Totaali jumi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hupa
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tervehdys,

nyt kävi niin että Lauantain jalkapäivän jälkeen jalat menivät totaali jumiin, eli lihakset ovat täysin tukossa, kävely hankalaa, istuminen tekee kipeää.
Olen yrittänyt venytellä kivusta huolimatta pari kertaa päivässä noin 10 min kerralaan ja tästä ei ole ollut apua.
Kävin myös polkemassa pyörällä lenkin noin 5 km josta myöskään ei ollut minkäänlaista apua.
Mikä nyt neuvoksi ????

Ei voi muuta kuin odottaa, niin kyllä ne paranee. Kävelyllä, pyöräilyllä yms. kannattaa yrittää saada kuonia liikkeelle.

Tuohan on minun tilani joka jalkatreenin jälkeen pari päivää :)
Se kertoo että treenasit hyvin. Niinhän se Animal:kin mainostaa:

10 plates in the row. You're thinking, "I'm gonna get friggin crushed", You're thinking "I won't get up". But you will. Yeah it's going to hurt. Yeah, you're going to puke. But when theres chalk on your hands and sweat on your back, theres no better place to be.

Olen aina ollut nopea palautumaan. Nyt on vieläkin flunssan jälkeisiä oireita, eli palautuminen on ollut hidasta. Takareidet oli kipeät melkein viikon ja tissit oli kolme päivää. Flussa nyt meni ohi jo periaatteessa pari viiko sitten, nyt vasta alkaa tuntua normaalilta.

Ilmeisesti pitäisi alentaa myös tahtia. Jalkatreeneissä alkaa välillä näkyä mustia pisteitä ja kyykyn jälkeen jopa taju on ollut lähdössä pari kertaa. :) Silmät punoittaa aina treenien jälkeen ja tunti treenin jälkeen ei kannata mennä makaamaan, koska nukahtaa välittömästi. Ilmeisesti pitäisi antaa tasaantua liikkeiden välillä hieman, kun alan hikoilla. Ylikuntoa ei kait ole, koska oli just 2 viikkoa treenaamattomuutta sen pirun flunssan takia.

:kateellinen:

Venyttely auttaa kyllä ja lyhyiden matkojen kävely auttaisi, mutta tuskin hirveästi tekee mieli lähteä kävelemään? ;)

Tietääpähän ainakin että on treeni menny perille. Kunnon jalkatreenin jälkeen näyttää vaan aika epäilyttävältä kun ei pysty kävelemään kunnolla; ties miksi ihmiset luulevat. :hyper:
Noi mustat pisteet on itellekin tuttuja jokaisesta hauis-, selkä- ja jalkatreenistä. Onpahan ainakin intensiteetti kohdallaan! :whip:

Lepo, riittävä syöminen ja mahdollisesti kevyt liikunta auttavat. Pahimpien jalkatreenien jälkeen olen 3-4 päivää kävellyt niin kuin takapuoleeni olisi työnnetty rautakanki, mutta viimeistään viikossa jalat ovat palautuneet kokonaan.

Nyt alkaa taas elämä voittamaan, vaikka jalat ovat vielä kipeät niin ei ole mitään verrattuna kahteen edelliseen päivään..
Kevyt kyykky + sauna eilen illalla auttoi aika hyvin.
Nyt vaan odotellaan seuraavaa jalkapäivää....

ljm sanoi:
Toinen päivä treenin jälkeen on aina pahin, jos paikat kipeäksi saa. Näin ainakin minulla.
Sama täällä.Jalkatreenit on helvetistä :curs:
Autosta ja pytyltä ylös-nousut on pahimmat liikkeet.
Jalkatreenin jälkeen kannattais(seuraava päivänä)heittää kävelylenkki silloin
vielä pystyy suht normaalisti kävelemään;nopeuttaa palaumista. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskomattoman kipeksi sain etureidet kun tein ekan kerran pitkää sarjaa (20 toistoa) ja puolen minuutin palautuksilla. Ensin 5 settiä ojennuksia ja sitten sama määrä prässiä. Jalat ei ollu varmaan koskaan aikasemmin ollu yhtä kipeet, meni oikeestaan viikko että ei ollut mitään kipuja jäljellä.

Hyvä treeni, nyt sitte evästä nassuun niin paljon ku napa vetää odottaessa seuraavaa jalkapäivää. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom