- Ikä
- 43
Rooney (saatana kun jalka taas rikki!)
Kaka
Messi
Robinho
Guti
Rooney on minun jumalani, loistava pelaaja ja helvetin ruma jätkä. Ei anna periksi ja todella taitava laukomaan liikkuvaan palloon. Ilmiselviähän nämä valinnat on, ei voi mitään. Messi on ehkä tämän hetken taitavin, Robinho lunastaa lupauksia kovalla prosentilla...
Ronaldinhosta en ole niin perustanut, onhan se ollut taitava kuin mikä, välillä pientä laskusuhdannetta, en tykkää sen tyylistä, liikaa kaikkien idoli. Kaka kauniine silmineen vituttaa myös, mutta antaa mennä tämän kerran CL ja muut.
Ja Guti nyt on pari vuotta tehnyt sellaista peliä, että voisi sanoa kaverin olevan aliarvostettu mies.
Samoilla linjoilla olen tuosta Rooneysta. Tällä hetkellä epäjumalani no.1. Olen tykännyt pelaajatyyppinä Rooneysta jo pitkään, taitava taistelija kentällä. Osaa ottaa myös kovaa tilanteissa ja monesti runnoo itsensä läpi maalintekoon. Toisin kuin puhtaammat strikerit, Rooney tekee enemmän töitä kentällä.
Ja Messistä puhuttaessa edelleen samoilla linjoilla. Jalkapallokenttien kirkkain tähti tällä hetkellä.
Tuosta Gutista voisi sanoa, että se on noussut nyt otsikoihin ja jalkapalloa seuraavan kansan tietoisuuteen kun Realista on lähteneet/ eläköityneet vanhat kuninkaat kuten Zidane ja Figo. Ikinä en sano, että Guti millään tavalla täyttäisi Zidanen jättämää aukkoa, mutta pelannut todella hyvin ja on tällä hetkellä ehdottomasti Realin pelin sielu.