Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
WTA sanoi:
Miten te puolustajat puolustatte ja kehutte sitä suoraselkäiseksi, rehelliseksi ja sanojensa mittaiseksi mieheksi, kun se on pyörtänyt puheensa niin useaan kertaan ja toiminut aivan päin vastoin kuin mitä itse on saarnannut? Mies hakkaa heikompiaan nakkikioskilla, vetää huumeita pyörtää puheitaan jne. jne.

Lue koko shitti, narttu!
Vasta senkun pari viestiä ennen tätä sinun hienoa, tarpeellista, postaustasi selvennyksen siitä ettei kai nyt kukaan täällä ole sanonut Halmetta enää nykypäivänä sanojensa mittaiseksi mieheksi kaikissa tapauksissa, mutta hän on mys ollut rehellinen ja on myös nykyään, ei tosin kaikissa tapauksissa. Vaan pääpointti tässä(kin) keskustelussa on se että jos et itse ole saanut mitään aikaiseksi niin kuinka voit väittää ettei halme olisi mitään saanut?

PS: Ikävää kun ei lueta aiempia viestejä vaan provotaan suoraan :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huge Juge sanoi:
Ootko kateellinen vai homo, vaiko peräti molemmat?

Tämä on muuten aika hyvä esimerkki Halmeen kannattajan normaalista vasta-argumentista.

valio sanoi:
en vaan pysty ymmärtää miten porukka jaksaa / kehtaa haukkuu halmetta ties miks ?

Niin eihän tässä suinkaan ole kuin sivukaupalla perusteluita miksi Halmetta haukutaan.

Mulle on ihan sama, vaikka Halme oliskin savuttanu vaikka mitä elämässään, mutta vähän on vaikea kunnioittaa miestä, joka viimeiseen 4 vuoteen ei ole saanut lähes mitään hyvää aikaiseksi. Ainoastaan pahaa.

Jengi varmaan kunnioittaa O.J Simpsoniakin... "Mut hei se oli monessa Hollywood-leffassa ja oli myös futis-stara. Mitä väliä vaikka se murhas 2 ihmistä, kunnioitan O.J:ta silti!"

Väliaika, kahvia ja pullaa.

Brad sanoi:
Tämä on muuten aika hyvä esimerkki Halmeen kannattajan normaalista vasta-argumentista.

En puollusta Halmetta, enää. Ei pojalla nuppi kestäny julkisuutta. Mutta mitä tohon kommenttiin tulee, niin oli ihan aiheellinen kysymys. Ei kai nyt normi hetero tollei ajattele.

Huge Juge sanoi:
En puollusta Halmetta, enää. Ei pojalla nuppi kestäny julkisuutta. Mutta mitä tohon kommenttiin tulee, niin oli ihan aiheellinen kysymys. Ei kai nyt normi hetero tollei ajattele.

Niin, en ole siis samaa mieltä tuon Halme/pedofiili-jutun kanssa. Mikäs siinä jos 4-kybänen saa vähän nuorempaa... Kunhan vaan totesin, että moni Halmeen kannattaja laittaa noita homo/kateus-juttuja.

valio sanoi:
täysin samaa mieltä neutraalin kanssa , kyllä se tony nouseee viel , se jätkä on paljon kokenut ;) :worship:

Tilastot ei ainakaan tue tuota. Halmeen alamäki on ollut se hyvin tyypillinen alkoholistin alamäki. Ei rysäyksellä vaan pikku hiljaa. Merkit olleet ilmassa jo vuosia. Jos olisi viitseliäisyyttä kaivaisin niitä tilastoja kuinka moni alkoholisti selviää kuiville. Prosenteista puhutaan.

Kuten joku edellä totesi, ei viitsi lyödä lyötyä. En usko parantumiseen enkä parempaan. Sääliksi käy.

Brad sanoi:
Niin, en ole siis samaa mieltä tuon Halme/pedofiili-jutun kanssa. Mikäs siinä jos 4-kybänen saa vähän nuorempaa... Kunhan vaan totesin, että moni Halmeen kannattaja laittaa noita homo/kateus-juttuja.
HUH, pelkäsin jo olevani täysin väärässä seurassa. Tää on pirun herkkää :)

Itse en kunnioita Halmeen poliittista uraa tippaakaan. Onhan hänellä tietenkin joitakin hyviä mielipiteitä ja joissakin asioissa hän sanoo asiat suoraan ja sillä tavalla on tehnyt hyvääkin, mutta hän on varmasti saanut niin paljon enemmän paskaa aikaiseksi siellä kuin hyvää, että parempi jos ei olisi ikinä päässytkään koko eduskuntaan. Halme on ollut ja on edelleenkin esimerkkinä monille nuorilla ja nyt näyttää mallia miten uhoamalla hoidetaan asioita. Esim juuri nämä kommentit pedofiileistä ( <-- tuon kirjoittamisen jälkeen olen varmaan pedofiilien ystävä Halme-fanien mielestä). Me asutaan sivistyneessä maassa ja sivistykseen ei kuulu, että puhutaan ihmisten ruumiinosien leikkelemisestä irti. Ja nyt Halme osoittaa suomen nuorille, että on ihan ok uhota ja toivoa ihmisten vahingoittamista. Tässä yleisen keskustelun etusivulla on myös toinen ketku, "pilapiirrokseen vastataan singolla?" siinä ketjussa on paljon esimerkkejä maista, joissa on ihan normaalia hoitaa asiat uhoamalla ja leikkelemällä ihmisiä, kuten Halme yrittää hoitaa asioita. 200 Halmeen kaltaista eduskuntaan ja sen jälkeen varmaan olisikin oikein polttaa ruotsin lähetystö, kun menivät voittamaan kultaa ja ovat vielä kaiken lisäksi homoja!

Brad sanoi:

Oikeesti hei, jos satunnainen tyyppi kysyy sulta oletko homo ihan sen takia mitä sinä itse puhut ja ehkä vieläpä hiukan vitsillä niin miten se liittyy _Halmeen kannattajiin_ ja heidän argumenttejensa pätevyyteen? Kuten jo aiemin totesin että kyllä sieltä puolelta taitaa tulla enemmän argumenteiksi noita että "Halmeen kannattajat on vaan tyhmiä, koska olen sitä mieltä".
Kyllä, valitettavasti välillä näin käy että mustamaalaus yritykset kääntyvätkin itseään vastaan.

hemmmo sanoi:
Itse en kunnioita Halmeen poliittista uraa tippaakaan. Onhan hänellä tietenkin joitakin hyviä mielipiteitä ja joissakin asioissa hän sanoo asiat suoraan ja sillä tavalla on tehnyt hyvääkin, mutta hän on varmasti saanut niin paljon enemmän paskaa aikaiseksi siellä kuin hyvää, että parempi jos ei olisi ikinä päässytkään koko eduskuntaan. Halme on ollut ja on edelleenkin esimerkkinä monille nuorilla ja nyt näyttää mallia miten uhoamalla hoidetaan asioita. Esim juuri nämä kommentit pedofiileistä ( <-- tuon kirjoittamisen jälkeen olen varmaan pedofiilien ystävä Halme-fanien mielestä). Me asutaan sivistyneessä maassa ja sivistykseen ei kuulu, että puhutaan ihmisten ruumiinosien leikkelemisestä irti. Ja nyt Halme osoittaa suomen nuorille, että on ihan ok uhota ja toivoa ihmisten vahingoittamista. Tässä yleisen keskustelun etusivulla on myös toinen ketku, "pilapiirrokseen vastataan singolla?" siinä ketjussa on paljon esimerkkejä maista, joissa on ihan normaalia hoitaa asiat uhoamalla ja leikkelemällä ihmisiä, kuten Halme yrittää hoitaa asioita. 200 Halmeen kaltaista eduskuntaan ja sen jälkeen varmaan olisikin oikein polttaa ruotsin lähetystö, kun menivät voittamaan kultaa ja ovat vielä kaiken lisäksi homoja!

Miten joku voi puhua noin paljon, niin turhaan? Milloin viimeeksi olet nähnyt tai edes kuullut että Halme on yrittänyt repiä joltain elimiä irti? Ja toisaalta onko hän sanonut että ruotsalaiset ovat homoja vai ajattelitkohan näin ihan itse? Ja kyllähän sanavapauden vallitessa voidaan puhua vaikka elimien irti repimisestä jos välttämättä halutaan, eikö? Ja miksi kukaan pitäisi sinua pedofiilien ystävänä jos kritisoit Tonyn tapaa sanoa asian, joka oli epäkorrekti eduskunnassa, huono provo.

veijari sanoi:
Ja kyllähän sanavapauden vallitessa voidaan puhua vaikka elimien irti repimisestä jos välttämättä halutaan, eikö?

Niin ilmeisesti voidaan, mutta se kertoo lähinnä puhujan omasta idioottimaisuudesta. Mielestäni vaan idioottien paikka ei ole eduskunnassa.

Panzerfaust sanoi:
Tonyn ongelmana on että hän ei osaa ns. kapulakieltä, jolloinka ihmiset tietävät mitä mieltä hän on asioista.Politiikassa ei saisi koskaan sanoa mitään minkä voisi tulkita vain yhdellä tavalla.

Ei pidä paikkaansa. Tony sortuu liian usein alatyyliin ja se ei kuulu yrityselämäänkään saati poliitiikkaan.

olkaa hiljaa.. kertokaa se itse tonylle tony.halme@eduskunta.fi tai olkaa hiljaa.. joutavaa pätemistä, myös tämä viestini.. mutta maili osoite on tonyn duuniin se on fakta.

veijari sanoi:
Oikeesti hei, jos satunnainen tyyppi kysyy sulta oletko homo ihan sen takia mitä sinä itse puhut ja ehkä vieläpä hiukan vitsillä niin miten se liittyy _Halmeen kannattajiin_ ja heidän argumenttejensa pätevyyteen?
Se olikin vain esimerkki joka ainakin tässä tapauksessa hyvin kuvaa Halmeen kannattajien argumentointitapaa ja samalla niiden ala-arvoista linjaa.

Lueppas tämä treadi läpi ja katsos uudestaan niin huomaat: kommentit tyyliin "turpaa kii", "haista vittu homo", "mun isi on voimakkaampi kuin sun isi" ym. ym. tulevat poikeuksetta Halmeen kannattajien taholta.

Ps. tiedän että yllä annetut esimerkit eivät ole suoria lainauksia vaan ne ilmentävät Halmeen kannattajien yhtä ala-arvoista "tyyliä", kuin Halmeen itsensäkin tapaa, kommentoida asioita.

WTA sanoi:
Se olikin vain esimerkki joka ainakin tässä tapauksessa hyvin kuvaa Halmeen kannattajien argumentointitapaa ja samalla niiden ala-arvoista linjaa.
Se oli täysin aiheellinen kysymys tässä tapauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom