Top5 - Maailman parhaat jalkapalloilijat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyssa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Rooney (saatana kun jalka taas rikki!)
Kaka
Messi
Robinho
Guti

Rooney on minun jumalani, loistava pelaaja ja helvetin ruma jätkä. Ei anna periksi ja todella taitava laukomaan liikkuvaan palloon. Ilmiselviähän nämä valinnat on, ei voi mitään. Messi on ehkä tämän hetken taitavin, Robinho lunastaa lupauksia kovalla prosentilla...

Ronaldinhosta en ole niin perustanut, onhan se ollut taitava kuin mikä, välillä pientä laskusuhdannetta, en tykkää sen tyylistä, liikaa kaikkien idoli. Kaka kauniine silmineen vituttaa myös, mutta antaa mennä tämän kerran CL ja muut.

Ja Guti nyt on pari vuotta tehnyt sellaista peliä, että voisi sanoa kaverin olevan aliarvostettu mies.

Samoilla linjoilla olen tuosta Rooneysta. Tällä hetkellä epäjumalani no.1. Olen tykännyt pelaajatyyppinä Rooneysta jo pitkään, taitava taistelija kentällä. Osaa ottaa myös kovaa tilanteissa ja monesti runnoo itsensä läpi maalintekoon. Toisin kuin puhtaammat strikerit, Rooney tekee enemmän töitä kentällä.
Ja Messistä puhuttaessa edelleen samoilla linjoilla. Jalkapallokenttien kirkkain tähti tällä hetkellä.

Tuosta Gutista voisi sanoa, että se on noussut nyt otsikoihin ja jalkapalloa seuraavan kansan tietoisuuteen kun Realista on lähteneet/ eläköityneet vanhat kuninkaat kuten Zidane ja Figo. Ikinä en sano, että Guti millään tavalla täyttäisi Zidanen jättämää aukkoa, mutta pelannut todella hyvin ja on tällä hetkellä ehdottomasti Realin pelin sielu.

Vähän erilainen lista, johtuen omista, hieman erilaisista mieltymyksistä pelityyliin:
1. Paolo Maldini Mies oli vielä pari vuotta sitten yksin valtias Milanin vasemmalla laidalla. Kunto kesti, vaíkka ravas koko kenttää päästä päähän, eikä ohi tullut kukaan.
2. Roy Keane Ei tätäkään miestä hevillä ohitettu, eikä laukauskaan huono ollut
3. David Beckham, Ensimmäisen kampauksen ajalta, tai viime kauden lopusta.
4.Marc Overmars Kuntoihme, eikä nopeuskaan paha ollut. Joka joukkueessa pitäis olla mies, joka juoksee kenestä vaan ohi(tosin pelas vas. laitaa, että ei koittanu koskaan Maldinia vastaan)
5.Colin Hendry Bone Braker

Ronaldinhosta en ole niin perustanut, onhan se ollut taitava kuin mikä, välillä pientä laskusuhdannetta, en tykkää sen tyylistä, liikaa kaikkien idoli..
mielenkiintoinen pointti.usein ihmiset alkavat dissaamaan kun pelaajalle tulee suuri kannattaja joukko/vahva status.vähän samanlaisia kannanottoja tulee ihmisiltä jotka pätevät musiikki tietämyksellään.esim.jos joku bändi on ollut kova underground piireissä ja tekee hyvin kaupallisesti menestyvän levyn,tämän jälkeen se sitten on ihan paska ja liian suosittu että sitä voisi enään digata julkisesti.anteeksi.viesti ei ollut tarkoitettu pahoittamaan kenenkään mieltä,mulla on vaan töissä tylsää.oli ihan vitun:anssi:ja:offtopic: ...jatkakaa toki...

e:ei sittenkään mitään..

Linkki on muuten fake, jossei tässä ketjussa ole vielä tullut esille, ajattele nyt jos kaveri pystyy laukomaan noi tarkkoja volleyta, miksei peleissä?
En nyt jaksa ruveta vääntämään siitä onko linkkin video feikki vai ei, mutta pelitilanne on aivan erillainen verrattuna treeni tilanteeseen, vapaata veto tilaa tulee erittäin vähän noin läheltä maalia, volley on vaikea toteuttaa kun joku repii paidasta ja vaparissa muuri on aikas kiva "este"

Linkki on muuten fake, jossei tässä ketjussa ole vielä tullut esille, ajattele nyt jos kaveri pystyy laukomaan noi tarkkoja volleyta, miksei peleissä?
öö.. älä?! mitäs sitten?! sehän on myönnetty ihan Nikenkin toimesta. itse en ihmettele yhtään vaikka olisikin kiven kovaan väitetty että jätkä oikeasti teki ne kolme vetoa peräkkäin. itse olen ampunut 4 neljä vaparia peräkkäin ylärimaan........:eek: ...siis öy mai gaad... eihän se oo ikinä koskaan milloinkaan mahdollista........:david::arvi::eek::david::david::david:

Ronaldinho on hyvä:anssi:
Minäkään en pide herran pelityylistä. Tuntuu välillä siltä että aina kun se sooloilee niin joukkueella menee paskasti seuraavat 10 minuuttia. Tosin mieshän voisi olla vuosisadan palloilija jos viitsisi pistää päätänsä peliin muussakin kuin keskitystilanteissa :/

Ja oma nostalginen top5:
1. Paolo Maldini - Ei mitään pelleilyä vaan palloa eteenpäin sitä mukaan kun sitä saa jalkaansa. Perinteisen italialaistyylisen peruuttelupelaamisen taitaja, eikä ainakaan Suomessa jatkuvasti otsikoissa "Maldini osti kultaset tossut!!"

2. David Bergkamp - Loistava pelisilmä ja ehdottomasti feivoritti kyniä välillä, kun on vaan sadasosia ajatteluun.

3. Zico - Vuosisadan komeimpia ja härskimpiä kyniä! Jo naskalina tuli naurettua niille vastustajille kun jäi törmäilemään Zicon temppujen jäljiltä.

4. Ronaldinho - Laitetaan nyt tämäkin. Onhan ne temput ja laakit väh 4. sijan arvosia.

5. Lev Jashin - Wanha on, mutta kyllä ne sen torjunnat kestää aikaa..

+Pele, Maradonna ym. jäi nyt sanomatta kun oletan niiden olevan itsestäänselvyys ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko tämä Beckhamin ja Bergkampin risteytys? :) Siitähän tulis itseasiassa melkoinen pelimies. :worship:
HÄPEÄN :itku: Taisin olla jo henkisesti unessa. Mikä hauskinta, eilen illalla kun tuota kirjoittelin niin mietin että mistä helvetistä tuo David on taivutettu, kun tuli katottua joku dokumentti jossa sanottiin että halusi antaa ensin nimeksi tytön nimen. Ei tietenkään käyny päinsä, joten vaihto sen sitte "Davidiksi" eli oikeasti Dennise:stä Dennisiksi

Tuossa jo paljon aikaisemmin syksyllä listasin tän hetken top-5 futarit maailmassa. Nyt on alkanut tulemaan listaa myös vanhemmista ja jo eläköityneistä pelaajista, joten kannan oman korteni kekoon siltä osin mitä itse olen nähnyt heidän pelaavan. Tämän takia en listassani esim. Peleä, Zicoa, Platinia yms. entisiä huippuja nimeä.

All-time soccer players top-5:

1. Zinedine Zidane, Isojen pelien mies vaikka ura päättyikin miten päättyi. Uskomaton pelikäsitys ja tekniikka. Kuningas kentällä!

2. Romario, Kaikkien aikojen maalintekijä. Tarvitseeko tälle listalle edes muita meriittejä.

3. Peter Smeichel, Mielestäni kaikkien aikojen maalivahti. Johti 90- luvun ManU:n puolustusta voitokkaasti. Johdatti myös Tanskan historialliseen EM- kultaan vuonna -92.

4. Diego Maradona, Se tekniikka, Se peliäly, Ne maalit mitä uransa aikana teki.

5. Ronaldo (Luis Nazário de Lima), Huikea ura jo tähän asti vaikka mies on vasta 31-vuotias. Nuorempana täydellinen hyökkääjä, vanhemmiten loukkaantumiset luonnollisesti vaikuttaneet pelillisesti. Kaikkien aikojen MM-kisojen maalintekijä.

Listaltahan jäi pois paljon jalkapallon kuninkaita, mm. Maldini, Lothar Matthäus, Alan Shearer, Marco Van Basten yms.., jotka olisivat varmasti ansainneet paikkansa tällä listalla.. mutta makunsa kullakin.

mikä siinä ronaldossa on/oli niin hienoa?

Niistä MM-kisoissa missä se mätti maaleja?
Ne paikat oli sellaisia joista JOPA MINÄ (:D) olisin tehnyt maalit. eli siitä metrinpäästä oli suunnilleen kaikki maalipaikat.

ei siinä ole maalintekijä se avaintekijä vaan sen tilanteentekijät eli ne ketkä sen maalipaikan tekevät sille Ronaldolle.

IMO yliarvostettu pelaaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom