- Ikä
- 42
Directions^ sanoi:Musta aikamoni vähättelee halmetta.. ja dissaa suotta.
Mietitään arnold swarzzeneggeriä.. J33j33, pari leffaa tehnyt mitkä on todella paskoja, vitun huono näyttelijä. Pari kehonrakennus kisaa käyny silti kauhee kynis marko savoilaiseen verrtannuna. Kuvernööri, mitäs on aikaan saanu kuvernöörinä. Joittenki idoli, miks on idoli ? mitä siin löysässä paskamahassa on ? Turhan päivänen läski jaarittelija joka ei tee kuvernöörinä mitään.
( oikeasti en noin ajattele artusta )
Mun mielestä halme on ainakin saanut jotain aikaan.. Vaikka monet vähättelee sitä halmeen nyrkkeily uraakin, kuinka moni yleensä alottaa 37v nyrkkeilyn, voittaa sm matseja, amerikan mestaruuden ? Painijanakin ollut ja henkivartijana jenkeissä. Päässyt leffaan. Eduskuntaan, ollut tv-sarjassa. Ja mun mielestä ilmaiset hautapaikat on hyvä juttu sotaveteraaneille. Heidän ansiosta oomme viellä suomalaisia sentäs.
Ja itse olisin helvetin tyytyväinen jos ois takataskussa noo amerikan mestaruudet ja sm mitallit nyrkkeilystä, paini ura takana. Kokoa ja olisin eduskunnassa. Teistä ei pääse siihen koskaan KUKAAN. joten stfu.
Nyt on ihan pakko kysyä: tekeekö urheilu-ura miehestä hienon urheilun ulkopuolella? -Kyllä Mike Tysonkin tymäsi monta vastustajaa ja O. J. Simpson oli kova futari. Sä et ikinä pääse NFL:ään joten stfu. -ei herneitä