Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Directions^ sanoi:
Musta aikamoni vähättelee halmetta.. ja dissaa suotta.

Mietitään arnold swarzzeneggeriä.. J33j33, pari leffaa tehnyt mitkä on todella paskoja, vitun huono näyttelijä. Pari kehonrakennus kisaa käyny silti kauhee kynis marko savoilaiseen verrtannuna. Kuvernööri, mitäs on aikaan saanu kuvernöörinä. Joittenki idoli, miks on idoli ? mitä siin löysässä paskamahassa on ? Turhan päivänen läski jaarittelija joka ei tee kuvernöörinä mitään.

( oikeasti en noin ajattele artusta )

Mun mielestä halme on ainakin saanut jotain aikaan.. Vaikka monet vähättelee sitä halmeen nyrkkeily uraakin, kuinka moni yleensä alottaa 37v nyrkkeilyn, voittaa sm matseja, amerikan mestaruuden ? Painijanakin ollut ja henkivartijana jenkeissä. Päässyt leffaan. Eduskuntaan, ollut tv-sarjassa. Ja mun mielestä ilmaiset hautapaikat on hyvä juttu sotaveteraaneille. Heidän ansiosta oomme viellä suomalaisia sentäs.

Ja itse olisin helvetin tyytyväinen jos ois takataskussa noo amerikan mestaruudet ja sm mitallit nyrkkeilystä, paini ura takana. Kokoa ja olisin eduskunnassa. Teistä ei pääse siihen koskaan KUKAAN. joten stfu.

Nyt on ihan pakko kysyä: tekeekö urheilu-ura miehestä hienon urheilun ulkopuolella? -Kyllä Mike Tysonkin tymäsi monta vastustajaa ja O. J. Simpson oli kova futari. Sä et ikinä pääse NFL:ään joten stfu. -ei herneitä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Directions^ sanoi:
Sanoi voittavansa suomenmestaruuden nyrkkeilyssä, ja voitti parin sekunnin pituisella matsilla SM-titteli tonylle. Sanoi ottavansa kantaa eduskunnassa ja on puheenvuorojaan käyttänyt. Sanoi saavansa siellä jotain aikaan, ja sai sotaveteraaneille ilmaiset hautapaikat. ( turha tätäkään vähätellä, kovin moni siellä ei ole saanut mitään aikaiseksi )

Ja kerros montako kertaa on pistänyt kaverin kumoon nakkikiskalla, kyllä kuule ois aika lööpeissä taas. Viimeks öö.. .kun joutu tappeluun, aijoo hesburgerissa kun joku tuli sinne riehumaan. Ja tais ihmiset kiittää siitä ?

Ja aikamoni ihminen on semmonen että haluaa aina jotain kokeilla, teini-iässä alkoholia ym ym. Jos halus huumeita kokeilla ja ottaa selvää mitä ne on, teki otti ja loppu. Ohan Marko Savolainenkin huumeita vetänyt ja on niin yber siisti jätkä.

Ja muutenkin puhuu suoraan sanoo asiansa, ei oo esko ahoilla ja matti vanhasilla munaa sanoa täysi-istunnossa : "pedofiileiltä munat poikki ja tappiperseeseen ja elinkautiseksi linnaan"
Entiedä onko toi nyt niin hienosti sanottu, mutta ainakin suoraan oma mielipide.. Ja on esimerkkejä paljonkin en vaan nyt jaksa näpyttää..

Sanoi eroavansa jos tuomio tulee. Ei eronnut.
Sanoi poistavansa huumeet kaduilta jos pääsee eduskuntaan. Ei poistanut.
Sanoi sitä, ja tekikin tätä.
Ja kyllähän tuo Halme on nyt noita huumeita "kokeillut" useammin kuin yhdesti.
Ei ole Halmeella mitään käytöstapoja eikä tilannetajua kun menee tuollaisia laukomaan. Vähän tyhmempikin tajuaa, ettei se tuollaisella käytöksellä eduskunnassa aja mitään asiaa ainakaan eteenpäin. Jos se jotain sillä ajaa, niin omaa asiaansa saadessaan respektiä näiltä :david: .
Kyllä mä sanon, että Halme on saanut aikaan enemmän kuin keskiverto suomalainen mutta en positiivisessa mielessä. Keskiverto suomalainen ei ole saanut tuomiota huumausainerikoksesta, nakkikioskitappelusta ym. ym.

Se, että kaveri on päässyt eduskuntaan, ei oikeuta riehumaan luvattoman aseen kanssa piripäissään. Noin ei toimi muutkaan kunnioitettavat ihmiset, eivätkä edes sellaiset jotka ovat päässeet eduskuntaan.

Linuxer sanoi:
Joo o, on kyl tosi hieno ura, jätkä ei oo muuta kuin sekoillut!!

Sekoillut? Näytä minulle suomalainen joka on tehnyt kaikkia seuraavia:
* Esiintynyt kansainvälisesti tunnetussa elokuvassa
* Valittu yli 16,000 äänellä kansanedustajaksi
* Esiintynyt Suomen televisiossa (Gladiaattorit)
* Tehty action figuureja
* Ollut mukana jenkkien vapaapainissa
* Tehnyt platinaa myyneen levyn
* Ammattinyrkkeilyn raskaansarjan mestari Suomessa
* Julkaissut 4 kirjaa

Tossa on enemmän tekemistä kuin normaalin 9 kerroksisen kerrostalon asukeilla on yhteensä. Vaikka kaveri on nyt sekoillut, on hänen uransa hatunnoston arvoinen. Kovin ovat harvassa ne kaverit, jotka nousevat isättömästä perheestä Lauttasaaresta tuollaisiin saavutuksiin.

Kyllä tuo halmekkin on portsarina, kalakauppiaana tehnyt töitä saadakseen rahaa päästäkseen treenaamaan amerikan mantereelle. Ja on köyhistä oloista.

Ja mielipide on ehkä sun pellepaini. Samase elanto onjostain hankittava ja jos halua riittää sitä tehdä niin miksi ei. Aika pelleä toi kehonrakennus vitun tyhmää voittaa mister olympia tai käydä veivaa jotain hauista salilla :david:

Ne eduskunnassa olevathan ei ole ihmisiä, ne on neitsyt enkeleitä joilla ei ole elämää.

Ja jos noo huumeet on kova juttu, ne on päihde siinä missä alkoholikin.

Ohan se makekin aika vitun :david: kun on huumeita käyttänyt ja sen takia treeninsä lopettanut.
Ja en mitenkään usko, että eduskuntaan pääsyllä olisi tuon asejupakan kanssa mitään tekemistä.

Kenenköhän ihmisen kantti kestäisi, näin niin kuin ajatuksen tasolla, tunnustaa ja myöntää reilusti mokailleensa ja tötöilleensä päin v*ttua? Siis sillä julkisuuden volyymilla missä Tonukin paistattelee?

Iltalehti voisi lainata:

Ammuskeluni kaduttaa minua syvästi - kuinka mä pystyin olemaan niin TYHMÄ?

MIKSI mä mokaan, vaikka koitan olla hyvä?

Kokonaisuutta ajatellen, tunnen epäonnistuneeni!

Huolimatta ansioista urheilun ja viihteen parissa Halmekin on mielestäni aivan tavan jantteri, jonka sijoiltaan mennyt itsetunto ei vieläkään anna myötä todelliselle suoraselkäisyydelle: sille, että Tony oikeasti sanoisi: "Antakaa anteeksi. Yritin parhaani mutta epäonnistuin. Vituttaa kaikki nämä sotkut. En minä ole ihmistä vahvempi. Hävettää."

Mutta silloin kun virheet tulevat julki ja esille, häpeän aalto lyö ihmisen yli - ja käsitykseni on, että silloin koetetaan etsiä veruke, selitys, oikeutus. Rohkenisin jopa väittämään, että se on eräs ihmisen perusominaisuuksista.
Eikö tämä nyt aika selvästi näy näistä ehdoton tuomio-ehdollinen tuomio -säätämyksistä?

Sanonpa siis, ettei Halmetta ehkä sen enempää kannattaisi dissata kuin ikonisoidakaan. Tällä suuntauksella hän tullee täyttämään hölmöilynsä määrän (mikä se sitten ikinä onkaan) ilman kumpaakin, ja ihmiset säästävät voimiansa tärkeämpään, esim. ulkoiluun. Minusta tuntuu, että pikkuhiljaa pallon paino alkaa Halmeenkin käsissä tuntumaan, ja mies alkaa oikeasti funtsimaan kytkentöjään. Siihen ainakin kehottaisin.

Ja mitä tämä nyt on? Mennä eduskuntatalon portaille kysymään Halmeelta, että mikäs ukko sinä olet.

Kerätään mieluummin addressi, joka lähetetään hänen vallankahva-sähköpostiinsa.

"Nämä nimimerkit Pakkotoisto.com -keskustelupalstalta pyytävät sinua Suomen hallinnon uskottavuuden nimissä lopettamaan kaikkinaisen tonttuilun, niin virassa kuin virka-ajan ulkopuolellakin."

Vaikka Halmeesta voi montaa mieltä ollakin, enkä jaa ajatusmaailmaani hänen kanssaan, toivon ainakin omasta puolestani pikaista paranemista. Toivottavasti mies toipuu ja saa elämänsä kuntoon.
Halmeessa on varmasti paljonkin hyvää. Uskon miehen oikeasti haluavan auttaa veteraaneja, poistaa huumeet katukuvasta, tehdä ympäristöstä kaikille turvallisemman paikan jne. Halmeen ajamat asiat ovat pääosin lähtökohdiltaan aivan kannattamisen arvoisia. Kyse onkin sitten siitä, millä keinoilla noita päämääriä lähdetään toteuttamaan, riittääkö miehellä malttia ja kykyä ajaa asiaa ja kykeneekö hän itse toimimaan esimerkkinä (ääntä kyllä riittää). Vaikka mies ei mielestäni ominaisuuksiltaan sovellukaan yhteisiä asioita ajamaan, toivon hänelle kaikkea hyvää henkilökohtaisessa elämässä.

Willie sanoi:
ääntä kyllä riittää

Juu, Williekin laittaa vaan siellä kotikatsomoiden äärellä hakemusta menemään Die Hard 6 -elokuvan kuvauksiin. :hyper:

protsku sanoi:
Juu, Williekin laittaa vaan siellä kotikatsomoiden äärellä hakemusta menemään Die Hard 6 -elokuvan kuvauksiin. :hyper:

Mihin tämä liittyy? Elokuvilla ei juuri liene tekemistä kansanedustajan tehtävien hoitamisen kanssa?

protsku sanoi:
Käyppä willie katsomassa sanakirjasta mitä tarkoittaa HYPOCRITE. Luulen että tämän tredin osalta moni ns. asian tuntija voisi katsoa sinne peiliin. :jahas:

Ei tarvi käydä katsomassa sanakirjasta, sanan suomenkielinen vastine "tekopyhä" on kyllä tuttu. Ja kyllä, Halmeen tekopyhyys on se ominaisuus josta olen häntä monasti arvostellut. Juuri sitä tarkoitin puhuessani hänen kyvystään toimia itse esimerkkinä puolestaan puhumiensa asioiden puolesta.
Jos minua taas syytät tekopyhyydestä, niin haluaisitko myös kertoa missä yhteydessä olen puhunut toisin kuin toiminut? Rakentavan kritiikin saaminen ja peiliin katsominen on hyväksi jokaiselle.

Edit: Ja edelleenkin, miten elokuvat liittyivät kirjoitukseeni? Showmieshän Halme on, sille allalle hän paremmin minunkin mielestäni sopii.

protsku sanoi:
Käyppä willie katsomassa sanakirjasta mitä tarkoittaa HYPOCRITE. Luulen että tämän tredin osalta moni ns. asian tuntija voisi katsoa sinne peiliin. :jahas:

Täh? Ei tuon sanan selvittämiseen lingvistiä tarvita. Sen sijaan on kummallista, miksi kutsut Willietä kierrellen tekopyhäksi/teeskentelijäksi (yksi palstan asiallisimmista kirjoittajista).

Ja lisää vettä myllyyn. Ei se Tonysta elokuvastaraa tee, jos pääsee Brucelle murahtamaan pari sanaa kyttäasussa. Statisti on statisti.

Tonylla on hyviä ja huonoja mietelmiä, mutta itseänikin kummastuttaa tällainen sekoilu, varsinkin kun mies on avautunut kirjoissaan isänsä pelleilystä ja ryyppäilystä.

Noin 4-5 vuotta sitten, lukion alussa, Tony tuntui ihan asiaäijältä. Suomen kansa oli ykkösenä sen aatteissa ja kirjatki hauskoja.

Nyt tuntuu, että kaikki se minkä perustalle se oman julkisuuskuvansa rakensi, on menny viemäristä alas. Missä on se suomalainen suoraselkäisyys ja rehtiys? Vaikka äijä on ollu tunnettu painija ja nyrkkeilijä, "laulanu" ja on kansanedustaja, niin mitä sitten? Ihan samanlainen paskanpuhuja sekin loppujen lopuksi oli, niin kuin suurin osa ihmisistä.

Se, että jätkä on paininu ja nyrkkeilly ei tee hänestä muita ihmisiä "parempia". Se, että hän olisi oikeasti seissyt sanojensa takana olisi ainakin erottanut hänet suurimmasta osasta ihmisiä. Mutta kun ei, niin ei. Se on totuus, eikä se siitä miksikään muutu. Ja ei, mun laulamat coverbiisit ei varmasti myisi niin hyvin ku Tonyn, mutta mä en myöskään lotraa viinan kanssa ja sekoile muuten. Eli ihan fifty-sixty. Äijässä ei oo enää mitään sellaista, jonka takia arvostaisin sitä yhtään sen enempää ku esim. paikallisen autokorjaamon jobbaria.

Ja nyttemmin vanhempana ne kirjatki tuntuvat vähän mustavalkoisilta ja mauttomilta. Hauskoja sanoja voi olla siellä täällä ja nuoruuden elämästä ihan viihdyttävää lukea, mutta itse sanomallinen sisältöarvo ei paljoa säväytä.

Nämä veteraanien ilmaiset hautapaikathan tuntuu olevan Tonyn sankariteoista hienoinpia.Ihan pikkuvinkkinä, kannattaisi ottaa asiasta selvää ennenkuin levittelee luuloja tosiasioina.

Oho tämä thread ei mennytkään kiinni eilen :D
No jos herra Halme lukee vaikka sattumalta tätä niin tässäpä sinulle pieni tieto, toivottavasti se ei järisytä "exit-only" -maailmaasi:

Veikkaan että sinun perseeseesi on työnnetty tavaraa, mm. peräsuppoja. Turha uhota mitään exit onlya enää!

EDIT: Toisella foorumilla käytyjen keskustelujen pohjalta viesti muokattu sivistyneempään muotoon ;)

Directions^ sanoi:
Ja aikamoni ihminen on semmonen että haluaa aina jotain kokeilla, teini-iässä alkoholia ym ym. Jos halus huumeita kokeilla ja ottaa selvää mitä ne on, teki otti ja loppu. Ohan Marko Savolainenkin huumeita vetänyt ja on niin yber siisti jätkä.

Ja muutenkin puhuu suoraan sanoo asiansa, ei oo esko ahoilla ja matti vanhasilla munaa sanoa täysi-istunnossa : "pedofiileiltä munat poikki ja tappiperseeseen ja elinkautiseksi linnaan"
Entiedä onko toi nyt niin hienosti sanottu, mutta ainakin suoraan oma mielipide.. Ja on esimerkkejä paljonkin en vaan nyt jaksa näpyttää..

Tuolla foorumilla ei voi käyttää noin ala-arvoista kieltä. Saa aikaan vain vastareaktion.
Muuten puheet on kyllä moneen kertaan pyörtänyt ja toiminut toisin. Niistä ja tuomioista jo aiemmin.

Minulla on rikosrekisteriä ja se on asia jota itsessäni inhoan. Inhoan sitä myös toisissa ja jos itsessäni halveksin olen oikeutettu halveksimaan myös toisissa. Ihan niin pitkälle en mennyt, että ammuskelemaan olisin ryhtynyt tai kaman kanssa sohlaamaan. Mutta en ole arvostusta ansainnut eikä ole tonikaan. Nykyiset toimet vesittää sen kaiken mitä muuten saavutti. Harmittaa vain niiden 16000 puolesta.

Meinaakohan tämä Suomen kansan oma pelle tulla uudelleen "uskoon" jos nykyisistä vaivoistaan hengissä selviää.? Mielestäni Halme on ainoastaan haitaksi Suomelle kansanedustajana toimiessaan, koska ei miehestä ole poliittisille kentille ajamaan asioita. Jos ynnää miehen kansanedustaja ajan negatiiviset ja positiiviset asiat niin reilusti miinukselle mennään. Eduskunnassa ei Halmeen suorat mielipiteet esmes pedofiileistä mitään asioita paremmaksi tee vaan lähinnä nolaa koko miehen jos sitä enempää voi nolata. Olisi saanu Halme popsia muutaman rauhoittavan enempi sillon kuin piripäissään aseella ammuskeli, niin olisi aivojen happivaje ollu sen verran kohtalokkaampi ettei mies pystyisi antamaan tekopyhiä kommentejaan eikä vaarantamaan muita ihmisiä.

miksi mä tähän vastaan. no vastataan nyt kumminkin.

en nyt muista keneltä tämä tuli.

" Halmeen mukaan pedofiileiltä "pitäisi leikata munat irti, lyödä ne tapilla perseeseen ja heittää ne loppuiäksi linnaan "

oikeesti! kuka oikeasti siellä eduskunnassa tai muuallakaan jotenkin puolustaa pedofiileja tai jotenkin dissaa veteraaneja? eikö noi nyt ole vähän liian helppoja juttuja soittaa suutaan. tiesitkö että tuon kaltaista itsestään selvyyksistä numeron tekemistä kutsutaan myös populismiksi. lisäksi toi pedofiilijuttu on aika paksua äijältä joka neljäkymppisenä läskinä panee jotain teinityttöä.

huvittavinta on kuitenkin nämä huumepuheet. kun toni aikoi poistaa huumeet kaduilta, niin ei kukaan kai olettanut sen vetävän niitä itse. sitten vielä piripäissään yritti ampua itseään munille. miksiköhän ei osunut.

armoton sanoi:
huvittavinta on kuitenkin nämä huumepuheet. kun toni aikoi poistaa huumeet kaduilta, niin ei kukaan kai olettanut sen vetävän niitä itse. sitten vielä piripäissään yritti ampua itseään munille. miksiköhän ei osunut.
Ennen tota piripäissään ampumistapausta edelsi vielä palopuhe huumeidenvastaisesta työstä: "Mutta Hellbergin kanssa olen aivan samaa mieltä myös, että ei ole koskaan liian tiukkaa huumepolitiikkaa. Myöskin lievä huume: ei voida koskaan sanoa lieväksi tai pahaksi, nimittäin myöskään alkoholisti ei alkanut suoraan lasolia juoda, kun hän rupesi dokaamaan, hän alkoi keskikaljasta.

Haluaisinkin tässä, kun olen vihreät haastanut huumausainetestiin, tässä saman tien nytten haastaa koko eduskunnan huumausainetestiin. Näytetään kansalaisille ja nuorille, että myöskin täällä ollaan puhtaita, ja annetaan esimerkkiä."

Lähde ja kokopuhe:http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/puh_13_2003_vp_1_41_41.htm

Mulla nyt ei ole tähän ketjuun enää ton suuremmin lisättävää.

Tonyn ongelmana on että hän ei osaa ns. kapulakieltä, jolloinka ihmiset tietävät mitä mieltä hän on asioista.Politiikassa ei saisi koskaan sanoa mitään minkä voisi tulkita vain yhdellä tavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom