Top5 - Maailman parhaat jalkapalloilijat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyssa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt on tullut lähinnä hyökkääjiä. Tässä tulisi top 5 puolustajat:

1. John Terry
2. Rio Ferdinand
3. Paolo Maldini
4. Fabio Cannavaro
5. Sami Hyypiä

Oma all-time dream team näyttäisi tältä.

---------------------------Baggio----Ronaldo---------------

------------------------------Ronaldinho-------------------

-----------------Zidane--------Rijkaard---------Nedved-----

---------Carlos-----------Baresi--------Puyol-----------Maldini----

:david:ehkä vähän hyökkäys voittoinen:david:

maldini oikealla?
eli vihjaat että rupertus carlos oli parhaimmillaan parempi vasen pakki kuin maldini parhaimmillaan?

maldini oikealla?
eli vihjaat että rupertus carlos oli parhaimmillaan parempi vasen pakki kuin maldini parhaimmillaan?
En mää mitään vihjaa. Maldini on parempi kaikin puolin, oli se sitten oikealla tai vasemmalla.. rupertus nyt saa paikan vaan sen yhden maalinsa takia:david:

Garrincha
Maradona
Pele
Bergkamp
Del Piero

3 ensimmäistä on mitkä mun mielestä on "oikeasti" parhaat, nimenomaan tuossa järjestyksessä. Loput pari on sitten vaan omia suosikkeja...

All time best on aito brassi Ronaldo, mutta nykyään menee näin.

1.C Ronaldo
2.Messi
3.Kaka
4.Rooney
5.Torres

Dinhokin kipuais nopeasti tuolle listalle jos tsemppais vähän.:rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
1.Alessandro Nesta
Vähänkö yllättävä veto? Mun mielestä ollut jo 90-luvun lopulta lähtien maailman paras toppari. Ei vain ole niin räiskyvä persoona, jos vertaa esim. Cannavaroon ja sen takia jäänyt aivan liian vähälle huomiolle.Sijoittuminen aina kunnossa ja ei pelaa koskaan itseään tilanteesta pihalle. Ainut miinus tulee hyökkäyspään erikoistilanteista - voisi olla vähän agressiivisempi.

2.Kaka
Aivan uskomaton pelaaja. Peliälyn ja tekniikan osalta maailman top3-pelaaja. Jos yksi pelaaja pitäisi nimetä, joka voittaa pelejä joukkueelleen, olisi mun valinta Kaka.

3.Andrea Pirlo
Syöttö-ja vaparispesialisti. Eipä siinä muuta mainittavaa.

4.Dimitar Berbatov
Pelaaja, joka on mulle aiheuttanut eniten ihailevia huokauksia taituruudellaan viimeisen parin kauden aikana. Varmaan osin johtuu siitä, että kannatan Tottenhamia, mutta on se vain uskomatonta kattoa, kun äijä harhauttaa kerralla 3 vastustajaa pihalle suorilta jaloilta lähtien.

5.Gianluigi Buffon
Maalivahtikin pitää tasapuolisuuden nimissä ottaa listalle. Lahjakkain, näyttävin, tasaisin ja ennen kaikkea näyttää enemmän voittajalta kuin kukaan toinen maalivahti. En edes ymmärrä Cech-hehkutusta viimeisiltä vuosilta, kun sehän on selvä että Buffon on maailman paras maalivahti.

1.Alessandro Nesta
Vähänkö yllättävä veto? Mun mielestä ollut jo 90-luvun lopulta lähtien maailman paras toppari. Ei vain ole niin räiskyvä persoona, jos vertaa esim. Cannavaroon ja sen takia jäänyt aivan liian vähälle huomiolle.Sijoittuminen aina kunnossa ja ei pelaa koskaan itseään tilanteesta pihalle. Ainut miinus tulee hyökkäyspään erikoistilanteista - voisi olla vähän agressiivisempi.

2.Kaka
Aivan uskomaton pelaaja. Peliälyn ja tekniikan osalta maailman top3-pelaaja. Jos yksi pelaaja pitäisi nimetä, joka voittaa pelejä joukkueelleen, olisi mun valinta Kaka.

3.Andrea Pirlo
Syöttö-ja vaparispesialisti. Eipä siinä muuta mainittavaa.

4.Dimitar Berbatov
Pelaaja, joka on mulle aiheuttanut eniten ihailevia huokauksia taituruudellaan viimeisen parin kauden aikana. Varmaan osin johtuu siitä, että kannatan Tottenhamia, mutta on se vain uskomatonta kattoa, kun äijä harhauttaa kerralla 3 vastustajaa pihalle suorilta jaloilta lähtien.

5.Gianluigi Buffon
Maalivahtikin pitää tasapuolisuuden nimissä ottaa listalle. Lahjakkain, näyttävin, tasaisin ja ennen kaikkea näyttää enemmän voittajalta kuin kukaan toinen maalivahti. En edes ymmärrä Cech-hehkutusta viimeisiltä vuosilta, kun sehän on selvä että Buffon on maailman paras maalivahti.
erittäin hieno lista :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom