Tositilanteista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by eddy
Voihan vittu, just kun ton pääsen sanomaan, niin näin käy.
Aika iso äijä tulee ja lyö mua suuhun, en tiedä, että miks.. 4 hammasta lohkes, vihloo, eikä sitä tänään saa kuntoon. pitää pillillä syödä varmaan.

Paska mäihä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä suosittelen löysää suklaa-mannapuuroa ja protskudrinkkejä. Niin, ja yksityiselle hammaslääkärille menoa jos ei rahasta jää kiinni.

Originally posted by eddy
Voihan vittu, just kun ton pääsen sanomaan, niin näin käy.
Aika iso äijä tulee ja lyö mua suuhun, en tiedä, että miks.. 4 hammasta lohkes, vihloo, eikä sitä tänään saa kuntoon. pitää pillillä syödä varmaan,
juuh kaverilla on kans lohjenu muutaman kerran ja kuulemma sattuu ihan vitusti. otan kyllä osaa.. pakko sanoa. :rolleyes:

Mulle ei oo osunu kohdalle kun 1 ryöstö josta kirjotin aikasemmin.
6 häiskää, 4 oikeaoppisesti joka ilmansuunnassa ja 2 varmistamassa 20 metrin päässä. Mä älysin koko jutun jo 30 sekunttia aikaisemmin mutta en päässy poistuun mihinkään suuntaan(umpikuja). Jätkät oli asenteella"sori et me tehdään tää... mutta me tehdään tää". Ei jäänyt mitään hampaankoloon,koska rahasumma oli n.150mk ja meni luultavasti tarpeeseen. Kaikki meistä hymyili koko ajan,kaikki tiesi mitä tapahtuu,kaikki tiesi mitä tapahtuisi jos mä olisin alkanut kikkaileen jotain.

Thaimaa hymyjen maa :D

ps. lähtö taas 3 viikon päästä

Varmaan parempi antaa pikku summa kun päästä hengestään.

Eikö Thaimaassa oo silti aika kovat lait?

Varmaan parempi antaa se isokin summa, kuin päästä hengestään?

Rahaa ja materiaa saa aina lisää, ihmisen henki on ainutkertainen.

Olen melko temperamenttinen ihminen näissä asioissa.
Kyllä mä ymmärrän että joku käy ylle jos sitä on lyöty,muijaa kopeloitu tai tavaraa hajotettu.

Mutta sitten kun on sellasia,ensinnäkin v*tun laihoja,että muutoinkin tyhmiä miehiä jotka vaan haluaa tapella,silloin loppuu multa ymmärrys.
Meinaa pää haljeta pelkästä raivosta kun joku tunkee naaman eteen sanomaan "mitä sä mulle vittuilet",vaikka mitään ei ole sanottu.

Hauska tapaus muistuu mieleeni parin vuoden takaa,kun aikamoisessa jurrissa jonottelin nakkarilla purtavaa ja paikalle saapui känninen äijä jolla oli tosi typerän näköiset lenkkarit jalassaan.
No eikös helvetti siitä yksi munapää aloitti oitis ärsyttämisen niistä lenkkareista ja tietysti naamaan edessä.Väkivalta lopetti vittuilun kun tämä lenkkarimies pukkasi otsalohkolla häirikköä nenän varteen.
Seuraavat 15 minuuttia kuunneltiin uikutusta aiheesta "minut on pahoinpidelty".

Sen verran haluan ruinata näistä keskusteluista,että onko se sitten niin pirun väärin puolustaa itseään kadulla?
Mielestäni pakoon juokseminen on huono vaihtoehto...:curs:

Originally posted by Jarek
Sen verran haluan ruinata näistä keskusteluista,että onko se sitten niin pirun väärin puolustaa itseään kadulla?
ei tietenkään, se on jopa suositeltavaa, mutta asiat ei mene aina niin kuin pitäisi. eli oikeus voi tapahtua aivan väärin..

tässä voisi todeta kaikkien keskustelujen pohjalta, että ensimmäinen itsensäpuolustamis-keino on 100m spurtti. toinen on sitten ihan jotain muuta.

miten muka juokseminen on huono keino puolustaa itseään?

Originally posted by NP_NG
tässä voisi todeta kaikkien keskustelujen pohjalta, että ensimmäinen itsensäpuolustamis-keino on 100m spurtti. toinen on sitten ihan jotain muuta.

Ja väärin. Ensimmäinen keino puolustaa itseään on välttää tilannetta jossa joutuisi puolustamaan itseään. Joskus se on vain mahdotonta ja silloin pitää ottaa käyttöön 110 metrin aidat tekniikka.

Toki ei aina jaksa juosta. Vittuilu lopettaa väkivallan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Jarek

Pakoon juokseminen on oikein mukava vaihtoehto. Vähemmän jälkipuintia viranomaisten ja lakimiesten kanssa kun poistuu paikalta ajoissa.

Tuolla asenteella tulee varmasti vielä jossain vaiheessa käkättimeen, jos aikoo kaikkia kadulla päätään aukovia puistella. Jokaiselle hevoselle löytyy se kengittäjä ja sitten onkin leuka sijoiltaan ja nenä poskella.

Mutta kuten joku jo sanoikin, helpoin ja paras keino on välttää tilanteita jotka saattavat johtaa väkivaltaan. Ihmisten lukeminen on eräs parhaista keinoista puolustaa itseään...

Originally posted by taisto

Vittuilu lopettaa väkivallan.

Vai väkivalta lopettaa vittuilun;) Kehässä kova matsaaja saattaa kadulla saada käkättimeen hyvinkin helposti. Kadulla yleisesti nopein käsi voittaa, eli täälläkin moneen kertaan mainittu "lyö ekana ja lyö kovaa" mentaliteetti on yleensä se mikä ratkaisee.

Eli kaikki ultimatewarriorit ja muut ninjat jotka näitäkin lukevat pääsevät varmasti helpommalla, kun välttelee tappeluita. tappeluissahan on aina häviäjä--> saat joko kuonoosi, tai sitten häviät rosiksessa.

Onhan se tietenkin eri asia että jos tulee Suomessa nakki kiskalla
Promilen humalassa joku saatanan homohoppari
joka on 170cm pitkä ja painoa löytyy 55kg .
Sanomaan että mitä vittua sää siinä mulkoot nyt tulee
jätkä Wu Tang Klaani sun kimppuun ellet sä lähe tästä kiitä vitun
uskovainen plää blää bläää paras jos tälläsellä on muija
mukana kelle se tahtoo esittää. No sitten on vaikka parempi antaa ASVALTTI IHOTTUMAA ja jos se ei riitä niin sitten kanttu vei...

Mutta tässä tilanteessa vois lähtee karkuun jos
ulkomailla Aseistautunut ammattimainen rikollisliiga tulee
ryöstää sut, VAIHTOEHDOT 1.Antaa rahat 2.Älä anna rahoja
vaan anna niiden kaivaa ne sun taskusta kun sä makaat
5stilettiä eri puolilla kehoa maassa. 3.yritä karkuun mutta siinäkin
on omat riskinsä.

:arvi:

Originally posted by Matsku
mukana kelle se tahtoo esittää. No sitten on vaikka parempi antaa ASVALTTI IHOTTUMAA ja jos se ei riitä niin sitten kanttu vei...

Ikäänkuin suomalaisella nuorisolla ei olisi puukkoja lainkaan taskussa? Veitsi-kulttuuri on toki aivan eri tasolla etelämpänä mutta nykyään ei kannata aliarvioida ketään pituuden tai painon perusteella. Voi tulla aika kalliiksi... Kun oppii pelkäämään pahinta kyseisissä tilanteissa, pärjää pitkälle.

Suomalainen 55k tökkääjä saa myös pahaa jälkeä aikaan vaikkei välttämättä osaakaan sekunnin murto-osassa iskeä kehoon kolmeen kriittiseen paikkaan/pyöritellä 8-viiltoa.

Originally posted by Matsku

Jostain kumman syystä mä en usko ja luota siihen kun 17v poika yrittää opettaa mulle sitä kuinka nakkikioskilla vedetään vittuilijoita päähän. Toisaalta, noilla verbaalisilla taidoilla ainoa vaihtoehto on tappelu. Pää kun tuntuu olevan umpiluuta ja jalat ilmeisesti hitaat.

Aliarviointi kaikissa tilanteissa on huono asia. Veitset, neulat yms toisen vahingoittamiseen soveltuvat esineet kun tuntuvat olevan yllättävän yleisiä, siis ihan Suomessakin. [/haavemaailma]

Pareimpi poistua paikalta kävellen tai juosten jos siihen on mahdollisuus. Väkivaltatilanteen (itsepuolustus tai itsehankittu) lopputuloksena voi jompikumpi osapuoli olla vankilassa tai hautausmaalla. Tapahtuu ehkä harvoin mutta ei kannata kokeilla onneaan liikaa. Pelkkien murtuneen leukaluun korvausmaksujenkin maksaminen pistää irvisteleen. :wall:
Vastauksena aiheeseen miksi juosta karkuun.

Originally posted by NP_NG
ja väärin.

Lauseeni oli väärin vain jos ei ole puhelahjoja / kokoa / asennetta. Olen muutaman kerran saanut innokkaan tyypin rauhoittumaan katsomalla syvälle silmiin ja keskustelemalla. Harvemmat tyypit sen alkuinnostuksen jälkeen enää sitten lyövät.

Esimerkiksi viime kesänä (2003) Ankkarokissa joku koko rajoitteinen tuli ja veti minua kunnolla leukaan. Onneksi isku ei ollut kuitenkaan kauhean kova joten polvet ei notkahtanut. Otin sitten koollisesti haastavaa molemmista käsistä ja keskustelin aiheesta. Siinä keskustelun jälkeen huomasin poliisien kävelevän kohti ja tulevan rinnalle. Kysyin sitten tyypiltä niin kovaa että poliisit kuulivat:"Miksi löit minua syyttä leukaan?" ja tyyppi kertoi. Poliisit vain sitten kysyivät minulta toimiiko leuka ja onko vaateita. Leuka toimi ja vaateita ei ollut joten poistuin luvan kanssa paikalta.

Tuossa tilanteessa karkuun juokseminen ja takaisin lyöminen olisivat olleet typeriä. Toimin näin jälkikäteenkin ajatellen melko fiksusti ottaen huomioon että olin nauttinut päivällä muutakin kuin kansalaisluottamusta.

Originally posted by taisto
Lauseeni oli väärin vain jos ei ole puhelahjoja / kokoa / asennetta. Olen muutaman kerran saanut innokkaan tyypin rauhoittumaan katsomalla syvälle silmiin ja keskustelemalla. Harvemmat tyypit sen alkuinnostuksen jälkeen enää sitten lyövät.

Eli sä keskustelet jonkun kanssa vittuilemalla? Vittuilu ei lopeta väkivaltaa, asiallinen keskustelu voi sen tehdä.

Originally posted by Sumu
Eli sä keskustelet jonkun kanssa vittuilemalla? Vittuilu ei lopeta väkivaltaa, asiallinen keskustelu voi sen tehdä.

Keskustelen vittuilemalla. Siinä tilanteessa kuitenkin on kyseessä se että heikompi (/viisaampi) väistää. Hyvällä vittuilulla saa toisen kutistumaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom