Tony Halmeen asunnossa ammuttiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Nat_Ural
Laitoin tuon "(dopinglain tarkoittama aine)"-kommentin, jotta ihmiset ymmärtäisivät minun puhuvan dopingaineista lainsäätäjän näkökulmasta, en urheilujärjestöjen :)

Onko niin, että tuo lista ei sisällä efedriinä? Oon ehkä melkein natu! (Unissani...)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Taha
Onko niin, että tuo lista ei sisällä efedriinä? Oon ehkä melkein natu! (Unissani...)

Mun lukutaito ei listasta efedriiniä löytänyt. Efedriini ei ole lainsäädännöllisesti dopingaine.

Tässä linkkiä aiempaan asiaan liittyvään postaukseen.

"mä otinkin sitten Suomessa yhdeksän päivän putken nukkumatta ja syömättä kadun varjoisalla puolella. Jengiä riitti ympärillä, ja viinaa ja amfetamiinia että porukka pysyi pystyssä"

"mä loiventelin vetämällä 20 lonkeroa autossa matkalla Stadiin...himassa vedin unipillerit naamaan ja sanoin että kuulustelet vasta sitten kun mä herään. Kaks päivää mä kuorsasin"

(Toni Halme: Jumala armahtaa - minä en)

Offtopic, en tiedä näistä roinista oikeastaa mitään. Mutta eikös efedr. piristä..... mitä se siis tekee?

Originally posted by Jep
Offtopic, en tiedä näistä roinista oikeastaa mitään. Mutta eikös efedr. piristä..... mitä se siis tekee?

Mm. poistaa väsymyksen tunteen tunnetuin seurauksin

En ole mikkään "Tony -fani" enkä juuri pidä miehen ajatuksista, mutta eikös meidän pakkotoistolaisten pitäs tukea Tonya tässä tilanteessa ja jättää turha spekulointi kokonaan...

Ehkä se Tonykin tästä oppii, että kaikki tekee virheitä ja elämä ei ole niin mustavalkoista..

Kyllä niitä tuomitsijoita varmasti löytyy tästä maasta ilman meidän panosta!

Laitoin tuon "(dopinglain tarkoittama aine)"-kommentin, jotta ihmiset ymmärtäisivät minun puhuvan dopingaineista lainsäätäjän näkökulmasta, en urheilujärjestöjen :)

Jotenkin tuntuu kummalliselta, että Halmeen kohdalla puhutaan dopinglain rikkomisesta tjtn. Ennemmin rinnastaisin tämän urheilijoihin, jotka ovat testauksen alla ja he käyttävät/rikkovat dopingsääntöjä. Jotenkin vaan kummallista puhua dopingista "tavallisen" kadun tallaajan kohdalla. Ja tuskin Halmeella oli dopingsopimusta.

Originally posted by Raven
Ja tuskin Halmeella oli dopingsopimusta.

Meillä kaikilla on nykyään syntyperäinen dopingsopimus suomen rikosoikeusjärjestelmän kanssa :)

Meillä kaikilla on nykyään syntyperäinen dopingsopimus suomen rikosoikeusjärjestelmän kanssa :)

Niin on, mutta sitähän tuossa aikaisemmassa postauksessa käsittelin, että jotenkin kummallista puhua dopingista tavallisten ihmisten/harrastajien keskuudessa.
Kilpaurheilijan jolla dopingsopimus, niin silloin voisi puhua dopingista..

Originally posted by Omna
En ole mikkään "Tony -fani" enkä juuri pidä miehen ajatuksista, mutta eikös meidän pakkotoistolaisten pitäs tukea Tonya tässä tilanteessa ja jättää turha spekulointi kokonaan...

Ehkä se Tonykin tästä oppii, että kaikki tekee virheitä ja elämä ei ole niin mustavalkoista..

Kyllä niitä tuomitsijoita varmasti löytyy tästä maasta ilman meidän panosta!

No se johtuu vaan siitä kun suomalaiset on niin kateellista kansaa ja jos joku on saavuttanut elämässä jotain sellaista mitä monet ei koskaan tuu saamaan, niin totta kai sellaisesta ihmisestä ei pidetä.

Originally posted by Paukkurauta
No se johtuu vaan siitä kun suomalaiset on niin kateellista kansaa ja jos joku on saavuttanut elämässä jotain sellaista mitä monet ei koskaan tuu saamaan, niin totta kai sellaisesta ihmisestä ei pidetä.

Ja juuri tämän kateuden takia täälläkin kyseenalaistetaan Halmeen aiempia lausuntoja lainkuuliaisuudesta, naisten kohtelusta jne. eikä tietenkään siksi, että mies joka mielellään poseeraa kuvissa Suomen laki sylissään ja antaa ymmärtää laittavansa lainrikkojat kuriin, riehui omassa kotonaan kännissä ladatun aseen kanssa. Jep, kateellisia olemme kaikki. :D

Originally posted by Raven
Niin on, mutta sitähän tuossa aikaisemmassa postauksessa käsittelin, että jotenkin kummallista puhua dopingista tavallisten ihmisten/harrastajien keskuudessa.

Onhan se, jos erehtyy järkevästi ajattelemaan. Nuo uutiset ovat kuitenkin tehty Kalle Keskiverrolle, joka on helvetin tyhmä. Kalle ei ole koskaan kuulluut mitään dopingsopimuksista, Kalle kuitenkin tietää dopingin olevan jotain pahaa.

Timo Seppälä kertoo totuuksia iltalehdessä efedriinistä, Halmeen kuva jutun vieressä.
Se voi aiheuttaa rytmihäiriöitä,lämpöhalvauksen,sydäninfarktin.
Joskus siitä menee psykoosiin, mutta Seppälän mukaan harvoin.
Kännissä se voi johtaa sekavaan tilaan ja tajuttomuuteen.
Efedriiniä salakujetetaan mm yhdysvalloista ja siitä saa helposti amfetamiinia.
Otsikko jutussa oli"Aineesta voi valmistaa amfetamiinia".

:kippis1:

Jeesuksen pyssyt, ne ei oo sallettii antanu mitään tietoja kun ne on pantannu huomiseen, että SEISKA saa jutun yksinoikeudella ! :D

Ajatella viime Torstaina tapahtu ja ei viikkoon ole saanut Tonylta lausuntoa. :david:

Originally posted by tapio
Otsikko jutussa oli"Aineesta voi valmistaa amfetamiinia".

Voi helvetin perse. :kippis1: vaan kaikille niille efehuorille jonka vaimo/tyttöystävä/whatever lukee tuon jutun ja laskee 1+1 :D

Originally posted by JSmith
Voi helvetin perse. :kippis1: vaan kaikille niille efehuorille jonka vaimo/tyttöystävä/whatever lukee tuon jutun ja laskee 1+1 :D

No eipä ole hauskaa, ei. Kiitos taas helvetisti Timo S. Tuota hommaa ei kyllä kovin moni ilman pubmediä selitä kuntoon. Itse ajattelin käyttää noita, jos tarvetta ilmenee:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/...ve&db=PubMed&list_uids=12120105&dopt=Abstract

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/...ve&db=PubMed&list_uids=11126208&dopt=Abstract

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=8124407&dopt=Abstract

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom