohan kukaan tietää paljon liikuntamyllyssä (myllypuro, helsinki) olevan traktorinrenkaan paino olisi?
Pohdiskelin myös paljon siihen tarvitsee tuottaa voimaa, että kyseisen renkaan saa irtoamaan maasta ja pyöräytettyä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oisko joku 120-150kg en oo varma. Yhden ihmisen oon nähny sitä liikuttavan. Kahteen perus sali pulliaiseen oli kuulemma ollu vaikeuksia saada se liikkuun. Itse en ole uskaltanut vielä koskea siihen. Joskus kun tuntuu vahvalta täytyy mennä yrittää:puntti:

Ollaan sisällytetty se rengas treeniin siellä ja todettu sen olevan erittäin tehokas. Pariharjoitteena ollaan pyöritelty pääsääntöisesti, mutta yksinäänkin se on pyörähtänyt. Maastavetoni on jotain 200kg luokkaa ja sanotaan, että ei ollut kevyimmästä päästä oleva suorite kun sen yksinään rullasi..
Siinä oli kuitenkin ukkoja keillä on somewhat sama maastaveto, mutta ei noussut yksinään.. Saisi tulla lisää vastaavanlaisia "varusteita", niin monipuolisuus lisääntyisi..

Se on ainakin itselle tuonut puhtia rinnallevedon irroitusvaiheeseen.. Saa lähteä perse aivan tapista, jotta se rengas liikahtaa!!

Tunnen renkaan omistajan, ja muistelisin hänen sanoneen renkaan olevan noin 270 kg. Voin kysäistä varmuuden vuoksi seuraavan kerran kun törmätään.

Itellä on maastaveto jotain 240-250kg max ja olen kääntänyt +400kg renkaan. Minun mielestä toimii aika hyvin että jos rengas painaa esim. 400kg niin pitää olla vähintään 200kg mave että sen saa sen verta ylös et se on mahdollista kääntää.

Zone-sarja -42%
Täällä tuntuu olevan muitakin renkaanpyörittäjiä, kysyttävää olisi. Omistan renkaan jonka kyljessä lukee merkintä 465 /85 R38 , osaako kukaan kertoa kuinka painava tuo rengas on? :puntti:

Kiitoksia infoista. Kyllä siinä renkaassa tuntuu mukavasti massaa olevan ja tehokasta puuhaa on.
Mahtaakohan pääkaupunkiseudulta löytyä vastaavanlaisia soveltavia harjoitteita kuin myllyn rengas?

Täällä tuntuu olevan muitakin renkaanpyörittäjiä, kysyttävää olisi. Omistan renkaan jonka kyljessä lukee merkintä 465 /85 R38 , osaako kukaan kertoa kuinka painava tuo rengas on? :puntti:
Lähin nopealla googletuksella löytynyt on täältä sivulta 22 löytyvä 425/85R38 joka painaa 118 kiloa ja 18.4R38 jonka painoksi taas ilmoitetaan 141 kiloa. Toi 465 olis kai kutakuinkin noiden puolivälissä, jos nyt en ihan hakoteillä ole

Suositut

Back
Ylös Bottom