Totuus, jota et ikinä haluaisi kuulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

Meah

VIP
Ikä
35
Elikkä mikä olisi sellainen totuus jota et ikinä haluaisi kuulla/tietää?
Itelläni tuli mieleen se, että omat vanhemmat ei olisikaan oikeita vanhempia..Että toisinsanoen pitkäaikaiset asiat olisivat valhetta.

En tiedä onko täällä tälläistä topiikkia aloitettu aikaisemmin, en ainakaan löytänyt tuolta...mutta oikaiskaas jos löytyy:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Sä et oo kehittynyt ollenkaan" - sain juuri kuulla tuon muutamalta ihmiseltä. Ihan totta se on, kehitys on ollut vuoden paikoillaan. Toisaalta en ole tätä niin tosissani ottanutkaan. No eipä sillä väliä.

Mä en myöskään haluaisi tietää milloin kuolisin. Esimerkiksi en haluaisi saada lääkäriltä jonkun syöpälöydöksen jälkeen 3kk elinaikatuomiota, vaan haluaisin lähteä ns. jalat alta -metodilla.

Toi on muuten aikas perusjuttu jota harva treenaava ihminen haluaa kuulla:D

Niin ja jos joku asia olisi pitänyt jättää kertomatta niin sitä ei sanota asian kysymisen yhteydessä eli vasta silloin kun paskat on jo housuissa.

Mä taas miellummin haluisin tietää millon kuolisin. Oon nääs tälläne kaiken suunnitteleva ihminen ja mun suunnitelmat menis ihan vituralleen jos yhtäkkii delaisin. Ja sitäpaitsi, miten kukaan vois sit tietää minkälaiset hautajaiset haluaisin..Ja sit en pystyis toteuttaa mun unelmiikaa enkä sais sanotuks kaikkii asioita välttämättä..

Monta kertaa on tullut mietittyä et mitä, jos olis sellainen vaisto mikä ohjaa tekemään fiksuja valintoja (ei sellainen naisen vaisto, mikä ohjaa auton peruutusta vituilleen :piis: ) vaikka ne tuntuisivatkin hulluilta. Kuinka paljon turhalta työltä tulisikaan vältyttyä ja kenties turhalta kuolemaltakin. Menisiköhän olot vähän liiankin lokoisiksi vai osaisiko arvostaa enää mitään? Ei tarvitsisi olettaa kuulevansa mitään huonoja uutisia ja jos niitä tulee niin voisi olettaa, että kaikki voitava on asian eteen tehty.

Totuuksia, joita en halua kuulla:

Lääkäri "Joudumme valitettavasti amputoimaan toisen kiveksesi"
Mutsi "Sinut on oikeesti adoptoitu Norjasta ja sinun biologinen isäsi pyörittää homomafiaa Oslossa"
Mike "Pakkotoisto.com on oikeasti suomi24:n luoma kulissiforumi, jolla pyritään peittämään suomi24:sta kohtaan kohdistuvat monopoliepäilyt"
George Bush "Osaan lukea"
Neutraali "Harrastan vapaa-aikanani hevospooloa"
Viikatemies "Taivaaseen sulla ei ole mitään asiaa ja helvetti on täynnä, joten vietät kuoleman jälkeisen elämäsi Ahvenanmaalla"
Alitajunta "Bodaus on vain tekosyy ettet tuntisi syyllisyyttä puolialastomien lihaksikkaiden miesten katselusta"

Hummerivirta sanoi:
Totuuksia, joita en halua kuulla:

Lääkäri "Joudumme valitettavasti amputoimaan toisen kiveksesi"
Mutsi "Sinut on oikeesti adoptoitu Norjasta ja sinun biologinen isäsi pyörittää homomafiaa Oslossa"
Mike "Pakkotoisto.com on oikeasti suomi24:n luoma kulissiforumi, jolla pyritään peittämään suomi24:sta kohtaan kohdistuvat monopoliepäilyt"
George Bush "Osaan lukea"
Neutraali "Harrastan vapaa-aikanani hevospooloa"
Viikatemies "Taivaaseen sulla ei ole mitään asiaa ja helvetti on täynnä, joten vietät kuoleman jälkeisen elämäsi Ahvenanmaalla"
Alitajunta "Bodaus on vain tekosyy ettet tuntisi syyllisyyttä puolialastomien lihaksikkaiden miesten katselusta"

:D :lol2: :lol2: :lol2:

no toi kuolinpäivä vois jäädä kuulematta, enkä välttämättä haluis kuulla että vanhempani ei oo mun vanhempia, tai että mä en oikeesti ees oo se kuka mä oon.

"Olet lesbo" tai "Ajat kuin naiset"

Myös "olet euroopan huonoin sängyssä" ois kanssa aika karu totuus :lol2:

"Kuule tyttäreni, kun sä olit pieni vauva niin sulla oli kyrpä"

mölliskö sanoi:
"Olet lesbo" tai "Ajat kuin naiset"

Myös "olet euroopan huonoin sängyssä" ois kanssa aika karu totuus :lol2:

:lol2: Totta:D mutta jos ajatellaan positiivisesti ni ehkä se ois parempi kuulla jotta vois vielä yrittää parantaa tuloksiaan eikä jäädä ikuisesti tilastoihin tuollain:lol2:

hömppä sanoi:
"Kuule tyttäreni, kun sä olit pieni vauva niin sulla oli kyrpä"
Hajosin :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Niin, tai sitten että kuule tyttäreni, kun synnyit, sinulla oli ihan kunnon rinnat ja sinua kuvattiin opetusvideolle:eek: :wall: :jahas: *tunnustus*:nolo: :D

Alec,synnyit ilman sukupuolielimiä,heitettiin lantilla ja pippeli voitti.valitettavasti jäljellä oli enää vain pieniä kokoja.kärsi saatana!
:wall:

Alec sanoi:
Alec,synnyit ilman sukupuolielimiä,heitettiin lantilla ja pippeli voitti.valitettavasti jäljellä oli enää vain pieniä kokoja.kärsi saatana!
:wall:
Juu tosiaan kun otit puheeksi.. terveydenhoitaja: Kiveksesi vaurioituivat nuorempana futista pelatessa useiden osumien takia ja testosteronintuotantosi on liian vähäistä eli sun muna ei koskaan kasva miehen mittoihin etkä sä tuu koskaan nostamaan satasta penkistä. :itku:

edit: lopulta testoa on iha liian vähä ja sä muutut naiseksi! :eek:

Vaimo: "Vitun tuhkamuna!"

Tota en enää haluaisi kuulla...enää kovin montaa kertaa uudestaan. Toi sattuu meinaan melkosen pahasti :)

Mä en haluaisi kuulla jos kumppanini jostain kumman syystä olisi pettänyt minua. [Nyt kuvitellaan että homma jäisi yhteen kertaan, se olisi paha erehdys eikä se olisi kukaan tuntemani].

Tuosta meinaan skitsahtaisin pahasti ja koko loppuelämä olisi pilalla joten ennemmin olisin siitä autuaallisen tietämätön. Tieto lisää tuskaa ja joskus on parempi olla tietämättä jotain ellei se pahasti vaikuttaisi elämään.

Enkä haluaisi joutua vankilaan taposta :D :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom