Peräsuolitouhua
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö ulostetta siirry peräsuoleen vasta itse ns. paskantamishetkellä? Eli "normaalitilanteessa" peräsuoli on tyhjänä. Näin muistelen lukeneeni. Ja itsellänihän ei ole alan koulutusta, eli korjatkaa jos tiedätte paremmin
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö ulostetta siirry peräsuoleen vasta itse ns. paskantamishetkellä? Eli "normaalitilanteessa" peräsuoli on tyhjänä. Näin muistelen lukeneeni. Ja itsellänihän ei ole alan koulutusta, eli korjatkaa jos tiedätte paremmin

Tuosta mustista sen verran vielä, että kuulinpa juttua ruotsalaisskappareista, jotka tulivat tutustumaan tähän suomalaiseen kulttuuriin ja näkivät siinä ohessa tuon singon. Siinä sitten ihmettelivät ja kysäsivät joltain suomalaiselta kaipiaiselta, että "Me luovuttiin tuosta singosta jo vuosikymmeniä sitten, kun sitä oli niin vaikea vetää auton perässä metsässä. Miten te tulette sen kanssa toimeen?" Siihen suomalaanen, notta "no.. tuota pojat meillä sitä vetää metsässä". Oli kuulemma ollut ruottalaasen ilme hieman kysyvä tuon jälkeen. :D